xerxes
Æresmedlem
Godt nytt år til alle syklister!
Sjekket free-motion? Tenker da på guidet tur selv om du også får leid C'dale der.Takk det samme, og til dere andre gså.
Satt akkurat på jobben i dag og funderte på om jeg har råd til Granca og dette en uke i februar: forza bike rentals | rent road bikes in Gran Canaria
Samme her. Jeg må finne nye måter å motivere meg på. Dette ser efffektivt ut for sprinttrening:Säsongen 2016 kan inte bli sämre än 2015.
Eller kreativ bruk av Photoshop . Stemmer ikke med kort og snø på trærne mm - de burde funnet et bedre bilde å lime inn....Samme her. Jeg må finne nye måter å motivere meg på. Dette ser efffektivt ut for sprinttrening:Säsongen 2016 kan inte bli sämre än 2015.
Jeg orker ikke sitte så lenge på rulle, så det er stort sett intervaller som gjelder.Har akkurat kjøpt meg rulle. Noen som har tips til gode rulleøkter de ønsker å dele?
For min del er motivasjonen å se på wattmåleren for å se hvor mye jeg suger.Har akkurat kjøpt meg rulle. Noen som har tips til gode rulleøkter de ønsker å dele?
Enig Trane! men har ikke lust og offre dyre staver på slike tullingerHverken til fots eller på sykkel er det greit i nypreppa skispor.
Ser man tohjulinger i skiløypa er en stav eller en kvist passende mellom eikene.
Man må ha en eller annen form for sti eller vei for å bruke tjukksykkel.Trodde hele poenget med tjukksykkel var at man kunne sykle der det ikke hadde vært mennesker før? Ellers handler det vel om respekt for andres arbeid. Hvis man er i veien eller ødelegger spor, så er det ikke greit.