T-1
Hi-Fi freak
Hu nÊrmer seg jo 40 Ä jeg glemmer noen ganger at vi vokste jo opp i samme tid med samme musikk hu digger ogsÄ grunge. Absolutt ei bra dame. Burde fÄtt hederspris for Ä holdt ut med meg i 16 Är snart....Bra dame
Hu nÊrmer seg jo 40 Ä jeg glemmer noen ganger at vi vokste jo opp i samme tid med samme musikk hu digger ogsÄ grunge. Absolutt ei bra dame. Burde fÄtt hederspris for Ä holdt ut med meg i 16 Är snart....Bra dame
Hederspris ! Hun burde blitt adlet og fÄtt halve kongeriketHu nÊrmer seg jo 40 Ä jeg glemmer noen ganger at vi vokste jo opp i samme tid med samme musikk hu digger ogsÄ grunge. Absolutt ei bra dame. Burde fÄtt hederspris for Ä holdt ut med meg i 16 Är snart....
Jo takk til degHederspris ! Hun burde blitt adlet og fÄtt halve kongeriket
Du skulle bare visst hvor rett du har Evo Ikke sant @T-1?Hederspris ! Hun burde blitt adlet og fÄtt halve kongeriket
Nei vi her ute pÄ bygda gÄr for bondeabonnementet men absolutt en god ide for fiffenOppgraderer man til pluss abonnement blir det kanskje pimpa Garrard, bÄndspiller, vintage super high-end hÞytalere, og den slags, i posten. Hm, noe Ä tenke pÄ...
Kul ideHvem andre er interessert i fast levering av plater hver mnde? Si f.eks 300.- pr mnde. Mld Þnsket sjanger Ä fÄ pakke i posten hver mnde
Hmm, interressantHvem andre er interessert i fast levering av plater hver mnde? Si f.eks 300.- pr mnde. Mld Þnsket sjanger Ä fÄ pakke i posten hver mnde
Jeg likte det nyeNÄr frank turner slipper ny musikk mÄ det jo sjekkes ut Vis vedlegget 790640
Er i det late hjÞrnet idag uansett sÄ passer greit med litt streaming har ikke giddet Ä hente meg Þl engang....
Jeg mener etter Ä ha hÞrt det en gang at dette er nok det beste fra han denne bestilles pÄ vinyl jaJeg likte det nye
Sengelektyre antiknullebuksa er jo pÄ sÄ blir nok lesing ikveld, sÄ takk for link
NÄ er vel ikke den du har noe leketÞy akkurat heller den burde du fÄ tÞrket stÞv av Ä fÄ i driftMisunner deg spiller, lekker sak. God bedring
Helt enig med Hr T-1.Kan jo ikke bare sitte pÄ rÊva her hjemme Ä hÞre musikk.. det fins jo andre steder det kan sittes ogsÄ... sÄ idag gikk turen til en hyggelig kar med navn Geir ikke sÄ aktiv pÄ forum, men kan jo vÊre grei for det.. Vis vedlegget 792138
@erikr Skal fÄ gjenfortelle detaljene om hva som stÄr i benken for jeg var mer opptatt med Ä sitte, lytte Ä ete. Vis vedlegget 792139 Vis vedlegget 792140
Vis vedlegget 792141 Vis vedlegget 792142
à med et sÄ heftig anlegg er det jo ikke overraskende at det toppes med en lekker lenco Vis vedlegget 792143
Dette spilte rett og slett rĂ„tt. Ărevvennlig, sinnsykt fundament i bĂ„nn, perfekt topp med en tilstedevĂŠrelse av musikken det er lenge mellom hver gang jeg opplever vi spilte kun pĂ„ vinyl Ă„ det satt som et skudd.
Ser jeg har et par huller i platesamlingen min ogsÄ etter en tur innom boden der... Vis vedlegget 792144 Vis vedlegget 792145