Blir et billig substitutt for Silca foreløpig. Ordentlig står på 'to get'-lista foreløpig, men det der automatiske fjolleriet på SKS-pumpa, og Park Tool-pumpa jeg hadde før den. Fyffan!
Ellers, en kort oppdatering om GP5000TL. Nope, ikke helt tett. Lakk sakte gjennom sideveggene på dekket, faktisk, ikke mellom felg og dekk, men gjennom dekket. Må ha guffe, men da holder det.
Kom også over et par nye Hutchinson Sector 28 til hyggelig pris på sykkelbørsen på fjesboka. De var Veldig lette å få på felgen (DT 460). Men ville ikke poppe med vanlig pumpe (hjelper ikke at min har en tendens til å sende lufta ut gjennom Schraderhullet med mindre det er litt trykk i dekket fra før). Måtte på bensinstasjon med det. Kjipe faen som jeg er, så har jeg fortsatt ikke skaffa meg en sånn air shot eller lignende.
Men. Et spørsmål til dere som bygger hjul. Har et prosjekt gående for en kollega, og lot meg overtale til å prøve med DT Revolution. De vrir seg som politikere under stramming. Prøvde å lage flagg av post-it, men jeg synes fortsatt det er noe dritt å jobbe med. Jeg vet, jeg har lest Roger Musson, men det er noe med å gjøre alle dumme ting selv i stedet for å høre på noen som vet. Erfarne fjellfolk? Hørte ikke............
Noen tips annet enn å plages med det til det blir som det skal?