T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Vegard0

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    409
    Sted
    KarmIsland
    Torget vurderinger
    1
    Jeg føler meg ganske topp nå. Helt enig ang. vaksinen. Håper det går fint med fruen.

Så nå er jeg klar til musikk, men... i dag går dagen med å pakke ned anlegget. Vi flytter til nytt hus i morgen. Så etter litt flytteslit og noen strøk med maling håper jeg at lytterom er oppe og går i neste uke. Det blir heldigvis ikke helt stille frem til det. Har en nad-m33 og noen nyinnkjøpte kef ls50 meta som skal opp i hovedstuen.

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Jeg føler meg ganske topp nå. Helt enig ang. vaksinen. Håper det går fint med fruen.

Så nå er jeg klar til musikk, men... i dag går dagen med å pakke ned anlegget. Vi flytter til nytt hus i morgen. Så etter litt flytteslit og noen strøk med maling håper jeg at lytterom er oppe og går i neste uke. Det blir heldigvis ikke helt stille frem til det. Har en nad-m33 og noen nyinnkjøpte kef ls50 meta som skal opp i hovedstuen.
    ja det går nok bra, men overrasket over hvor dårlig å hvor fort det gikk. normalt er det jeg som er sutrekoppen i heimen å hu er sjeldent syk, å om hu er merkes det omtrent ikke på hun. men hu får bare holde seg i seng, for jeg har okkupert stuen :p

Flytting er kanskje det kjedeligste som finnes tror jeg! men da er det godt å se frem til musikk igjen. Nad m33 har jeg aldri fått hørt, men har sett på tester at de gjør det godt.Kef ls 50 er drittøff høyttaler så om de to matcher har du virkelig noe å se frem til ja :) hva fylles opp i lytterommet?

Vegard0

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    409
    Sted
    KarmIsland
    Torget vurderinger
    1
    ja det går nok bra, men overrasket over hvor dårlig å hvor fort det gikk. normalt er det jeg som er sutrekoppen i heimen å hu er sjeldent syk, å om hu er merkes det omtrent ikke på hun. men hu får bare holde seg i seng, for jeg har okkupert stuen :p

Flytting er kanskje det kjedeligste som finnes tror jeg! men da er det godt å se frem til musikk igjen. Nad m33 har jeg aldri fått hørt, men har sett på tester at de gjør det godt.Kef ls 50 er drittøff høyttaler så om de to matcher har du virkelig noe å se frem til ja :) hva fylles opp i lytterommet?
    Noe cayin, focal og en denafrips som er på vei i posten. Flytting er det verste, men nå har vi bodd i en midlertidig bopel som er klar for riving så dette blir bra. Dessuten er det vår siste oppgradering når det kommer til bolig. Dette er endgame😅

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.201
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Ny dag med mer musikk 🎶 starter dagen med litt Jimi 👌 Vis vedlegget 786610
    Formen er vesentlig bedre, men ikke 100 enda. Til min store overraskelse er fruen helt slått ut idag. Helt fin igår, men fullstendig knust idag🤔 fremdeles negativ test på henne, men er nok samme faenskapet der å. Jentungen gikk igjennom dette uten stress men fruen får det visst skikkelig 🤦‍♂️ tenker jeg er jævlig glad vi er vaksinerte hvertfall. Vet det er mye diskusjoner rundt vaksine, men om vaksinen har tatt bare 10% av faenskapet kan de gjerne sette 2 til i armen min. For dette har jeg ikke lyst på igjen må jeg innrømme 👌

Ha en fortreffelig og forhåpentligvis en koronafri dag 🎶🤙
    Skjønner begge sider av denne vaksinasjons saken.. personlig har jeg alle 3 dosene, men fruen har bare to og blir ikke å ta nummer 3 siden hun mer eller mindre har vært sjuk siden dose 2.

Den er ekstremt eksperimentell, men ja.. glad jeg selv har den pr nå og ikke hatt noen bivirkninger. Men har også bare tatt Pfizer :)

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Hvem sier den er ekstremt eksperimentell? Har du noen link som underbygger en sånn uttalelse? Fra da fagfolk å ikke konspirasjonsteorier..

Klart forskjell på hvordan folk reagerer på den, sånn er det jo strengt tatt med korona også 🤔😉

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.201
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Hvem sier den er ekstremt eksperimentell? Har du noen link som underbygger en sånn uttalelse? Fra da fagfolk å ikke konspirasjonsteorier..

Klart forskjell på hvordan folk reagerer på den, sånn er det jo strengt tatt med korona også 🤔😉
    Tja, det er en teknologi og en vaksinetype som aldri har blitt brukt før samt at den ble rushet fram betydelig kjappere enn normalt, så noe er såklart litt eksperimentering. Samt at det er en vaksine som ikke beskytter deg fra sykdommen, bare demper effekten av sykdommen(for de fleste).
    Det er vel først NÅ at det nylig er kommet en vaksine som er brygget på den normale måten :)

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34

Tja, det er en teknologi og en vaksinetype som aldri har blitt brukt før samt at den ble rushet fram betydelig kjappere enn normalt, så noe er såklart litt eksperimentering. Samt at det er en vaksine som ikke beskytter deg fra sykdommen, bare demper effekten av sykdommen(for de fleste).
    Det er vel først NÅ at det nylig er kommet en vaksine som er brygget på den normale måten :)
    Er vel få vaksiner som har vært i bruk før de har blitt lagd før? Kjappere enn normalt? Eller mer resurser og folk en normalt? Forventer fakta til å bygge opp sånne påstander i min tråd, de andre svada korona trådene kan flyte som de vil for min del 😉 har vel aldri blitt lovet full beskyttelse mot korona? Håp ja, mindre sykdomsbilde for de fleste? Ja.

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Ikke dum denne heller 🎶
    20220131_133918.jpg

Men til min store irritasjon lå det en Iron Maiden i ene coveret i den. Å i det Iron Maiden coveret lå det noe helt annet 🤦‍♂️ tror det har vært etter en fuktig kveld 🤷‍♂️ får bare spille meg igjennom bunken til den dukker opp 🎶 for et slit rett og slett. Må tidvis ha lengre pauser med inntak av kaffe og kjeks... puh..
    20220131_135116.jpg

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Da er hele gjengen koronasyk i heimen. Da er vinyl byttet ut med Petter kanin... 🙈 syns de kunne vært såpass grei å vente med å bli smittet til jeg var ferdig i isolasjon 🤷‍♂️ det vil nok gjenspeile lønnsøkningen i lommepenger ved neste forhandlinger 🤬🤪 selv bikkja virker oppgitt...
    20220201_130728.jpg

Men primalunaen leverer lyd til film også så helt krise er det jo ikke.. får sutre meg til litt musikk ikveld når barna er lagt 👌🙈

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    18.341
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Bruke opp gode rør på Petter kanin! Fy skamme seg!

God bedring til alle i heimen, ikke minst far.

• Liker
    Reaksjoner: T-1

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Bruke opp gode rør på Petter kanin! Fy skamme seg!

God bedring til alle i heimen, ikke minst far.
    Næsj, de er til for å brukes 😁👌 lyden er for alle i heimen 😁🎶
    Å takk for det 😊 jeg er egentlig ganske bra form igjen. Temmelig rastløs. Ryddet bil, måkt å alt jeg kunne finne på idag... skal bli godt å komme ut av isolasjon også.

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Takker 😊 går egentlig greit. Minsten er hardest rammet med nesten 40 i feber inatt, men rett ut på sofaen med kjeks, brus å meg som tjener idag hjelper på. Det er 5 hus i umiddelbar nærhet her å 4 av de har smitte. Det går unna i nabolaget..

• Liker
    Reaksjoner: TT.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.759
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    god bedring!
    fire runder med petter kanin og et par turn med marsipan, så er alle friske igjen, nærmest før dagen er over.

Sist redigert:
    • Haha

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Eller, "trivelig" som i god lyd😂 tekstene er jo ikke sånn superkoslige. Han skrev vel mesteparten av de på dødsleiet
    Ja med tanke på tiden denne ble skrevet å tekstene er det en sterk plate ja. Har endel fra han fra de tidligere til denne. en opplevelse bare det å dra igjennom fra tidlig til nå. En fantastisk musiker 🎶

Ken-Nor

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Antall liker
    5.298
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Ja med tanke på tiden denne ble skrevet å tekstene er det en sterk plate ja. Har endel fra han fra de tidligere til denne. en opplevelse bare det å dra igjennom fra tidlig til nå. En fantastisk musiker 🎶
    Ja, tror rett og slett jeg slenger’n på her også👌

• Liker

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.677
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Nå må du snart tusle ned på Extra, ellers kommer den i retur og jeg selger den på nytt! 😂

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Nå må du snart tusle ned på Extra, ellers kommer den i retur og jeg selger den på nytt! 😂
    Ee bortimot 500meter å gå. Det kreves endel planlegging å logistikk🤪😆 jobbet i hele dag å glemte det bort🙈 butikksjefen der har også ringt meg å bedt meg hente 😆👌

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    God helg 😊 Håper gjengen din snart er på fote igjen 👍
    God helg du å!🎶 her er alle i drift igjen 😊 hverdagen er tilbake for fult, muligens litt for fult... mye "nye" oppgaver jeg plutselig kan gjøre igjen nå som ting har åpnet.. har blitt litt vant til koronahverdagen merker jeg 😆

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    God helg du å!🎶 her er alle i drift igjen 😊 hverdagen er tilbake for fult, muligens litt for fult... mye "nye" oppgaver jeg plutselig kan gjøre igjen nå som ting har åpnet.. har blitt litt vant til koronahverdagen merker jeg 😆
    Så bra alle er oppe for fullt 😊 Du får hoppe i hverdagen igjen med oppbretta armer 😁

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Må fortsette med denne da🎶🍻 litt mer fres her. Er nok min favoritt fra han. Sikkert ikke mange som er enig, men var denne jeg hørte første gang med noe fra cohen. Digger den 🎶
    20220205_210045.jpg

Ken-Nor

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Antall liker
    5.298
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Må fortsette med denne da🎶🍻 litt mer fres her. Er nok min favoritt fra han. Sikkert ikke mange som er enig, men var denne jeg hørte første gang med noe fra cohen. Digger den 🎶 Vis vedlegget 788556
    Denne har jeg ikke på vinyl, men skal streame igjennom den 👌 Er det "brunt" som anbefales til denne også? 😂

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Roer litt ned igjen med denne 🤩🎶
    20220205_230813.jpg
    etter en dag med snekring er det greit med avslappende toner 🎶 ser jeg kun har 2 plater med red hot 🤦‍♂️ må ta meg sammen...

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.994
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Fruen bestemte americana når jeg fant de frem etter tips fra @Ken-Nor sin tråd🎶
    20220205_234529.jpg

Så etterfulgt av smash så klart 🎶 det var the offspring som skulle til for at hu fant frem litt leskedrikk også (notert)
    20220206_001837.jpg

Skål!🎶🍻

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn