Naaa, er jo kjempemange fine uker igjen! Jeg sykler til det begynner å snø. Vinteren er noe helvetes dritt som jeg prøver å minimere så mye som mulig.Da er årets sesong over for mitt vedkommende. Reiser dog ned til Mallorca for å sykle om noen få dager.
Stillfullt, italienskt fullblod.Vis vedlegget 156695
Da er årets sesong over for mitt vedkommende. Reiser dog ned til Mallorca for å sykle om noen få dager.
Kilde: inrng : il lombardia previewTV: don’t forget this on Saturday. Eurosport is offering coverage from 4.00-5.15pm Euro time, Italy’s RAI is live from 3.00-4.45pm and there is a free video stream live from 2.30pm at gazzetta.it timed to pick up the race from the Sormano.
Leste faktisk om dette tidligere i dagAh, en Impulso! En av de virkelig kule tingene med den er at man kan sette på skikkelig feite dekk, som Vittoria Open Pavè CG 27mm, og banke avgårde på grusveier. 7 av 8 Vacansoleil-DCM-ryttere brukte Impulso på Paris-Roubaix i år.
Takk Vurderer å bytte til annen type flaskestativ. Har liggende et i karbon (sort) i kjellerenLydfreak: Fin sykkelOg ett flaskestativ er barskt. Husk å ta av ventilhettene.
Takk Har vurdert det lenge. Men når de selger for halv pris, så er det bare å slå tilLekker sykkel lydfreak!
Stor fan av stål når man først skal ha en klassisk flaskeholder. Aluminium slites ganske fort, slik at man får rette anleggsflater mellom flaske og holder, slik at man samler skit mellom og alt slites enda fortere. Men så er det dette med riktig farge, kan ille huske å ha sett svarte flaskeholdere i stål på veldig lenge.Er nok best med flaskestativer i alu på en alusykkel.
Fausto Coppi har jeg hørt om tror jeg og uten å google mener jeg han syklet for Bianchi en stund. Begynte som 20 åring, vant ett par giro og Touren. Døde av Malaria som 40 åring etter en tur til Afrika. Er det han så mener jeg at han virket som en interessant type når jeg hørte navnet hans.Bestilte bok igjen. Vanskelig å jobbe natt uten å bruke penger....
Vis vedlegget 157224