The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Bias er det vel krets som bestemmer? Men tror ikke du trår mye feil med bias satt. Fine rør til en grei pris,gratulerer :)

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    YOU GO GIRL, YOU GO GIRL!!!:D

Jeg vet omtrent hvor de fleste H2/Ta'us befinner seg i Norge. Og det ser ikke ut til at eierne - noen har tom 2 par - vil gi de fra seg med det første. Da må man ta den lange veien over kjølen (ikke ofte de dukker opp der heller, eller i Europa for den saks skyld, så det er sensasjonelt at hele to par dukker opp innen henteavstand. Men dette vet vel du også, BB).

Et søk viser ofte dette:

https://www.hifishark.com/search?q=impulse+ta'us
    https://www.hifishark.com/search?q=impulse+h2
    Er i god dialog med selger. Noen språklige utfordringer ettersom selger ikke snakker svensk, norsk, eller engelsk veldig godt. :rolleyes:
    Må se hvordan dette ender. Distanse og beliggenhet gjør at det er en utfordring. :)
    Selgeren er høyst sannsynlig vietnameser(!). Ta kontakt på PM, så utveksler vi tlfnr, så skal jeg prøve å hjelpe deg med dette, hvis det er behov for det :)

Google etter "Impulse Ta'us" og les deg opp om forskjellene. Det står i testene av Ta'us.

Henta mine i en SAAB 9-5 stasjonsvogn, med setene nedslått. Går akkurat i bredden.
    Kan se ut som det løser seg.
    Det kommuniseres godt skriftlig. Jeg har til og med en Nimbersjåfør med et flyttelass som kan plukke de opp på mandag ettermiddag.
    Dermed er ihvertfall mye langt på vei. Krysser fingrene for at alt går som smurt :D

Mine Pylon er ute på torget. Begynner å hope seg opp meg høyttalere. Regner med at jeg blir kvitt noen etterhvert, ellers så kverker fruen meg ;)

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Han som selger i Uppsala da? litt pruting og ca 20mil kortere vei t/r fra Oslo. Ca 5h kjøring fra Oslo.
    Han har ikke svart meg på mine henvendelser. Disse er etter hva jeg kan se ganske modifisert.
    Kan hende er det bare positivt. Men eksterne delefiltere med ukjent innhold er kanskje litt risky også. :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Manuell biasjustering her, HCS.

Ikke gratis, men fortsatt billigee enn de mest eksotiske NOS 211, omtrent på prisnivå med GE VT4C. Uansett skal de væe langt bedre bygd. Krysser fingrene for at ikke noe annet tull opptår nå. Normalt skal 211/VT4C vare i minst 10k timer

Spilt noen spor nå. Inntrykket er at de er "smud", glatt og oppløst, stort lydbilde med god separasjon. Ryddig og krystallklart, dog uten den litt harde og noe "smearing" som Shuguang gir (i toppen). Seff ikke dag og natt bedre, men sånn er nu det i dette gamet.:rolleyes:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    YOU GO GIRL, YOU GO GIRL!!!:D

Jeg vet omtrent hvor de fleste H2/Ta'us befinner seg i Norge. Og det ser ikke ut til at eierne - noen har tom 2 par - vil gi de fra seg med det første. Da må man ta den lange veien over kjølen (ikke ofte de dukker opp der heller, eller i Europa for den saks skyld, så det er sensasjonelt at hele to par dukker opp innen henteavstand. Men dette vet vel du også, BB).

Et søk viser ofte dette:

https://www.hifishark.com/search?q=impulse+ta'us
    https://www.hifishark.com/search?q=impulse+h2
    Er i god dialog med selger. Noen språklige utfordringer ettersom selger ikke snakker svensk, norsk, eller engelsk veldig godt. :rolleyes:
    Må se hvordan dette ender. Distanse og beliggenhet gjør at det er en utfordring. :)
    Selgeren er høyst sannsynlig vietnameser(!). Ta kontakt på PM, så utveksler vi tlfnr, så skal jeg prøve å hjelpe deg med dette, hvis det er behov for det :)

Google etter "Impulse Ta'us" og les deg opp om forskjellene. Det står i testene av Ta'us.

Henta mine i en SAAB 9-5 stasjonsvogn, med setene nedslått. Går akkurat i bredden.
    Kan se ut som det løser seg.
    Det kommuniseres godt skriftlig. Jeg har til og med en Nimbersjåfør med et flyttelass som kan plukke de opp på mandag ettermiddag.
    Dermed er ihvertfall mye langt på vei. Krysser fingrene for at alt går som smurt :D

Mine Pylon er ute på torget. Begynner å hope seg opp meg høyttalere. Regner med at jeg blir kvitt noen etterhvert, ellers så kverker fruen meg ;)
    Grisekult, BB! Også slipper å kjøre også, da gitt. Keep us posted.
    Ja, selg alt annet av ht og dediker ditt liv til å få Ta'us til å spille!:cool:
    Hva slags forsterkere skal de kobles mot?

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Han som selger i Uppsala da? litt pruting og ca 20mil kortere vei t/r fra Oslo. Ca 5h kjøring fra Oslo.
    Han har ikke svart meg på mine henvendelser. Disse er etter hva jeg kan se ganske modifisert.
    Kan hende er det bare positivt. Men eksterne delefiltere med ukjent innhold er kanskje litt risky også. :)
    Mulig de er solgte. Jeg tipset en annen HFS-medlem straks de kom ut. Aner ikke hva som har skjedd videre der (ikke alle er like flink som deg til å gi en oppdatering, serru).

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Jeg har en LM216IA med KT88 rør fra Psvane HiFi series, samt NOS Mullard 12ax7.
    Spiller flott både i ultraliaer og triodedrift. Disse TaUs er vel SE mat? ;)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    2x22w i triodedrift bør være nok, ja. Vel så viktig, er stiv power bak wattene. (Jeg har 12-16w, noe som er litt snaut skal det virkelig head banges)
    LM lager jo gode ting, selv de rimeligere modellene er seriøst bygd, så det bør gå bra.
    Du får et par ht som vokser med oppgaven, helt uten grenser. Men husk at de er ikke beskjedne, i den forstand at de sladrer om hver minste forandring i oppsettet.
    Døtte, det er litt rart, men jeg merker at jeg er entusiastisk her, selv om det ikke er jeg som kjøper!:D

Har du hørt/eid Impulse før, siden du okser på her?

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Har hørt impulse ved et par anledninger. Det er så lenge siden at det er dårlig med lydminne gitt. Husker ikke type heller. Men jeg lurer på om det er de som heter Lali eller noe i den duren. Heiv meg rett på da jeg har lest mye entusiastiske tilbekemeldinger på Impulse generelt, og at jeg egentlig hadde lyst på noen kjekke horn som ikke tok for mye plass. Bor i et gammelt lite "byas" hus ala det man finner i gågaten i Risør, gamle Stavanger og andre slike hvite sørlandsperler :cool:. Har planer om å flytte til noe større om ikke lenge, men foreløpig deles anlegget med alt det andre som befinner seg i en liten stue ;)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ok,
    Slå blikket ned, krum ryggen, og smil for deg selv når de endelig står og ruver i stua. Da gjelder det å stå imot evt fornærmelser, trusler og annet gruff fra den kanten i nærmeste tiden - de blir vant til Ta'us' tilstedeværelse etter hvert ;)

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Ok,
    Slå blikket ned, krum ryggen, og smil for deg selv når de endelig står og ruver i stua. Da gjelder det å stå imot evt fornærmelser, trusler og annet gruff fra den kanten i nærmeste tiden - de blir vant til Ta'us' tilstedeværelse etter hvert ;)
    :rolleyes: ;)

Da er ihvertfall alle avtaler i boks. Så da krysser jeg det som kan krysses for at dette går bra, og at jeg ikke blir lurt for noe underveis.
    @notetoself: Ta med en kvast med blomster hjem etter jobb i dag ;)

Sist redigert:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Lykke til, BB, HEIA, HEIA!
    Sjansen for at en vietnameser skal finne på å lure til seg 8500 kr gjennom å late som han har et par Ta'us, et produkt som de fleste audiofile ikke vet om engang, er omtrent like stor som at Norge sender opp en bomstasjon ut i verdensrommet bare fordi Tesla har sendt en bil dit.

Sist redigert:

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Lykke til, BB, HEIA, HEIA!
    Sjansen for at en vietnameser skal finne på å lure til seg 8500 kr gjennom å late som han har et par Ta'us, et produkt som de fleste audiofile ikke vet om engang, er omtrent like stor som at Norge sender opp en bomstasjon ut i vednsrommet bare fordi Tesla har sendt en bil dit.
    Var egentlig i de baner jeg tenkte også. Han ville helst at jeg selv kom for å se de før de ble kjøpt. :)
    Levering her er estimert til onsdag. Men det kunne lett bli torsdag.
    Passer fint når jeg neste helg er vakt og arbeidsfri :cool:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Etter drøye 10 timer med Psvane WE211, sitter jeg igjen med lykkerus og er litt i sjokk over hvor gode de er. Og tenk det, nyproduserte, så man slipper å jakte heseblesende på NOS.

20180223_160539.jpg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    211 er estetisk noe av de peneste røra jeg vet om. Og kan en slippe jakten på NOS er det bliss :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Vet ikke helt om jeg synes den karakteristiske tuppen er så estetisk. :rolleyes:
    psvane-we211-xtreme-serie-replica-tube.jpg

De store triodene er tøffe, ja. Det kule med Psvane WE211 er at det også har massevis av den glassklare, silkemyke og smude lyden man ofte forbinder med 300b. Pluss kropp og fylde og varme. Enormt lydbilde, spesielt i bredden. Dypt, nyansert bass. Masse eleganse og finesser, for så, når musikken byr på det, pøser på med trøkk og baller. (Spiller Miles Davis "Sketches of Spain" nå, og skvetter av realismen og "bite" i trompeten hans). Men nå høres det nesten ut som om jeg er begeistret!:p

Og kanskje er Shuguang sin egen versjon av WE211 vel så bra/enda bedre? (Det er visstnok sånn at WE 845 rørene fra Psvane og Shuguang ikke er identiske, men kloner av 2 forskjellige utgaver av WE-røret, der Psvane hadde klonet den eldste utgaven og Shuguang en senere versjon. Kansje det er slik på 211 utgaven også?). Uansett deilig å slippe å jakte på NOS. Bliss, ja! ;)

Edit: Dette står hos Psvane, så det er kanskje ikke en rein kopi av WE likevel:

"Another replica tube from Psvane Audio to bring vintage tube sound to audio / music lovers. Modeled after the Western Electric 242C and created by combining the characteristics of GE VT4C and Western Electric 242C.". Men så er det å lese: "Psvane WE211 has exactly the same electronic specification as the original Western Electric WE 211". :rolleyes:

Sist redigert:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Se der, ja. Endelig på plass. Grattis, mann! Blir spennende å se hvordan du rigger de til mht føtter, avstand til omgivelsene osv.

Har vært vert for noen odde naboer. Vinylsamlere som spiller på beskjedne anlegg - poor cows! Cognac og sterk øl. Han i sweet spot spiller i band og lever av musikk. Nerden til høyre har visst brukt ca 200k kr på plater, og sitter i senga si når han snurrer sin vinyl i et 10 kvm rom:-[. Fordommer mot audiofile og Kari Brææææmnes har de også. Men de koste seg nok, og fikk hørt noen av skivene sine på et helt ok anlegg.

20180309_223432.jpg

Sist redigert:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Vinagunner på ukjent mark

Hyggelig kveld i går med besøk av odde naboer. De hadde med egne plater. Noe av det hadde jeg selv, så vi hadde flere fellesnevnere hva musikksmak angikk. Det ble til at vi spilte den ene skiva etter den andre etter innskyttelsesmetoden. Lydkvaliteten på flere av skivene var mildest sagt varierende - mye prog. Men så spurte de om jeg kunne sette på noe sk audiofilt som kunne oppvise anlegget. Da slo det meg at jeg ikke hadde noen klare kandidater i hodet. Endte med at jeg satte på Armatrading sin "Me, myself, I". Må visst være mer forberedt en annen gang:rolleyes:

Ellers er en Umik på lån. Har lenge hatt lyst å måle rommet. Dessverre aner jeg ikke hvordan den og REW skal brukes opp mot hverandre. Her er jeg ganske så blank. Jaja, vi får famle oss frem, så får vi se om det blir noe ut av dette tiltaket. Om man klarer å bruke dette verktøyet til å integrere subbene enda bedre. Er likevel redd det ender med at den blir returnert uprøvd, gitt.:p

20180310_102946.jpg

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.618
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Hyggelig kveld i går med besøk av odde naboer. De hadde med egne plater. Noe av det hadde jeg selv, så vi hadde flere fellesnevnere hva musikksmak angikk. Det ble til at vi spilte den ene skiva etter den andre etter innskyttelsesmetoden. Lydkvaliteten på flere av skivene var mildest sagt varierende - mye prog. Men så spurte de om jeg kunne sette på noe sk audiofilt som kunne oppvise anlegget. Da slo det meg at jeg ikke hadde noen klare kandidater i hodet. Endte med at jeg satte på Armatrading sin "Me, myself, I". Må visst være mer forberedt en annen gang:rolleyes:

Ellers er en Umik på lån. Har lenge hatt lyst å måle rommet. Dessverre aner jeg ikke hvordan den og REW skal brukes opp mot hverandre. Her er jeg ganske så blank. Jaja, vi får famle oss frem, så får vi se om det blir noe ut av dette tiltaket. Om man klarer å bruke dette verktøyet til å integrere subbene enda bedre. Er likevel redd det ender med at den blir returnert uprøvd, gitt.:p

Vis vedlegget 484799
    Antagelig lett når du har gjort det en gang. Det å tyde resultatene og korrigere ihht det er hakket mer komplisert. På lån fra butikk eller privat?

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Privatlån, Jorwed. Synes det ikke er riktig å "låne" fra butikker uten intensjon om kjøp (lånte dog LM LP33 av Mala, men da gjorde jeg det klart på forhånd at jeg ikke kom til å handle).

Tanken er å foreta noen måinger for så slenge de opp her inne på HFS i håp om at noen garvede kan hjelpe til med analysen og andre tips.

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Se der, ja. Endelig på plass. Grattis, mann! Blir spennende å se hvordan du rigger de til mht føtter, avstand til omgivelsene osv.

Har vært vert for noen odde naboer. Cognac og sterk øl. Han i sweet spot spiller i band og lever av musikk. Vinylsamlere som spiller på beskjedne anlegg. Nerden til høyre har visst brukt ca 200k kr på plater. Fordommer mot audiofile og Kari Brææææmnes har de også. Men de koste seg nok, og fikk hørt noen av skivene sine på et helt ok anlegg.

Så ut om en herlig kveld.
    Spennende å se din plassering av høyttalerne også :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det gjemmer seg en KK DXD-808 bak hver av ht. Ellers synes det som om ca 35 cm fra baksiden av ht til veggen er et fint sted å starte - mine er 48 cm fra. CD-racket til høyre er ment til å ta noe av refleksjonen fra veggen. Men klart, avstand til vegg, ht seg imellon og vinkling, er ting som du bestemmer selv ut fra kontekst/forutsetning/preferanser.

Har du fått spilt mer på dine Ta'us, BB?

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Det gjemmer seg en KK DXD-808 bak hver av ht. Ellers synes det som om ca 35 cm fra baksiden av ht til veggen er et fint sted å starte - mine er 48 cm fra. CD-racket til høyre er ment til å ta noe av refleksjonen fra veggen. Men klart, avstand til vegg, ht seg imellon og vinkling, er ting som du bestemmer selv ut fra kontekst/forutsetning/preferanser.

Har du fått spilt mer på dine Ta'us, BB?
    Har spilt siden kl 8 i morges... Hehe.
    Jeg har dessverre begrenset mine muligheter med å dra høyttalerne i forskjellige posisjoner. Kan leke meg med noen centimetere frem og tilbake, og til sidene. Må dermed fokusere mest på vinkling. Opplever stor forskjell på vinkling av høyttalerne, og foreløpig spiller det mest homogent med HT pekende nesten rett frem. En grad eller to inn mot sweetspot, men ikke så mye mer.
    Men det rocker som bare F :)

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Sier takk for lånet. Og leverer tilbake bildet :D
    Dette er strengt tatt ikke helt min stil, men hos deg synes jeg det ble veldig flott og gjennomført! Håper du får det til å spille iht. forventningene :)
    Takk for det! Ja den som hadde større plass :rolleyes:

Men det spiller som «F» okke som. Strålende fornøyd!

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ja, den som hadde ditten og datten. Til syvende og sist er realiteten det rommet og den plassen man har til disposisjon. Og spiller det såpass der at man kan glise bredt, noe du etter egne ord gjør nå, så er man heldig, BB. Den ene av odde naboen min over sitter i senga når han snurrer sin rikholdige musikksamling - poor cow. (Men mulig han gliser, han også).

Ser at du hittil har unngått å beskrive lyden, feks sammenlignet med de ut du hadde forut. Early days, I know, men jeg ser frem til det :)

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Ja, den som hadde ditten og datten. Til syvende og sist er realiteten det rommet og den plassen man har til disposisjon. Og spiller det såpass der at man kan glise bredt, noe du etter egne ord gjør nå, så er man heldig, BB. Den ene av odde naboen min over sitter i senga når han snurrer sin rikholdige musikksamling - poor cow. (Men mulig han gliser, han også).

Ser at du hittil har unngått å beskrive lyden, feks sammenlignet med de ut du hadde forut. Early days, I know, men jeg ser frem til det :)
    Skal nok beskrive lyden etterhvert. Trenger litt tid til å summe meg. Tenker også tilbake til mitt forrige «hifiliv» hvor jeg også hadde horn. Så langt er impulse en langt mer komplett høyttaler enn noe jeg har hatt innom.... noensinne!

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    "Komplett" er ordet, ja. Og eventyrlig til prisen, og da tenker jeg ikke på bruktpris :cool:
    Kan være kilne i toppen, men det kan temmes.
    Har vurdert å "plasti dippe" mine svarte, men synes at de ser bra ut i kirsebær også, så det blir med tanken.
    Skal få en kompis til å kikke på delefilteret etter hvert. Kanskje. Har en forskjærlighet for originale ting, nemlig.

Hvordan oppleves bassen hos deg nå, med tanke på plassering? Hvor stort er rommet de står i?

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Rommet er ca 27m2
    Litt dårlig løsning i et gammelt hus med halvdeling med vedovn på midten.
    Gammelt verneverdig hus hvor det ikke er så mange møbleringsmuligheter.

Bassen er punchy, med god smekk og spiller relativt dypt.
    Føler kanskje at mellombassen ikke er helt der enda. Men jeg har ikke eksperimentert med det heller enda.
    Sliter ikke med toppen her. Kanskje litt pågående når de vinkles mer mot sweetspot. Men slik jeg har det nå er det veldig bra.

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Ser du bruker spikes av noe slag.
    Vet du om det er M8 gjenger?

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det er m8. Har prøvd masse forskjellige, men vender alltid tilbake til bolter med filt under. YMMV. Har lyst til å prøve ut dedikerte ht-plattformer fra Mana Acoustics, men klarer ikke å få de opp alene siden ht veier mer enn meg - ja, jeg er en pingle. So fukking what?!:mad::)

Spiller MD "Bitches Brew" på CD nå. Gidder ikke å snurre samme på vinylen. Føler meg uansett priviligert, iaf ift til de stakkarene i går :-\

Sist redigert:

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.911
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Et av mine favoritt album fra MD det der.... har det kun på CD.

Bassen og mellombassen er heftig i sofaen bakerst i rommet inntil bakveggen :rolleyes:
    Jeg må sitte i en stol midt i rommet ca :eek: og da forsvinner mye av magesparkene.
    Må leke meg litt en dag ila uka.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Å sitte midt i rommet er sjelden en fordel, men du finner ut av det. Bass i alle former har ht iaf nok av, men seff ikke mye under 35hz.

Gjorde er forsøk pp å sette opp Umik og REW. Gav skikkelug mersmak....NOT! :eek:
    Får gjøre et nytt forsøk senere før man returnerer herligheten.

20180311_143107.jpg

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
  • Laster inn…