Terje Berg
Hi-Fi freak
Hmm, ikke testet. Må testesOm du ikke har prøvd, anbefaler jeg å teste med litt demping med filt eller lignende rett bak eller på elementet.
Gir litt mere fokus og energi framover.
Hmm, ikke testet. Må testesOm du ikke har prøvd, anbefaler jeg å teste med litt demping med filt eller lignende rett bak eller på elementet.
Gir litt mere fokus og energi framover.
Spennende å høre hva du mener om dette ja !Lagt inn en bestilling på ANAVIEW, blir spennende å se hva disse små greiene kan gjøre. AMS1000 x 2 Brokoblet på OB søylene, AMS1000 på midbass og AMS100 resten oppover.
GØY
Ja, kjempegreit. Hadde oppe den ene 2 ganger for kontrollering etter første råmåling.. begge måler likt.Er det greit å sentrere de der?
Ubaffel ja... 50cm på front, og 30cm per side.Basstårna er 15" i U baffel ? Hvilke elementer ?
Lett membran for hurtig respons Prisklasse snakker vi om ? Får du bra dyp bass uten særlig EQ med dette da ?Ubaffel ja... 50cm på front, og 30cm per side.Basstårna er 15" i U baffel ? Hvilke elementer ?
Elementene er: HiPower Audio - Speaker, Subwoofer, Loudspeaker system, Line Array
Prisen er jeg ikke sikker på. Dette er elementer som jeg var så heldig å få låne av Tytte71 for å se hvordan responsen av åpne bassbaffler er i rommet mitt. Jeg kan tyne elementene flatt ned til 20hz med en del EQ... Men har bedre resultat/dynamikk av å la de rulle akustisk på 27-28hz.. da måler de ganske så linært..Lett membran for hurtig respons Prisklasse snakker vi om ? Får du bra dyp bass uten særlig EQ med dette da ?Ubaffel ja... 50cm på front, og 30cm per side.Basstårna er 15" i U baffel ? Hvilke elementer ?
Elementene er: HiPower Audio - Speaker, Subwoofer, Loudspeaker system, Line Array
Hva skal inn da ? 8x18"Prisen er jeg ikke sikker på. Dette er elementer som jeg var så heldig å få låne av Tytte71 for å se hvordan responsen av åpne bassbaffler er i rommet mitt. Jeg kan tyne elementene flatt ned til 20hz med en del EQ... Men har bedre resultat/dynamikk av å la de rulle akustisk på 27-28hz.. da måler de ganske så linært..Lett membran for hurtig respons Prisklasse snakker vi om ? Får du bra dyp bass uten særlig EQ med dette da ?Ubaffel ja... 50cm på front, og 30cm per side.Basstårna er 15" i U baffel ? Hvilke elementer ?
Men 8x15" er bare noe pinglegreier
Diskanten trives å dele så langt nede ja, jeg får teste litt rundt der da.Deler mellomtone/diskant på 1200hz@24db. Jeg linæriserte diskant nærfelt først, gjorde susen det...
Det der er ikke et lytterom. Det er en lyd-dusj!
F.. det blir flott!!!!!!!!
Tilkuttet i Kvinesdal?
Takk, ganske fornøyd med sluttresultatet. Kammeret er "noen å tyve" men har innsatser for volumjustering...Imponerende kvalitet på den fineren når en ser hvor lite svartinger det er i lagene. Veldig tøft! Hvor stort er kammeret til 2220 i L?
TakkHer er det bare og trykke "abbonér"
Alt er bare flott
Takk for det. Gleder meg til å få liv i systemet!Liker......Abbonerer.......Gøyest å lese tråder der det bygges. Inspirasjon.
B
Må si meg helt enig. Dette ser strøkent ut! Blir spennende å se resultatet.Krøssfiner er grisestrøkent. Her må det følges med