jmolnes
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.06.2003
- Antall liker
- 6.105
Riktig godt nytt år!
Det er alltid gøy når noen uoppfordret kaster seg inn i en gjettekonkurranse som ikke fins. Så derfor: Den heldige vinneren av gjettekonkurransen som aldri fant sted er selvsagt vinyl-lefleren fra den rettmessige hovedstaden! Imaginær heder og ære fra hele hfs er på vei til postkassen dinKjekt når sånne ting blir vellykket! Jeg gjetter likevel på at det tar under 400 dager før du har sub nummer to i hus
Gratulerer Blir spennende detteDet er alltid gøy når noen uoppfordret kaster seg inn i en gjettekonkurranse som ikke fins. Så derfor: Den heldige vinneren av gjettekonkurransen som aldri fant sted er selvsagt vinyl-lefleren fra den rettmessige hovedstaden! Imaginær heder og ære fra hele hfs er på vei til postkassen din
Vis vedlegget 988941
Dette er jo en kantspiller og alle nysigneringer nå i overgangsvinduet poserer så klart med drakt. Intet unntak her heller, så det er stor stas!
Nå må den nye kantspilleren få litt tid til å finne seg til rette og bli vant med den nye spillestilen. En mer utfyllende rapport kommer etter hvert
Kan du dele link her?Noen ganger snubler man over en skatt nesten uten at man er klar over det. I dag var en sånn dag. For midt inni en sløv sveiping gjennom intetsigende vas i Facebook-feeden min, stoppa jeg plutselig opp. Straks blei det interessant. Veldig interessant.
Vis vedlegget 1022359
"Some new". Da jeg leste det forventa jeg kanskje 20-30 låter, men det skulle vise seg at denne skatten var langt større enn jeg kunne forestille meg:
Vis vedlegget 1022363
Over 25 timer spilletid! Her blir det så mye ny musikk å meske seg med at det jammen er godt jeg har fri i morgen
Selvfølgelig Jeg er riktignok ikke vant med at hfs-ere etterspør slikt når det gjelder musikken som jeg hører på, så derfor tok jeg meg ikke bryet med å deleKan du dele link her?
Skal teste denne i dagSelvfølgelig Jeg er riktignok ikke vant med at hfs-ere etterspør slikt når det gjelder musikken som jeg hører på, så derfor tok jeg meg ikke bryet med å dele
Men her er altså link: https://open.spotify.com/playlist/5GM5JdZEpfBurqwPx9yMN2?si=oHRHgcduTsWSb4sZxgQMiQ&pi=Nh8o1_UVRUeb1
Må sjekkes ut!!Selvfølgelig Jeg er riktignok ikke vant med at hfs-ere etterspør slikt når det gjelder musikken som jeg hører på, så derfor tok jeg meg ikke bryet med å dele
Men her er altså link: https://open.spotify.com/playlist/5GM5JdZEpfBurqwPx9yMN2?si=oHRHgcduTsWSb4sZxgQMiQ&pi=Nh8o1_UVRUeb1
Denne spillelista hadde artister som det skal spilles mer av - takk for delingSelvfølgelig Jeg er riktignok ikke vant med at hfs-ere etterspør slikt når det gjelder musikken som jeg hører på, så derfor tok jeg meg ikke bryet med å dele
Takk! Etter å ha hørt hvor mye fint de gjør med lyden har jeg ikke bare troen, jeg er overbevist Disse blir Har ikke hatt de på vekta, men mener å ha lest at de veier rundt 27 kg.Kult å se deg prøve diffusjon. Har troen. Litt nysgjerrig på hvor tunge disse er?
Hvor langt var det mellom de hjula da? På bildene ser det så smalt ut at det er et under at de ikke tipper over selv uten noe oppå.Takk! Etter å ha hørt hvor mye fint de gjør med lyden har jeg ikke bare troen, jeg er overbevist Disse blir Har ikke hatt de på vekta, men mener å ha lest at de veier rundt 27 kg.
For øvrig: Hjulene som jeg forsøkte med skal tåle 60 kg, så det var ikke vekten i seg selv som var problemet. Det var heller noe med balansen når det blir såpass høyde. Hadde min gamle sløydlærer sett dette hadde jeg fått stryk. Mislykka konstruksjon
Vi er frekke begge to Jeg kan fint hjelpe deg med det. Da må du muligens stå for materiell selv. Ville anbefalt eik og ikke eikefiner. Mulig jeg kan finne rester på jobb.Det bør jo absolutt være mulig Men da kan jeg være like frekk tilbake og spørre om du - som tross alt er flere lysår lengre framme i sløyd enn meg - en gang i framtiden kan lage noen flottere stativ til disse? Gjerne i matchende eikefiner? Har vi en deal da?
Ja, jeg veit For store hjul til så smalt område. Jeg burde ha gått for sånne små nusselige hjul, da hadde det kanskje gått bedre. Men usikker på om de hadde tålt vekta daHvor langt var det mellom de hjula da? På bildene ser det så smalt ut at det er et under at de ikke tipper over selv uten noe oppå.
Vi finner en løsningJa, jeg veit For store hjul til så smalt område. Jeg burde ha gått for sånne små nusselige hjul, da hadde det kanskje gått bedre. Men usikker på om de hadde tålt vekta da
Takk Materiell er ikke noe problem, det er når det skal settes sammen det går galt Da har vi en deal "en gang i framtiden"Vi er frekke begge to Jeg kan fint hjelpe deg med det. Da må du muligens stå for materiell selv. Ville anbefalt eik og ikke eikefiner. Mulig jeg kan finne rester på jobb.
Bare så det er sagt. Jeg kan hjelpe deg med dette helt uavhengig om jeg låner de eller ikke.Takk Materiell er ikke noe problem, det er når det skal settes sammen det går galt Da har vi en deal "en gang i framtiden"
Jeg trodde aldri noe annetBare så det er sagt. Jeg kan hjelpe deg med dette helt uavhengig om jeg låner de eller ikke.
Helt ukjent for meg, og må innrømme at akkurat den låta ikke er helt i min gate (originalen aner jeg ikke hvem som spiller). Det er noe med den låta som minner meg om musikal, og jeg haaaaaater musikalerDu som hører på så mye rart, hørt denne? Ganske kul
Musikal, tjo. Litt progrock tenker jeg. Hva synes du om f.eks Katzenjammer da?Helt ukjent for meg, og må innrømme at akkurat den låta ikke er helt i min gate (originalen aner jeg ikke hvem som spiller). Det er noe med den låta som minner meg om musikal, og jeg haaaaaater musikaler
Men kult med jenteband da, og jeg har gitt albumet deres Prelude to Ecstasy litt spilletid. Låter som denne er nok mer i min gate
Katzenjammer måtte jeg søke opp for å finne ut hva det var, så det forteller vel sitt Beklager, musikksmaken min er så sær at den ikke egner seg for annet enn lytting i eneromHva synes du om f.eks. Katzenjammer da?