weld77
Æresmedlem
- Ble medlem
- 19.09.2014
- Antall liker
- 14.657
Ja sykler forbi de daglig...
Tror ikke det er mulig å prute Ultregra/Disc da den allerede er satt ned fra 21.500 til 15.000.Mnja. Om det fortsatt er mulig å få årets Ultegra (med skiver?) i riktig størrelse så er det muligens rom for å prute den lavere enn det du må ut med for neste års modell med 105 neste år.
Forøvrig er det verdt å tenke litt på at Dura Ace oppgraderes neste år (/i år), og med påfølgende oppgradering nedover i systemet ganske snart etterpå. Jeg kjenner ikke til hvorvidt det blir kompatibilitet på reservedeler eller ikke.
Ja er nok sikkert forskjeller på marginer på forskjellige merker, og sikkert forskjeller mellom butikkene. Hørte med Bjørn Myhre Sport som er en mer lokal butikk her i Drammensområdet, men maks rabatt de kunne gi på Cannondale var 8% siden de hadde veldig liten margin å gå på på Cannondale-sykler.Som nevnt fikk jeg en som var nedsatt fra 18k til 6k. Han på butikken sa at de bare skulle ha de ut nå
Ja bruktmarked for felgbrems vil nok ta seg oppSett at en gjennomsnittlig entusiast har 3 hjulsett til sykkelen sin så vil det etterhvert dukke opp ekstremt gode bruktkjøp på hjul med felgbrems.
Jeg betalte drøye 6k for et 46 profil Reynolds/Pacific karbonhjulsett med dekk og Powertap G3 nav i sommer, det var som nytt og forrige eier hadde logget 70 mil med de.
Du kan leke deg her:For dere som er litt mer hitech-syklister:
Har begynt å spinne igjen, og der har de sykler med watt.
Vanlig sykling (på virkelig sykkel, ute), flat mark f eks 25 km/t: Hva er typisk effekt (watt) for slikt.
Skjønner at det er mange variabler som luftmotstand, dekk, underlag etc etc, men det hadde vært interessant å høre om noen har erfaringer her?
Blir jo slik når Edvald ikke gjør som avtalt men i stedet kjører sin egen spurt.Syntes ikke det så ut som om Kristoff hadde hatt noen som helst mulighet uansett...
Lojalitet til arbeidsgiver er kanskje ikke så rart?EBH "fumblet" opptrekket og spurtet selv. Det er tydelig.
Han er på samme lag (Dimension Data) som Cavendish resten av året, og VM gir faktisk Worldtour-poeng som laget trenger. Annen og sjetteplassen på søndag ga 700 sårt tiltrengte poeng i kampen mot nedrykk.
Lojalitet som i en Le Carré-roman?