Z
Zomby_Woof
Gjest
Jeg har plutselig begynt å få vondt i kneet. Sena på undersiden av kneskåla. Noen tanker om årsaker? Triks? Ikke spesielt keen på 'ikke sykle på en stund'-trikset....
Kult, bra tid, Skalldyrrittet idag ble nok en våt opplevelse ja. Syklet samme et par år siden. Hadde ikke tatt med raceren og måtte bruke hybriden jeg hadde tilgjengelig. Trakk feltet, sprakk og var inne på 2:40. Ikke noe mer deprimerende øyeblikk enn når man innser at man vil minste halen..Skalldyrrittet gjennomført i pøøøøøs regn og vind fra helv.....
Klarte å henge med de raskeste første halvdelen, men så kom en grusom bakke, og da måtte jeg gi meg. Vi var 3 stk som ble liggende mellom to felt, og klarte ikke å komme oss opp igjen, og ble heller ikke tatt igjen av noen, så var grusomt tungt siste milene. Men kom inn på en respektabel tid, og snittfart på ca 36km/t på de blauteste 8,5 milene jeg noensinne har syklet. Ble snaue 15 minutt etter vinneren med mine 2:15.
Skal unne meg en kald øl nå tror jeg. Veldig fornøyd.
Neste sesong har jeg lust og kjøpe en sykkel og bli med dere på turer alene treningen på rulleski/løping er lite sosialt Men trenger opplering fra grunden og bruke/kjøpe sykkelOV&VK på tur igjen. Børsumveien prøvd for første gang. Trenger veteransykkel, stadig mer lyst på L'Eroica.
Fantastisk naturopplevelse. Virkelig. Det høstes korn om dagen, en kort sykkeltur fra byen.
Vis vedlegget 273158
Status på vondt kne: Flyttet begge klossene maks bak på skoene, og vinklet litt mer hæl inn. Litt murring, men mye bedre enn sist.
Status på fysikken generelt: Elmer Midd trår lett opp bakkene. Undertegnede Ikke fullt så lett...
Hadde regna med det. Dette, blant andre ting, skal vi diskutere over en øl på sommerfesten.Neste sesong har jeg lust og kjøpe en sykkel og bli med dere på turer alene treningen på rulleski/løping er lite sosialt Men trenger opplering fra grunden og bruke/kjøpe sykkelOV&VK på tur igjen. Børsumveien prøvd for første gang. Trenger veteransykkel, stadig mer lyst på L'Eroica.
Fantastisk naturopplevelse. Virkelig. Det høstes korn om dagen, en kort sykkeltur fra byen.
Vis vedlegget 273158
Status på vondt kne: Flyttet begge klossene maks bak på skoene, og vinklet litt mer hæl inn. Litt murring, men mye bedre enn sist.
Status på fysikken generelt: Elmer Midd trår lett opp bakkene. Undertegnede Ikke fullt så lett...
Om du kan gå ned en 15-17cm i høyde og bli litt mindre langlemmet og mer kompaktbygd så vil 52-54 etter egen erfaring passe utmerket. Jeg vil tro Zomby kan si seg enig. Jeg håper dette var til nytte.det jeg vet er att jeg er 190høy lange ben/armer og slank hvilken størelse på ramma blir det då?
Hør på Z!
Måtte sjekke igen, joda 90cm blir det helt opp mot der scrotum henger og høyden er 190-91cm samme som mitt pers i høydehoppSkrittlengde 90? Hvor høy er du cash?
Jeg ville unngått husmerkene til XXL og Gintersport. De selges som rimelige innstegsmodeller men geometrien er lang og lav belgisk, Dvs. ikke for voksne nybegynnere.
Ta en tur til F.eks Anton Sykkeldelisk og spør hva de skal ha for en 2015 Cannondale Synapse 105 mot forhåndsbestilling og betaling ved bestilling. De hjelper deg også med riktig størrelse (men 58 er neppe langt unna).