The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Har The Magazine, Pirates og Flying Cowboys i dag. De to førstnevnte er bra, mens sistnevnte ikke akkurat oppleves som noe høydare. Kjenner at jeg må ha It´s Like This inn i samlingen, men da greier det seg nok med RLJ for min del:)
    Du trenger den selvtitulerte debuten fra 79, Eivind!

Sist redigert:

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.207
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    ^ Har forsåvidt lyttet til den ved et par anledninger tidligere, og den har ikke festet seg. Tok en rask gjennomskumming på iTunes nå - just in case - og heller mot at den nok ikke er ei må ha skive.

gooner4ever

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.02.2008
    Antall liker
    830
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    1

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Jøsses! Da er den brått utgitt på CD andre steder, ser jeg. Dette var jaggu billig!

gooner4ever

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.02.2008
    Antall liker
    830
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tror også de pakkene som benevnes Original Album Series heller ikke er remastret. At det er de same som opprinnelig ble utgitt. Mener jeg leste det i sin tid, men husker ikke hvor jeg har det fra.

Jeg kjøpte flere av de pakkene for noen år siden, bl.a denne.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    rickie lee jones synger som en kråke.
    men, der igjen, det gjør bob dylan også.

(kom ikke på en fugleekvivalent til tom waits i farta).
    Med TW må vi nok over til pattedyrenes rekker, i brunst.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Har The Magazine, Pirates og Flying Cowboys i dag. De to førstnevnte er bra, mens sistnevnte ikke akkurat oppleves som noe høydare. Kjenner at jeg må ha It´s Like This inn i samlingen, men da greier det seg nok med RLJ for min del:)
    Du trenger den selvtitulerte debuten fra 79, Eivind!
    Har du ikke debuten men har flere andre så har du bommet på prioriteringen. Debuten er verdt like mye hele resten av hennes karrière når det kommer til musikalske utbytte. Og de andre er gode de også, men debuten fra 79 hører til i en klasse for seg selv. Jeg blir faktisk litt overrasket hver gang jeg møter på en med stor samling som ikke har den, og jeg har aldri tidligere hørt om noen som har flere album av Rickie men mangler den. Det er svært, svært uvanlig å ha mer enn en Rickie og ikke ha den første. Vår venn ptb er den eneste jeg kjenner til, og det skulle ikke forundre meg om han er den eneste i verden. ;)

"Girl at her volcano" er noe av det cooleste dama har gitt ut. Dessuten så lydmessig kanon og dynamisk at "Under the boardwalk" avspilt på gode hønn skremmer vannet av enhver med apekister i stova. Den finnes på CD også, men er kun utgitt i Japan, så den vokser ikke på trær.
    Du finner den blant disse, disk 3 Original Album Series (5CD) - Musikk - CDON.COM
    Har tenkt å kjøpe samme boks pluss Pop Pop på CD. Vinyl av sistnevnte er uaktuelt. Selv om den boksen betyr at jeg sitter med dubletter av debuten og Pirates så blir det likevel rimelig for de tre ekstra diskene, som alle er verdt å ha. Den flyvende cowboy-greia bryr jeg meg ikke om hvis den ikke er spesielt god, og det er den visst ikke.

Men hvis jeg ikke kjøper denne boksen så kjøper jeg nok Volcano på 10" vinyl. Da vil jeg ha samme format som sist jeg hadde den, og jeg liker 10". Mulig at moderne pressinger på 12" vinyl er bedre, men hvor mye bedre kan de bli enn noe som allerede har god lyd?

Jeg tror også de pakkene som benevnes Original Album Series heller ikke er remastret. At det er de same som opprinnelig ble utgitt. Mener jeg leste det i sin tid, men husker ikke hvor jeg har det fra.

Jeg kjøpte flere av de pakkene for noen år siden, bl.a denne.
    Jeg har Tom Waits-boksen, og den er satt sammen med fine og originaltro mastringer. Absolutt mye for pengene, og stort bedre lyd får du ikke på andre CD-utgivelser. Antar at det samme gjelder Rickie. Tror ikke hverken Rickie eller Waits har blitt remastret for CD, de opprinnelige mastringene er gode og fansen er ofte lydfreaks slik at label vet en moderne remaster vil bli dårlig tatt imot.

Btw: Rickie synger ikke som ei kråke, da må vi isåfall omdefinere det begrepet. Hun synger litt affektert og svært ungpikeaktig, akkurat det siste er den rake motsetning til å synge som ei kråke. Kanskje hennes litt affekterte stil forvirrer?

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hm, liker "Flying..." godt, jeg. Hører på den akkurat nå, faktisk. Den er litt "tammere" og lunere i uttrykket, men inneholder likefullt sterke låter.

Støtter impulse betraktning om debutskiva.:)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    "Girl at her volcano" er noe av det cooleste dama har gitt ut. Dessuten så lydmessig kanon og dynamisk at "Under the boardwalk" avspilt på gode hønn skremmer vannet av enhver med apekister i stova. Den finnes på CD også, men er kun utgitt i Japan, så den vokser ikke på trær.
    Du finner den blant disse, disk 3 Original Album Series (5CD) - Musikk - CDON.COM
    Riktig fin pris på kvalitet der, fellow gooner:D! Synd jeg allerede har de fire andre skivene, hvorav 3/5 på vinyl, så det er jo egentlig grunn godt nok til å kjøpe boksen likevel:confused:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Btw: Rickie synger ikke som ei kråke, da må vi isåfall omdefinere det begrepet. Hun synger litt affektert og svært ungpikeaktig, akkurat det siste er den rake motsetning til å synge som ei kråke. Kanskje hennes litt affekterte stil forvirrer?
    Hehehe, dette har vi diskutert før, i nettopp denne møkka tråden. RLJ synger som ei kråke i flere sanger, IMO, feks i "Pop Pop", jfr låta nr 2 "Spring...":p. Basta!:cool: (og igjen, jeg har ingenting imot kråkerøst, og digger kråker - en av de mest intelligente fuglene. Heller en kråkerøst med innlevelse, liv og formidlingsevne enn en glatt nattergal, jfr de altfor mange platte syngedamer bransjen dyrker frem, og som vi gjerne hører på hifi-messer, og som jeg også har flere av i samlinga).

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Vi får heller være uenige om definisjonen på hvordan en kråke låter, men akkurat nå hører jeg akkurat det sporet fra Pop Pop og hører ingen kråkesang. Det er fortsatt den litt ungpikesøte og affekterte stilen, langtfra kråke i mine ører. Kråke skal være litt disharmonisk og til tider nesten kalkulert falskt. Å synge med det nebbet man har, slik som Ole Paus. Men Rickie er for teknisk kontrollert og melodiøst til å kalles kråkesang i min verden. Til det er det altfor mange ekte kråker å høre på.

Når det kommer til cowboyplata så gav jeg den en liten snurr, og den er også verdt å lytte til.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Vi får heller være uenige om definisjonen på hvordan en kråke låter, men akkurat nå hører jeg akkurat det sporet fra Pop Pop og hører ingen kråkesang. Det er fortsatt den litt ungpikesøte og affekterte stilen, langtfra kråke i mine ører. Kråke skal være litt disharmonisk og til tider nesten kalkulert falskt.
    Jajaja, baluba, vi er litt uenige, ser jeg - fair enuff:). Uthevelsen over en min, og det er nettopp det jeg opplever RLJ i flere sanger. Sikkert innkalkulert fra hennes side. Hva "Spring..." angår, så skal jeg ikke se bort fra at jeg klarer ikke å lytte til den sangen uten å ha den, i mine ører, fullkomne harmoniske tolkningen av Radka Toneff av samme låt som referanse, og har piggene litt ute på vår kjære RLJs innsats.

Sist redigert:

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.760
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    kråker er ålreite dyr.
    rock har rom for kråker.

to gode operatenorer eller -sopraner følger ofte de samme idealene og kan høres litt like ut i all sin perfeksjon.*
    to gode rockevokalister finnes ikke en millimeter likt.
    rock er anarki langt utenfor alle vedtatte lærebøker.

(* jada, jeg vet at de ikke høres like ut...)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Godt poeng, mezutz bror!

Vel, snurrer på denne, og her er det iaf rom for å kritisere vokalen.:rolleyes:

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Og som lærer så regner jeg med at du har forståelse for språk...Både i rock, opera..Og oppgaver løst av barn... :)

gunner.jpg

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hehehe, full pott for kreativitet!

mesut over fortalte en historie fra den gangen han var lærervikar - sannhetsgehalten er nok så som så - men uansett, han gav elevene oppgave i å skrive om en drømmedag med en eventyrfigur. En besvarelse fra en hormonbefengt gutt var:

-"Jeg var sammen med en vakker prinsesse og vi pulte hele dagen! - Slutt - "

NB! ekstra morsomt med pakistansk aksent! :eek:

vidarje

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Antall liker
    3.855
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Enig at jeg hadde skrudd meg bort hvis TW hadde fått klokkeklar stemme:) Det var ment som en spøk, mannen er jo små gal og han spilles oftest om natten;)

Han synger som en nattergal:)

rickie lee jones synger som en kråke.
    men, der igjen, det gjør bob dylan også.

(kom ikke på en fugleekvivalent til tom waits i farta).
    Med TW må vi nok over til pattedyrenes rekker, i brunst.
    Eh, nattergal?! Da må du slutte å skru så fælt på boksene dine, vidarje!:eek:
    :)

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.207
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Det er svært, svært uvanlig å ha mer enn en Rickie og ikke ha den første. Vår venn ptb er den eneste jeg kjenner til, og det skulle ikke forundre meg om han er den eneste i verden. ;)
    Once again it´s confirmed - I´m unique:cool:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    66.964
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er ikke helt ferdig med RLJ. baluba og Impulse har forsåvidt gjort klart hva som gjelder, men jeg har også stort engasjement for Jones.
    Har sett henne i live to ganger. På Kalvøya,-90 tallet, og på Hamar i kulturhuset i fjor.
    Jeg tror ikke folk vet helt hva de gikk glipp av. The Duchess of Coolsville er en levende legende. Høyt respektert av de beste musiker i jazz/rock/pop.
    Debuten essensiell for alle som liker både god musikk og godlyd.
    Jeg hørte den/ henne første gang på radio spilt av Mjøen og Lystad i det beste humorprogrammet på radio ever; BEDRE SENT ENN ALVOR.
    Tror de spilte flere låter fra plata etter hvert. Minnes YOUNGBLOOD og EASY MONEY og skjønte fort at dette var spesielt.
    I 1979 var det mye rock, pønk og nyveiv jeg hørte på, men dette var noe en kunne like litt på sida.
    Dessuten viste hun vei videre til Tom Waits og hans katalog.
    Hadde det ikke vært for disse folka hadde nok jazzfilteret vært ugjennomtrengelig i unge dager.

Jeg vet at folk både grøsser og rister på hue av dyre vinylplater i spesialutgaver.
    For å si det slik; Skal du høre Rickie Lee så bra som det er mulig, er det mer å hente på å kjøpe Mobile fidelity-boksen 2X45 rpm, enn å bytte kabler og rør i alle ender. Så får man gjøre et valg.:p
    Det er denne som gjelder:
    rickie.jpg

(Jeg har flere utgaver. Også US org fr 1979. men denne er overlegen i dynamikk og transperens)

Ellers er PIRATES en god nummer 2 på albumlista.
    Og får man IKKE FOT av Woody and Dutch takes The Slow train to Peking er det grunn til bekymring.:cool:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kult du deler, blues. Jeg har to ex av debutskiva, og får ikke meg selv til å bruke masse gryn på grom-utgaven. Men jeg sikler hver gang jeg ser den:p

Ligger i senga og leser innlegget. Klikker på YouTube-videoen, og jaggu får man fot av mobillyden også!:D
    Bruker gjerne den låta når noen ramler innom for å lytte på anlegget.

Sist redigert:

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.760
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Hehehe, full pott for kreativitet!

mesut over fortalte en historie fra den gangen han var lærervikar - sannhetsgehalten er nok så som så - men uansett, han gav elevene oppgave i å skrive om en drømmedag med en eventyrfigur. En besvarelse fra en hormonbefengt gutt var:

-"Jeg var sammen med en vakker prinsesse og vi pulte hele dagen! - Slutt - "

NB! ekstra morsomt med pakistansk aksent! :eek:

ingenting slår hun pakistanske jenta som avsluttet stilen med "that was all that vagina that day".

hun hadde brukt norsk-engelsk ordbok, men skjønte ikke at "skjedde" skrives med dobbel konsonant.

ikke lett å lære seg engelsk på norsk skole når man i utgangspunktet sliter med norsken...

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hehehe, ubetalelig! Dessverre ser det ut til at det ikke bare er utlendinger som sliter med norsken nå om dagen :rolleyes:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Hehehe, ubetalelig! Dessverre ser det ut til at det ikke bare er utlendinger som sliter med norsken nå om dagen :rolleyes:
    Å stave riktig er ingen selvfølgelig egenskap. Vi ser ikke så store og grove feil her på HFS altfor ofte, i alle fall ikke sammenlignet med Facebook. Men det forekommer. En svært vanlig stavefeil som jeg har merket meg er høytaller eller høyttaller. Regner med at det er en østlandsdialekt som har trykk på siste stavelse som er årsaken til den utbredte feilskrivingen.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.119
    Torget vurderinger
    23
    - en klassiker, til glede for nye dyslektikere...

LEARN CHINESE IN 5 MINUTES

Say the words out loud.

1) That's not right..........................Sum Ting Wong
    2) Are you harboring a fugitive? ........Hu Yu Hai Ding
    3) See me ASAP............................Kum Hia Nao
    4) Stupid Man.............................. Dum Fuk
    5) Small Horse..............................Tai Ni Po Ni
    6) Did you go to the Beach?..............Wai Yu So Tan
    7) I bumped into a coffee table..........Ai Bang Mai Fa Kin Ni
    8) I think you need a face lift............Chin Tu Fat
    9) It's very dark in here...................Wao So Dim
    10) I thought you were on a diet........Wai Yu Mun Ching
    11) This is a tow away zone.............No Pah King
    12) Our meeting is next week............Wai Yu Kum Nao
    13) Staying out of sight...................Lei Ying Lo
    14) He's cleaning his automobile.........Wa Shing Ka
    15) Your body odor is offensive.........Yu Stin Ki Pu
    16) Great...................................Fa Kin Su Pah

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.760
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hehe, den der er alltid like gøyal

Sist redigert:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hahaha, jævlig morsomt påfunn!:D

Den lista har gått meg hus forbi.

Smører den ut på FB-siden min, Sluket.

Sist redigert:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Å stave riktig er ingen selvfølgelig egenskap. Vi ser ikke så store og grove feil her på HFS altfor ofte, i alle fall ikke sammenlignet med Facebook. Men det forekommer. En svært vanlig stavefeil som jeg har merket meg er høytaller eller høyttaller. Regner med at det er en østlandsdialekt som har trykk på siste stavelse som er årsaken til den utbredte feilskrivingen.
    Ja, det er flere plausible grunner til at norsk skriftlig har gått veien høna sparker. HFS er såvisst ikke den verste plassen, dog er jeg usikker på om det er den målestokken vi bør strekke oss etter;)

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.207
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    ......veien høna sparker.
    Hvilket må penses inn på en av våre landsmenn som må sies å være flittig med ord-bruken - Hr. Sunde. De fleste har vel hørt Soga om Harald Jordfreser når han, førti mann og frillen Veldreid Skrevadottir skulle til reise til vinland. Da navigerte de med kompasshøne. Det foregikk på den måten at de holdt høna opp etter halsen - og så dro de dit høna sparket.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg skal se om jeg ikke får tatt bilde av Xindak signalkabel i kveld. De har et mønster som jeg tror er helt likt de jeg trodde var Xindak.
    Jamen, baluba, mulig kablene dine ser bra ut på bildet, de også, men mine låter langt bedre. Sånn er det bare med den saken!:cool:

(men de måler helt identiske, selvsagt!)
    Tror det er samme kabel med annet navn, jeg. :rolleyes:

Det er forøvrig ikke mine, det er min bror som har signalkabel fra Xindak. Jeg har høyttalerkabler fra Xindak, og forsterker. Så dyre signalkabler som FA-1 har jeg ikke med unntak av et sett VdH The First MkI som faktisk henger på veggen istedenfor å være tilkoblet noe som helst. Bør kanskje få dem ut av arbeidsledigheten, men de har liksom ikke overbevist i tidligere oppsett. Kanskje jeg endelig har godt nok anlegg til at de overbeviser? Muligens noe å utforske i helgen.
    Det hadde overrasket meg om de er indentiske, men det finnes jo større overraskelser i verden.

Mine er iaf fra slutten av 90-tallet, og halvparten av lederne er av sølv. Og selv om kabelskeptikerne hudfletter meg, så har denne kabelen stoppet meg kraftig opp på min nøysomme vandring til deres rekker.

Foreslår du setter in VDH igjen dersom oppsettet har forandret seg i mellomtiden, bare for å sjekke. Hva har du å tape på det?:confused:
    Ingenting å tape, absolutt alle komponenter er skiftet siden jeg hang dem opp på veggen, så mye rart kan ha skjedd siden den gang. Kanskje jeg skulle prøve dem mellom pre og power, det The Name står nå.

Når det kommer til de diskuterte kablene så er også Xindak har hybridkabler med sølvkordeller ut fra det jeg husker. Xindak har brukt både sølv og gull, til priser som i alle fall var svært sympatisk før i tiden. Jeg antar at Xindak før de ble en kjent merkevare produserte OEM for andre, så det er faktisk stor sannsynlighet at det er akkurat samme kabel med et annet navn. Men på den andre siden så virker det som om disse kabelstrømpene er ganske utbredt, så det er umulig å si hva som er hva.

Slik som dette ser mine SC-01 ut, men med bananer i begge ender.

xindak sc-01.jpg

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    ......veien høna sparker.
    Hvilket må penses inn på en av våre landsmenn som må sies å være flittig med ord-bruken - Hr. Sunde. De fleste har vel hørt Soga om Harald Jordfreser når han, førti mann og frillen Veldreid Skrevadottir skulle til reise til vinland. Da navigerte de med kompasshøne. Det foregikk på den måten at de holdt høna opp etter halsen - og så dro de dit høna sparket.
    Hehehe, jeg håper at de kom frem, og at den sagnomsuste frillen du nevnte i historien har fått noen kvinnelige avkom som forviller seg inn i min favn for trøst snart.

• Liker
    Reaksjoner: ptb

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.119
    Torget vurderinger
    23
    Sølde enkelt det hele; går det den veien høna sparker; - snu høna! Har du hønsefjær på kølla - ta AV høna :D

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Tror det er samme kabel med annet navn, jeg. :rolleyes:
    Som sagt, baluba, hvorfor ikke. Jeg synes Harm Tech har alltid hatt "mistenkelige" lav priser ift sine kvalitet/konkurrenter. Men masse skryt har de høstet, og det samme har jo Xindak også.

Skal sjekke ut ht-kabler derfra!

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Sølde enkelt det hele; går det den veien høna sparker; - snu høna! Har du hønsefjær på kølla - ta AV høna :D
    Skjønte den ikke :confused:
    Med mindre du er allergisk mot fjær, så synes jeg at man skal fortsette, evt bytte utslitt høne, men å ta den av høres kontraproduktivt ut. På den andre side, så bør ikke høner være ditt første valg når du først er allergisk mot fjær.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    66.964
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Kult du deler, blues. Jeg har to ex av debutskiva, og får ikke meg selv til å bruke masse gryn på grom-utgaven. Men jeg sikler hver gang jeg ser den:p

Ligger i senga og leser innlegget. Klikker på YouTube-videoen, og jaggu får man fot av mobillyden også!:D
    Bruker gjerne den låta når noen ramler innom for å lytte på anlegget.
    Som de sier i DK:
    Man får ikke det hele for det halve:cool::p

Folk som er opptatt av god lyd på vinyl bør kjøpe skikkelig kvalitet i stedet for kilosvis med "peiskos".
    Hvis ikke kan man like gjerne streame.
    Det er ikke for nostalgi man spiller vinyl!:cool:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ser den, Blues. Det er alltid ekstra andaktig å starte platen helt tyst, samt god lyd.
    Det er så mye man har lyst på å eie....

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.711
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Legg merke til plata nederst;). Kommentere hvis noen av dere har noe på hjerte ang den.

2017-04-29 11.53.40.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn