Utrolig kipt, sykkelen min ble stjålet natt til 1. mai. Jeg hadde låst den i sykkelstativet uten for huset. Heldigvis tok de kun en av syklene og ikke syklene til barna. Utrolig irriterende når jeg hadde brukt mange timer på vasking/stell og jeg hadde gledet meg til noen fine turer i solen. Nå er jeg på utkikk etter en brukt sykkel, vet ikke helt hva jeg skal velge og hvilken størrelse.
Testet en billig landeveissykkel i går (60km på en time) og fikk ekstremt store smerter i korsryggen. Jeg sliter med ryggplager, men har aldri før kjent noen smerter med min Gary Fisher Hoo Koo E Koo 18,5”. Selv ikke på harde 4 timers turer. Det jeg likte med landeveissykkelen var bra aks, høy hastighet og lett vekt og jeg antar at jeg kan oppleve noe av det samme hvis jeg legger litt mer penger i en terrengsykkel. Er også opptatt av at sykkelen skal tåle mange timers trening og ikke plage ryggen. Ser at Diamant apex t3, t2, og t1 har vunnet noen tester og vurderer om dette kanskje er sykkelen for meg? Er 182 cm høy(lang overkropp og kortere ben) og veier under 80 kg. Er takknemlig for alle råd JUtrolig kipt, sykkelen min ble stjålet natt til 1. mai. Jeg hadde låst den i sykkelstativet uten for huset. Heldigvis tok de kun en av syklene og ikke syklene til barna. Utrolig irriterende når jeg hadde brukt mange timer på vasking/stell og jeg hadde gledet meg til noen fine turer i solen. Nå er jeg på utkikk etter en brukt sykkel, vet ikke helt hva jeg skal velge og hvilken størrelse.
Testet en billig landeveissykkel i går (60km på en time) og fikk ekstremt store smerter i korsryggen. Jeg sliter med ryggplager, men har aldri før kjent noen smerter med min Gary Fisher Hoo Koo E Koo 18,5”. Selv ikke på harde 4 timers turer. Det jeg likte med landeveissykkelen var bra aks, høy hastighet og lett vekt og jeg antar at jeg kan oppleve noe av det samme hvis jeg legger litt mer penger i en terrengsykkel. Er også opptatt av at sykkelen skal tåle mange timers trening og ikke plage ryggen. Ser at Diamant apex t3, t2, og t1 har vunnet noen tester og vurderer om dette kanskje er sykkelen for meg? Er 182 cm høy(lang overkropp og kortere ben) og veier under 80 kg. Er takknemlig for alle råd