Snickers-is
Bransjeaktør
Kanskje du skulle eksperimenter med å slå av blitz-funksjonen?
Brüel og Kjær.B&O manden?
SpændendeBrüel og Kjær.
Ja med nyeste opdatering.Denne mikrofonen?
https://moflow.artstation.com/projects/1n6rXe
Det er en højttalere. Karl Kristian medbragte denne højttaler, en forstærker og målemikrofon.Hva er den fotball lignende tingen på stativet?
Måledata ligger på mikrofonen og dem får jeg senere. Det så pænt ud...Og måleresultatet tåler dagens lys?
Måledata ligger på mikrofonen og dem får jeg senere. Det så pænt ud...
Jeg er også meget nysgerrig, men må aksepterer ferie mode. Der går nok en 14 dage. Men fik at vide, at det ser pænt ud...Det så pænt ud...
Var det fordi den nærmest var helt ret +/-
Ved godt du nok skal kommenterer på de målinger senere men er nysgerrig ... Nu
Ja ordet anderledes er nok et mere rigtigt ord at bruge.Bedre, dårligere eller annerledes - spiller det noen rolle så lenge man koser seg underveis? Jeg har stor respekt for at folk orker å jage nye svar, enten det er systematisk eller mer tilfeldig.
For meg er det et ork å flytte høyttalerne noen centimeter da jeg driter hundre null i om ti grader ekstra vinkling vil gi noe bedre holografi, så jeg synes det er artig å se at andre går løs på oppgaven med stor entusiasme.
Man kan jo altid sige, at nu er det godt nok. Jeg er selv ved at være der, men jeg ved at det kan blive endnu bedre, så hvorfor ikke?Ja ordet anderledes er nok et mere rigtigt ord at bruge.
Jeg gider ikke lede efter den sidste detalje. Bruger i stedet min tid på at lytte til musikken i timer. Gerne hver dag