Dette er det drøyeste eg har sett: http://vimeo.com/9970489
Forholdsvis mange muligheter for bråstopp!Brasse skrev:Dette er det drøyeste eg har sett: http://vimeo.com/9970489
Store Yehudi, den løypen hadde endel detaljer som nok måtte memoreres. Enkelte av de hoppene kunne endt ganske galt uten kjennskap til løypen. Tøft! Likte godt den bikkjen, som ingen brydde seg om å holde kontrollen på.xerxes skrev:Forholdsvis mange muligheter for bråstopp!Brasse skrev:Dette er det drøyeste eg har sett: http://vimeo.com/9970489
Det er ikke noe galt med sykkelstiene men hvis en har en snittfart på 30km/t er det ikke forsvarlig eller lovlig å sykle på sykkelstiene.baluba skrev:Før sesongen begynner for alvor: hva er galt med alle de fine sykkelstiene som noen veier er velsignet med?
Sukk- dette blir som barn og godter, Baluba. Får de lov å ta, så er det ikke noe morro.baluba skrev:Før sesongen begynner for alvor: hva er galt med alle de fine sykkelstiene som noen veier er velsignet med?
Fritt fall og god aerodynamikk gjør underverker! ;Dpengesluk skrev:Zomby, du får nok holde deg på den smale sti - du klarer ikke 40 km. engang ;D ;D ;D
Få på ballongdekka! Ingen unskyldning det der. Makan! Er du redd for sykkelmotepolitiet, kanskje? Mange forfengelige syklister der ute.. : :Valentino skrev:Dersom man av velvillighet skulle ønske å bruke sykkelstiene i lengre oppoverbakker slutter man fort etter å ha fått skåret opp dekkene av den knivskarpe grusen som skulle vært feid bort for uker siden. I år kommer jeg klok av skade ikke til å bruke en eneste sykkelsti før 17. mai.
Begge deler, vil jeg tro. Ellers synes jeg du sier det som det er, og er helt enig. Nå er det sikkert forskjell på stier her og der, men de stedene jeg har vært så har hensynet til transportsyklister vært et akademisk problem. Jeg har nesten aldri sett noen bruke en sykkelsti. Det skulle ikke være noe problem å bremse ned de gangene i året det møtes på en transportsyklist. De befinner seg også stort sett i veien.pengesluk skrev:Er det en oppblåsbar sykkelbukse eller er du bare glad for å se meg ;D ;D
Sykla til jobben i går. Holdt på å tryne seriøst!baluba skrev:Begge deler, vil jeg tro. Ellers synes jeg du sier det som det er, og er helt enig. Nå er det sikkert forskjell på stier her og der, men de stedene jeg har vært så har hensynet til transportsyklister vært et akademisk problem. Jeg har nesten aldri sett noen bruke en sykkelsti. Det skulle ikke være noe problem å bremse ned de gangene i året det møtes på en transportsyklist. De befinner seg også stort sett i veien.pengesluk skrev:Er det en oppblåsbar sykkelbukse eller er du bare glad for å se meg ;D ;D
Det punkteringsproblemet kjenner jeg ikke, for jeg har aldri hatt en skikkelig racer. Men jeg tror at alle mine offroadere uten problemer skulle takle stiene. Kanskje det er annerledes for dere med italienske racere, for det er jo ikke mye gummi dere ruller på? Men hensynet til andre syklister kjøper jeg ikke, for de syklistene finnes i praksis ikke der jeg plages av syklister i veien.
Verst er som sluket skriver transportsyklister som befinner seg i veien. Det er totalt meningsløst der de siger avgårde på første gir i oppoverbakker.
Regner med at dette også gjelder for fotgjengere, rullatorer, busser, drosjer, lastebiler, brannbiler, ambulanser eller andre som på noen måte kan forstyrre eller forsinke din hverdag?pengesluk skrev:Med alle disse historiene, så er det en ting som slår meg;
SYKLING EGNER SEG IKKE I DET HELE TATT! FÅ DE UT AV TRAFIKKBILDET STRAKS! DETTE ER TRANSPORTTERRORISME! (c) Sluket
Det er sikkert mye de samme som ikke kan å oppføre seg når de kjører bil også.Valentino skrev:I år kommer det til å være enda flere "nye" treningssyklister på veiene enn i fjor. Folk som ikke kan å oppføre seg i trafikken på sykkel, enn si oppføre seg i sykkelfelt under turritt. Vi får passe på enten vi sykler eller kjører.
Snakk med denne karen:pengesluk skrev:Ønsker meg en slik en, eller gjerne en som er enda råere rent designmessig, men samme konsept. Noen ideer til produsenter?
Eller går på ski.nb skrev:Det er sikkert mye de samme som ikke kan å oppføre seg når de kjører bil også.Valentino skrev:I år kommer det til å være enda flere "nye" treningssyklister på veiene enn i fjor. Folk som ikke kan å oppføre seg i trafikken på sykkel, enn si oppføre seg i sykkelfelt under turritt. Vi får passe på enten vi sykler eller kjører.
Det er absolutt å anbefale for nye syklister å melde seg inn i en klubb så de kan lære seg å sykle.Valentino skrev:Hvis vi nå legger bort denne ufruktbare sykkelveidebatten en stund:
I år kommer det til å være enda flere "nye" treningssyklister på veiene enn i fjor. Folk som ikke kan å oppføre seg i trafikken på sykkel, enn si oppføre seg i sykkelfelt under turritt. Vi får passe på enten vi sykler eller kjører.
Og sigaretter.pengesluk skrev:Alt var bedre før..
Lengter tilbake til den tiden da sykling var et sosialt foretak; hvor gutta stoppet, tok av sviskeskuffa (sixpencen for dere vårkyllinger) og HILSTE på damene istedenfor å bælje "fløtt deg'a, kjerringfaan - og ta me'rei den drittbikja di åsså"
Ballongdekk, flettede picknick-kurver (med ekte porselens-tallerker), muntert fargede strech-eikebeskyttere over bakhjulene, all verdens tid....
det ropte faktisk ein idiot av ein sykkelist til madammen når vi sykla utover mot bygdøy sist.pengesluk skrev:"fløtt deg'a, kjerringfaan"