motoren
Æresmedlem
Grattis med god riaa Ove sin du har kjøpt?
mvh
mvh
Stemmer han ga et tilbud det var umulig å si nei til drømmen videre nå er en denon 103r. Utifra det jeg leser om den tror jeg det blir knall til min musikk og ørerGrattis med god riaa Ove sin du har kjøpt?
mvh
Det hørtes ut som en god planStemmer han ga et tilbud det var umulig å si nei til drømmen videre nå er en denon 103r. Utifra det jeg leser om den tror jeg det blir knall til min musikk og ører
Denon DL 103 og 103R passer godt til den RIAA’n også. Cadenza red også,Cadenza black fikk jeg ikke til å "synge" med den.Stemmer han ga et tilbud det var umulig å si nei til drømmen videre nå er en denon 103r. Utifra det jeg leser om den tror jeg det blir knall til min musikk og ører
Ja de " oppjazza" 103 spiller vist bra,men da blir 103 lyden også borte(har jeg hørt da)
Takk kan fort bli moro detteGratulerer med ny RIAA
Hmm. Mener jeg nylig har sett den RIAAn et annet sted? *plystre*Gratulerer med ny RIAA
føler meg nesten adelig her med sånt jåleri i hyllaHmm. Mener jeg nylig har sett den RIAAn et annet sted? *plystre*
Den er forhåpentligvis blitt minDet ligger en pent brukt 103R på finn.no til 2000 kr.
Veit ikke jeg... her er jeg ute etter 103r også lusker han rundt på finn å kjøper en... blir kald kaffe og grønnsaker ved neste lytting på han...Same, same....
Wow, tøft! God bedringYes da... da har covid helvette komt i hus her å til slutt.. ut blant folk igjen neste uke da
Men alt er ikke mørkt av den grunn. Siden ingen hadde en 103r tilgjengelig i området til salgs stjal jeg liksågodt den ene spillern til @erikr siden den har 103r montert min spiller skulle uansett på litt service så det passet jo greit nå når jeg plutselig må være hjemme uansett.. dette er gromme saker altså spørs om denne blir levert tilbake igjen gitt.... Vis vedlegget 785414
Fa......!! .....alltid når jeg låner ut......! Jaja......får lage meg en ny, jeg da..... ikke noe å gjøre med det...Siden spillern både spiller bra, ser bra ut å kler resten av oppsettet imo blir den stående sorry @erikr bare å begynne bygge deg ny av min istede Vis vedlegget 785515
Litt red hot nå glad jeg har ting å sysselsette meg med tror jeg skal greie kose meg disse dagene så lenge formen holder seg sånn passe hvertfall
Takk takk Ja Erik lurte meg godt utpå kjøret der. Den første var nesten gratis.. er sånn de lurer folk utpå stoff å sånt har jeg skjøntLenco er bra saker, grattis!
Det er rett.. fikk konstatert covid for 30 min siden.. frisk igjen nåGratulerer med heftig lånespiller! Har fra sikre kilder (internett) at god lyd forkorter sykdomsforløpet ved Covid-19. Med den gromriggen estimerer jeg at du er frisk til ca kl 16.
God bedring og nyt musikken!
Gratulerer!Yes da... da har covid helvette komt i hus her å til slutt.. ut blant folk igjen neste uke da
Men alt er ikke mørkt av den grunn. Siden ingen hadde en 103r tilgjengelig i området til salgs stjal jeg liksågodt den ene spillern til @erikr siden den har 103r montert min spiller skulle uansett på litt service så det passet jo greit nå når jeg plutselig må være hjemme uansett.. dette er gromme saker altså spørs om denne blir levert tilbake igjen gitt.... Vis vedlegget 785414
Ortofon AS-212 / russisk mellomhjul med moddet oppheng, moddet lager, +++ moddet. Måtte høre med eksperten selv om han har sagt det ca 40 gangerGratulerer!
Hvilken arm er det som er montert? En gammel Denon eller noe sånt?
Mvh
Tar vi utgangspunkt i at de onde lever evig er jeg ikke spesielt bekymret å tar dette som en sårt trengt ferieGrattis med spiller Kondolerer med covid. Men god helg ønskes din vei uansett Og gid bedring
- Eller som det står i bibelen: Den onde skal ingen hvile unnes!Tar vi utgangspunkt i at de onde lever evig er jeg ikke spesielt bekymret å tar dette som en sårt trengt ferie
Det har blitt antydet her at jeg både roter å lukter så helt fred har jeg ikke fått nei- Eller som det står i bibelen: Den onde skal ingen hvile unnes!
Regner med at et eller annet straks kommer til å jage deg ut av godstolen.
mvh