ragwo
Mud-fi freak
God søndag ønskes dere alle!
Den så snasen ut, takk for tipset! Greit å ha noe å se etter på bruktenProject Phono Box RS har ikke mottatt noe annet enn topp tester uansett hvor den er testet. Meget gode komponenter, trinnløs velger for last, XLR inn og XLR ut(!), oppløst og spiller musikk på en herlig måte! Jeg har hatt V-LPSii + psu og RS er i en totalt annen klasse. Må være med i alles vurderinger dersom man ser etter Riaa opp til 10.000 kr
Måtte ut med 150 britiske inkl frakt. Ikke noe upris for noe som er håndlaget med så høy kvalitet spør du meg. Nesten som et lite sykke kunstVakkert!
Kjenner at må ha-følelsen melder seg umiddelbart
Kan jeg spørre hva vidunderet koster?
Edit: linken fungerer ikke, gir bare 404.
Jeg har orginal tallerken som har vært med i garasjen og fått noen lag svart matt lakk på oversiden og butyl fra biltema for ekstra demping på undersiden. Kan varmt anbefale dempinga av tallerkenen, har skrevet om det noen sider bak i tråden.mhesten!
Hvordan platter har du?
Ja, veldig fornøyd med Bronze. Skulle ønske jeg kunne bekrefte at det er en Trigon RIAA, men det er nok en veldig enkel sak fra Brik Audio. Fikk den gratis og til den prisen er det en enorm forbedring i forhold til det innebygde RIAA-trinnet i forsterkeren minHvis du har lest hele tråden skjønner du hvorfor Ortofon låter bedre enn en Denon på Technics 12xx. 2M Bronze er en MEGET bra match der, ja.. Er det en Trigon RIAA jeg ser?
Jeg tror jeg har lest hele tråden, og skjønner det ikke. Hvorfor låter Ortofon bedre på 1200 enn andre PU-er som har passende masse og stivhet?Hvis du har lest hele tråden skjønner du hvorfor Ortofon låter bedre enn en Denon på Technics 12xx. 2M Bronze er en MEGET bra match der, ja.. Er det en Trigon RIAA jeg ser?
Her er en bildereportasje fra et fabrikksbesøk hos ortofon :...
Vet vi forresten hvilke spillere Ortofon tester sine pickuper med?
Og det var et sakelig svar i go laban stil,du bidrar med så mye positive flotte svar her inne at HSF hadde blitt så trist uten degEn app pluss en solid Wood ikke rart 2M svartskår låt ræva
Hallo det er Ortofon satan hva vil duOg det var et sakelig svar i go laban stil,du bidrar med så mye positive flotte svar her inne at HSF hadde blitt så trist uten degEn app pluss en solid Wood ikke rart 2M svartskår låt ræva
O
Holdning er dette da fra lovens lange arm ? meget stygt å rakke ned på andre menneskerLaban MK3: er du drita full eller skriver du ikke bedre norsk!?
En ombygging av ekstern PSU vil løse dette problemet. Trafo internt i spilleren blir da overflødig.Jeg er med på den!
Jeg kan bidra til litt saklig prat med å stille et spørsmål. Spilleren min er fra usa, 110 volt er det vel? Bruker i dag en diger klump av en omformer for å bruke spilleren i dag. Spørsmålet er: Vil det være noe problem å bytte til eksternt psu? Dette vil da bli en konvertering sant? Ingen ting annet enn psu som er anderledes?
Har også lest om en vippebryter som skal være like under platetallerken. Har ikke spilleren i nærheten akkurat nå men er det noen som kunne lagt ut et bilde som forklarer dette bedre? Gjelder denne bryteren kun mk2? (har mk5)
Vil også bruke anledningen til å spørre om tonearmen til mk5. For jeg har fått med meg at det er en annen arm på mk5g enn det er på mk2. Noen som vet noe om mk5-armen?