- Ble medlem
- 10.01.2016
- Antall liker
- 546
Det der dansker bashing er da bare so yesterday....![Ansikt med rullende øyne :rolling_eyes: 🙄](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f644.png)
![Ansikt med rullende øyne :rolling_eyes: 🙄](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f644.png)
Ja. Man kan jo bare gøre som dig og høre musikken på youtubeSven - du er helt på kjøret og tid for time-out........
2x12" funker fint
8x12" funker fint
2x15" funker fint
2x18" funker fint
Det virker som Danskene sliter svært med bassere og sammenstille til et tilfredsstillende resultat,
men det kan være dette egentlig er et geriatrisk prosjekt.......... ?
Hvordan er det mulig å bruke så sinnsykt langt tid på noe så enkelt....... ?
Det kan absolutt anbefales at Dansker tar et par besøksrunder langs Norskekysten
for å hente inspirasjon for lettere komme fram til egne beslutninger og metode som gir resultater.......![]()
Så bra....har du et tips til en video som funker bra?Ja. Man kan jo bare gøre som dig og høre musikken på youtube![]()
Pyt, for vi kan tage detDet der dansker bashing er da bare so yesterday....![]()
Prøv med en sub om gangen og ta en måling, så ser du kanskje hvilken som kan ha evnt. Motfase med en annen om det er et problem. Symmetri er gjerne en god ting, asymmetri kan ofte lage større motfase/kansellering avhengig av plassering. Det kan hende det hjelper med annen plassering, om det er relatert til motfase så må noe flyttes ihvertfall men ikke nødvendigvis alt. 33Hz tilsvarer i underkant 12 meter, har du et 6 meter langt rom med sub plassert ved vegg så kan det være returen i rommet som kan lage ablestreker.Så kan den ene så stå i det venstre hjørne og den til højre, hvor den står nu, så formoder jeg, at det dyk der er ved ca. 33 Hz bliver temmelig meget mindre.
Det vil nok en ny måling nok vise.
Hvis de subwoofer fra Jens bare ikke var så store, kunne jeg nemt have flyttet rundt på dem og lyttet som Daniel foreslår. Eller som andre foreslår kun ved frontvæggen. Jeg har forstærkere til dem alle. Når de virker.
De Nordmænd kan man ikke tage seriøst på nogen måde.Pyt, for vi kan tage det...... eller?
.
Nu igen!!!
Eksperterne må snart på banen
Vi må finde en dag inden så længe.Super.
De Dayton 390HO er jeg interesseret i i stedet for de 12 tommere.
Nu var muligheden for at få flyttet de subwoofere ned her i påsken. Når man nu får gæster...
To 12 tommer Monacor er skiftet til to 15 Dayton tommere.Ser ut som det har sviktet litt i sikker jobb analyse og dere har hatt en reell uønsket hendelse
Oversiktsbilde på endringene?
SuperLiker 8-packs best
Hadde jo ett slik dykk jeg også, rettet det opp med 8 til bak.
Bare ned noen billige 15".
Ble helt borte.
Er vel de samme som jeg har i tårnene mine.
Mikrofonen blev sat i mange positioner og højttalere og subwoofers blev flyttet rundt for at teste alt muligt.Hvor langt unna vegg er mic?