ELJ
Hi-Fi freak
40 gram? Er det asfalt du lager?Vis vedlegget 524939
Første test gjennomført med minimalt søl og stress. Teknikken var ganske borte fra sist gsng, men håper den snart er tilbake. Første shot på 40gram/27sek må være innenfor!
40 gram? Er det asfalt du lager?Vis vedlegget 524939
Første test gjennomført med minimalt søl og stress. Teknikken var ganske borte fra sist gsng, men håper den snart er tilbake. Første shot på 40gram/27sek må være innenfor!
Synes ikke alu er å feige ut, garantert ingen forskjell lydmessig og vanskelig å se forskjell ?, antar graden av polering er mer synlig, tøft at noen tar`n helt ut !Feiga ut med alu låter flott, da!
Mange takk for kjapt og konkret svar. Skal kikke på alternativene.Med aktiv deling må forsterkeren ha lavt gain, f eks First Watt, Anaview AMS0100 og diverse Hypex NCore (hvor gain er skrudd ned). Vet også at det er mulig med rør men da koster det mye penger. LMC kan forklare.
Jeg synes det er en ganske annen sport. Går en oktav dypere, mer følsomhet, mer lineær respons.helt herlig skue dette her, hva opplever du forskjeller under tre hornet nå kontra med J-hornene?
Ref også det Hornlyd skriver;Ramlet ned i stolen i går og formelig kjente varmen fra hifiguru. Og synes det var en del merkelige ting som skjedde rundt hodet mitt på en plate med litt forskjellig bassganger.
Når eier synes det begynner å sitte er det ekstra gøy å komme med "oppgulp" - Har blitt fortalt at jeg kan si akkurat det jeg mener her da.... Ellers er snerten og frigjortheten helt i ypperste klasse.
For og finne litt ut av ting leitet vi opp noen sveiper på spotty. Å kjøre sveip fra 150 og ned var som å sitte i en karusell - det meste gikk trill rundt.
Jeg gir sideveggene (kortveggene)skylden for dette da det er stor forskjell på stivhet der. En fleksende og en hønnstiv.
Sånn som anlegget er satt opp nå er det symmetri i veggenes stivhet.
Kommer plutselig igjen på en hyggelig prat og god kaffe.
Tror aldri de hadde så bra lyd der, men ser det visuelle.minner meg om gamle club-7