C
cruiser
Gjest
This video is unavailable hehe
Det gikk kjapt, la den ut mens jeg så på oppsummeringen på CNBC. Epic stuff, søk rundt så finnes det nok mye rundt det.This video is unavailable hehe
Forskjellen er bare den at da Jobs døde så var Apple et solid selskap med et av de sterkeste merkenavn som er. Tesla sliter alvorlig økonomisk og merkenavnet er ikke I samme divisjon som Apple.Tja, det var ikke Musk som startet Tesla selv om mange tror det. Det er heller ikke han som designer bilene, men han er teknologisk visjonær. Det var også vanskelig å se for seg Apple uten Steve Jobs, men det gikk jo fint. Musk driver med mye rart. Det er ikke gitt at det er veldig lite gunstig at noen mer jordnære en gang tar over Tesla. Det er tross alt en produsent av ting, ikke en bedrift som skal endre verden - det har de langt på vei allerede gjort ved å vise at elektriske biler kan være noe annet enn dølle kasser som kan kjøre 10 mil og noe man strengt tatt egentlig ikke har lyst på. Og så har de lansert en forretningsmodell for biler som er fundamentalt annerledes enn hva alle andre har gjort. De klarer seg nok uten Musk om nødvendig.
Spennende fortolkning av uttrykket «marginal produksjon»:Tror merkenavnet er minst på linje med Apple med tanke på hvor ofte et merke med marginal produksjon er i media.
Nei.Tror det var Tesla han mente...
Ja, det er jo stort sett ikke fordi det er gode biler de får mediaomtale.Det menes da helt klart Tesla, men at eksponering i media er sidestilt med styrke er jeg mindre sikker på…..
Godt at du vet hva jeg mener.Nei.
«... minst på linje med Apple med tanke på hvor ofte et merke med marginal produksjon er i media.»
Det er vel et minimalt moment i den store sammenhengen, men vanskelig å lese setningen på annet vis enn at Apple og Tesla har minimal produksjon og likevel nevnes mye i media.Godt at du vet hva jeg mener.Nei.
«... minst på linje med Apple med tanke på hvor ofte et merke med marginal produksjon er i media.»
Raudeblyant:Tror merkenavnet er minst på linje med Apple med tanke på hvor ofte et merke med marginal produksjon er i media.
Pris?3G-nettet legges ned
Telenor stenger 3G-nettet neste år. Dette vil få konsekvenser for kunder som har gamle smarttelefoner fra før 2012.
https://www.dinside.no/mobil/telenor-stenger-3g-nettet-dette-betyr-det-for-deg/70562588
Det vil også få konsekvenser for mange tidlige teslakunder siden bilene ble levert med 3G for nettradio, nettlesing osv. Men det går fint av å få de oppgraderte, så det kan være noe å ha i tankene ved neste service om man ikke allerede har gjort det. Jeg fikk den oppgradert tidligere i høst.
Prisen var 767 for deler og 1885 for montering. Så kommer vel MVA i tillegg. Så vel 3300 til sammen.Pris?3G-nettet legges ned
Telenor stenger 3G-nettet neste år. Dette vil få konsekvenser for kunder som har gamle smarttelefoner fra før 2012.
https://www.dinside.no/mobil/telenor-stenger-3g-nettet-dette-betyr-det-for-deg/70562588
Det vil også få konsekvenser for mange tidlige teslakunder siden bilene ble levert med 3G for nettradio, nettlesing osv. Men det går fint av å få de oppgraderte, så det kan være noe å ha i tankene ved neste service om man ikke allerede har gjort det. Jeg fikk den oppgradert tidligere i høst.
Er det ikke DAB+ radio i en ny bil anno 2018?
Var det noe du gjorde hos Tesla eller brukte du et annet verksted? Må få gjort dette selv etterhvert.Prisen var 767 for deler og 1885 for montering. Så kommer vel MVA i tillegg. Så vel 3300 til sammen.Pris?3G-nettet legges ned
Det er dab i bilene, men det er jo høyst begrenset hva det kan brukes til. Jeg hører mest på BBC 6 og Monocle 24, samt Spotify og utvalgte podcasts og da er jeg avhengig av nettilgang.
Dette var hos Tesla. Tok det samtidig med service.Var det noe du gjorde hos Tesla eller brukte du et annet verksted? Må få gjort dette selv etterhvert.Prisen var 767 for deler og 1885 for montering. Så kommer vel MVA i tillegg. Så vel 3300 til sammen.Pris?3G-nettet legges ned
Det er dab i bilene, men det er jo høyst begrenset hva det kan brukes til. Jeg hører mest på BBC 6 og Monocle 24, samt Spotify og utvalgte podcasts og da er jeg avhengig av nettilgang.
Får assosiasjoner til en viss virksomhets nye navn - VY.Hva synes dere om Tesla Y? Synes bilen ser grei ut, men vil se flere bilder jeg før bestiller. Synes feks det ser trangt ut med en 3 seterad i denne bilen. Har ikke sett noe om hengerfeste, men ryktene sier at det kan bli en opsjon.
og enkelte påstår fortsatt at Tesla ikke er luksusbil?Oppdaterte Tesla Model S bruker hele 10.5 sekund på 0-200 km/t og 402 meter.
ja, de er så dyre å kjøre på at det er best å kaste pengene i bilen.Må jo ha det når vi skal kjøre på de nye luksusveiene