John_Harald
Hi-Fi freak
I år betalte ca kr 8500,- for min rittfulldemper, som i 2011 kostet kr 60000,-Forstår at de som setter livet på spill ned de virkelig syke bakkene ("du klarar ikkje Brattjabakkjen før det vert mørkt, Ingolf") helst vil vite hvordan utstyret har blitt behandlet tidligere, men for alle oss andre er det jo utrolig mye sykkel for pengene i bruktmarkedet. Tror ikke jeg har opplevd noe annet bruktmarked med så høyt prisfall? En bil ville da blitt solgt til 1/4 av prisen etter 3-4 år?Fet sykkel, jeg har sett annonsen din.Forstår at de som setter livet på spill ned de virkelig syke bakkene ("du klarar ikkje Brattjabakkjen før det vert mørkt, Ingolf") helst vil vite hvordan utstyret har blitt behandlet tidligere, men for alle oss andre er det jo utrolig mye sykkel for pengene i bruktmarkedet. Tror ikke jeg har opplevd noe annet bruktmarked med så høyt prisfall? En bil ville da blitt solgt til 1/4 av prisen etter 3-4 år?
Takk for svaret
Det er en Kona Big Kahuna 2011, 29" dekk. Standard utstyr for modellen, ikke oppgraderinger.
Sykkelmarkedet er jevnt over utrolig tregt så lenge man ikke har årets mote.
Da fikk jeg med mye ekstra utstyr også
Jeg tror at høye veiledende priser og store rabatter er en av årsakrne, akkurat som på en del hifi.
En annen ting er høye driftskostnader når slitedeler må byttes. Har dere sett prisene på XX-deler?