T
timc
Gjest
Første skikkelig oppoverbakke ble syklet i dag (på fulldemperen). Oj oj....formen er dårlig ja
-Tim
-Tim
Anonym skrev:Nå kan du angre på at du ikke holdt det gående med sykling i vinter...
room skrev:Helt enig at innesykling er kjedelig hvis det er hjemme på rulla du mener. Synes spinning er en helt grei måte og komme gjennom de mørke månedene på. Man får treningen og sosialisert seg samtidig! Svømmehallen er også en fin avveksling..
Kjøpte meg en Concept2 romaskin. Kjempegreier!room skrev:Helt enig at innesykling er kjedelig hvis det er hjemme på rulla du mener. Synes spinning er en helt grei måte og komme gjennom de mørke månedene på. Man får treningen og sosialisert seg samtidig! Svømmehallen er også en fin avveksling..
Kjedelig med jobben.xerxes skrev:Skulle ut å bestille meg en Giant XTC advenced 3 i dag... Jobben gikk konkurs på onsdag.
Gode forslag, men for oss som kjører med konstant overvekt er jeg ikke så sikker på at de siste grammene på sykkelen er avgjørende. da er det viktigere med en solid og god sykkel. Valget henger også sammen med at jeg fortrinnsvis ønsker å handle hos vår lokale sykkeldoktor. Han trenger omsetning, og vi trenger sykkeldoktoren.Anonym skrev:Kjedelig med jobben.xerxes skrev:Skulle ut å bestille meg en Giant XTC advenced 3 i dag... Jobben gikk konkurs på onsdag.
Men hva med en Diamant/Nakamura istedenfor? Selv en Silver Cape til 15k veiledende er betraktelig lettere enn Giant'en og en Kimberlite overligger fra ifjor får du jo ny til 22 500 kroner og med en vekt på under 8 kg.
mYnAMEiS skrev:Noen anbefalinger på skivebremser som funker bra?
Originalklossene er mer enn bra nok. Det er iallefall min erfaring. Har ikke hørt om at billigere bremser har dårligere klosser. Det finnes riktignok produsenter av klosser som gor bedre modulasjon. For eks. Fibrax og EBC. Men disse slites også fortere enn standard harde klosser.timc skrev:Mange gode poeng Alshus. Valg av klosser kan være vel så viktig som valg av selve bremsen. Klossene som følger med de billigere modellene er ofte lite slitesterke.
Plata er forresten ganske kul. ;DKjære bilister
Skrevet av Maik Tais'n sykkelpendler og mosjonist, 01.10.2006
Det nærmer seg sesongslutt, og fortsatt sliter mange av dere med de mest grunnleggende ting..
Dere har vikeplikt for syklister fra høyre.
Dere har vikeplikt for syklister når dere skal inn på forkjørsvei.
Dere har vikeplikt for syklister når dere rygger.
Sykkelfeltet er ikke en parkeringsplass.
Hvis du er så tett i huet at du fortsatt sliter med dette:
Sveiv ned vinduet, så jeg får gitt deg en ørefik uten å fylle bilen din med glassbiter.
CD-Ønske: Kraftwerk, Tour de France
.. og det gjør man på en Bianchi i Celeste!Valentino skrev:Den er det, men vanvittig hot mastret, dessverre. Blir pumpa før Aero Dynamique, jeg.
Et til.
Det er ikke farlig om det ikke går så fort så lenge vi ser bra ut.
Ser bra ut? I en slik dress?Valentino skrev:Det er ikke farlig om det ikke går så fort så lenge vi ser bra ut.
¨Anonym skrev:Helt enig.
Utesykling med piggdekk derimot er artig så lenge det ikke er så altfor mye snø.
Tror geg kan hjelpe, men jeg bor i Holmestrand da...Skink_123 skrev:¨Anonym skrev:Helt enig.
Utesykling med piggdekk derimot er artig så lenge det ikke er så altfor mye snø.
Det var en tid da jeg syklet på skøytebaner med piggdekk ;D
Men uansett, noen som vet hvor jeg får tak i en sykkelslange eller lappesaker før kl 0700 i morgen tidlig? (bor i Oslo sentrum)