Älskad vare den som sätter sigSelvinnsikten (les skammen) er nok større enn du antyder her, totte. Vel handler det om tilrettelegging, men jeg har da aldri gjort forsøk på å tåkelegge at det er jeg som ikke er tilrettelagt, for drittvær uten skjermer. Nå gjenstår det å se, neste vinter, om jeg er bedre tilrettelagt for drittvær med skjermer. Å tilrettelegge meg akter jeg slett ikke. Det siste forventer jeg en viss anerkjennelse for, spesielt fra deg...
... og hvorfor i all verden skulle man ikke det?Skammen er vel det at du har flaskeholder på cyclocrossen, ikke bare en men to!
Eller sykle med Camelbak og verdensmesterdrakt....... og hvorfor i all verden skulle man ikke det?Skammen er vel det at du har flaskeholder på cyclocrossen, ikke bare en men to!
Og hvis man ikke synes verdensmesterdrakt og camelback matcher så er det faktisk mulig å få plass til en ganske stor styreveske for drikkeflasker også på en CX når man har en skikkelig høy stack med spacere under stemet.Eller sykle med Camelbak og verdensmesterdrakt....... og hvorfor i all verden skulle man ikke det?Skammen er vel det at du har flaskeholder på cyclocrossen, ikke bare en men to!
Det holder med ei lerke i baklomma med billig brandy.Da må nok flaskeholderne av, gitt. Gravelbike? Pføy!!
Mekaniske skivebremser er ikke noe å ha.Tror jeg skal gå for en CaadX for å ha alle muligheter åpne i forhold til sykkelturer i skogen med ungene.
Har trodd at CaadX hadde hydrauliske skivebremser, men ser når at det er mekaniske og ble litt usikker.
Men "vanlige bremser" bruker jo også vaier, så er kanskje ikke noe å bekymre seg for..
https://www.antonsport.no/kategorier/sykkel/cyclocross/produkter/caadx-105-6474/ant-51-32484