Battaglin får du hos bikeshop.no (Lilland sport i Horten) og cyclecomponents.com (Karlstad, Sverige).
Jeg har blitt litt lei av Lilland. De er sene til å svare på mail, og tar 'aldri' telefonen. Slitsomt når man hovedsaklig selger på nett og har varer som krever support (som sykler). Cyclecomponents har jeg brukt mye, og alltid vært fornøyd.
Ellers om du vil strekke deg litt ekstra: Cervelo S1. Strålende utstyrt (Ultegra bortsett fra kranken), rett og slett rasende billig for 15.990,-. Ramma trenger du ikke å være redd for. CSC hadde mange fine turer på den for noen få år siden...
Most underrated bike in the world according to magazines and pro riders, the S1 (formerly the Soloist Team) is quite simply the best value in road bikes. A 100% pro bike, with victories in Paris-Nice, Critérium International, Liège-Bastogne-Liège, Tour de lAvénir and many other races.
Disse finner du flere steder; Oslo Sportslager, Sørensen sykler, og en lang rekke andre. Jeg regner med at det går an å prute til seg en høstrabatt også.