S
Syncrolux
Gjest
Valentino klagde på utsikten, men det har jeg gjort noe med.......
Irriterende bra Jeg har et som ligner men dere skal slippe å se det. På ETC, GD og RT60 er målingene en del strammere.Wow. Dette er det jevneste jeg har sett tror jeg.
Dere kan nok begge delta i verdensmesterskapet i vannfallIrriterende bra Jeg har et som ligner men dere skal slippe å se det. På ETC, GD og RT60 er målingene en del strammere.
Men når det er sagt så er det ikke vanskelig å forestille seg hvordan dette låter. Her får vi fram signaturen i hvert eneste opptak. Kan tenke med det er lett å høre variasjoner på de forskjellige produksjonene av musikk
Hvilke graf innstillinger har du?Denne fra en ganske nylig måling der stolen ble nøytralisert når det kommer til refleksjoner.
Denne lå i mappen ETC Har rette navnet på bilde. Måling gjort i høst en gang. Har ikke målingen lagret, ellers kunne du fått denHvilke graf innstillinger har du?
Si fra om du vil oppgradere til utsikt over Trondheimsfjorden da, så skal jeg ta et hi-res landscape-bilde fra takterassen. Sånn ser det ut fra stua under:
Det ser virkelig bra ut!For min kjære samboer så erklærte jeg i dag stopp i all mekking på anlegget på ubestemt tid. Så får vi se hvor lenge det varer da.
Saken er vel at nå spiller det bra, og det ser ikke helt idiotisk stygt ut heller.
Metode | Fordeler | Ulemper |
Lagre SACD ISO filene i Music library i KODI | KODI støtter dette direkte. Kan spilles av uten klikk mellom sporene | Kan ikke tagges om, må godta de tags som er på plata = totalt kaos i Artist/Album tags i KODI. |
Konvertere SACD ISO til DSF, og lagre filene i Music library i KODI | Kan tagges på nytt. | Kan ikke spilles av uten "klikk" mellom sporene. KODI støtter ikke tags som fungerer for klassisk musikk = rot, men mindre rot. |
Konvertere SACD til FLAC, og lagre filene i Music library i KODI | Som over. | Konvertering med Foobar krasjer på lange spor. Konvertering med dsd2flac lar seg ikke spille i KODI. |
Lagre SACD ISO filene i Movies library i KODI (!!) | Det funker. Man må bla i Files strukturen i KODI. Best av alt: INGEN klikk mellom sporene | Ingen tags, men heller ikke noe rot som oppstår. Kan være trøblete å strukturere. |
Prøver du å si at du er gjerrig, eller at du tror på tweaks?Seriøst : jeg har lukka øya (og øra) litt for det faktum at kjetting i stål vil transportere energi mellom kassene, og til slutt opp i taket der det er montert. Selve kjettingene har også en tendens til å "synge" litt ved ekstreme pådrag.
Ved å starte opphenget med gummistropper, og fortsette nedover med hyssing ble det vesentlig bedre, til en totalkostnad på under 400 kr....
For nysgjerrighetens skyld, tenker du da subjektivt for egen forlystelse eller såkalt objektivt for massene?Er vel mest opptatt av ting som faktisk funker.
Hvor hælder du vann på??En Bluray-spiller MED høyttalere. Jeg ante ikke at noe sånt fantes engang. Selve høyttalerne er noe vanvittige greier. En subwoofer på størrelse med en 2-liters isboks, og to heftige satellitter som veier minst 150 gram per stykk. Kan det bli noe bedre enn det da?
Her er de fete høyttalerterminalene:
Vis vedlegget 790305
Og her er flere andre nyttige greier, som antenneinngang så man kan høre på FM-radio. Og koble til sin kassettspiller på audio in.
Vis vedlegget 790307
Objektivt. Jeg kunne selvsagt presentert noen målinger med akselerometer som viser at det ble målbart mindre vibrasjon i høyttalerne. Forskjellen er såpass åpenbar at jeg tok meg ikke bryet …For nysgjerrighetens skyld, tenker du da subjektivt for egen forlystelse eller såkalt objektivt for massene?