Hva er totalbredden på racket?Men syns racket er en bredde for stort tror jeg. Skulle noen som er innom her ha motsatt problem å kunne tenkt seg dette racket er det bare å hyle ut. Kan bygges om til enda større om ønskelig osv osv https://quadraspire.co.uk/products.html
Absolutt oppe til vurdering... Får se om jeg finner på no til helgaHar du testa Zu på det nye rommet.. Om ikke så gjør det før du selger de. Man vet "aldri" med nye rom. Siden du har de i hus allerede mener jeg.
Takk for det fosse ja noen ganger er det lurt å høre på de erfarne begynner få en idé av hva tannoy greier levere. Liker det jeg hører. Men klart litt utfordringer i et lite rom med store ht, men det tror jeg at jeg kan leve godt med.Gratulerer med eget lytterom og flotte høyttalere! Enig med Rama i at man ikke får for mye rack-plass. Bare å fylle på med andre ting, og det gir fleksibilitet. Rommet ser dessuten møblert og hyggelig ut.
Dette ble skikkelig fint!
Sjeldent har det vært så stas å fyre igang anlegget som etter jeg fikk ei egen furtebu ooo deilige fredag du har vært ventet ;D Vis vedlegget 559490
Hehe det har jeg ikke testet. Ble hengt opp idag da fruen så sitt snitt til å få den ut av stua.. Mulig den kan være litt dumt plassert
Gratulerer med salg og også til ny eier.Da er zu solgt. En knall høyttaler som med rett match virkelig kan spille! Men med mine preferanser er tannoy bedre match her. Blitt mange timer i bula denne helga å all ledig tid. Leddene i en aldrende skrott er ikke helt topp nå på høst/vinter å da er hifi virkelig en undervurdert medisin! Hadde vært moro å få målt litt i rommet å fått utnyttet potensialet enda mer. Noen i Bergen å omegn som driver med sånt?
Hmm det hadde jo vært gøy å prøvd selv ja må sette meg ned ikveld å lese meg opp litt tror jeg. Takk for tipsGratulerer med salg og også til ny eier.Da er zu solgt. En knall høyttaler som med rett match virkelig kan spille! Men med mine preferanser er tannoy bedre match her. Blitt mange timer i bula denne helga å all ledig tid. Leddene i en aldrende skrott er ikke helt topp nå på høst/vinter å da er hifi virkelig en undervurdert medisin! Hadde vært moro å få målt litt i rommet å fått utnyttet potensialet enda mer. Noen i Bergen å omegn som driver med sånt?
REW laster du ned gratis: https://www.roomeqwizard.com/ og UMIC mikrofon koster ca 1000,-. Deretter kan du måle så mye du ønsker både ditt og andres rom.
-BB-