Takk!
Life and how to live it and all that...ser forøvrig at en rekke av de gamle traverse nå har avgått med forumdøden(Hugh, Parelius etc), mens andre har overlevd og småpludrer videre om de ikke så svært alvorlige ting. Det er jo hyggelig
Ja, dette tror jeg blir en perfekt match for meg faktisk. ASR-forsterkeriet har jeg vært fantastisk fornøyd med, både amp og riaa, men det er mye bokser og kabler, stort og tungt, kvalitet hele veien, men likevel. Life must be simpler. Og Transporteren er jo fortsatt enestående(beste digitale kilden jeg har hatt, og dac for den del), men nok en boks. Alt dette erstatter jo franskmannen. Fascinerende i seg selv. Kommer til å kjøpe uhørt!
Men ser at det ikke er for alle. Kanksje det går an å modde den med noen enorme 300B-rør? ;D
O.
emotikon skrev:
Godt å se deg her inne igjen O.
Skjønner at du har hatt nok å henge i med. Likevel godt å få luftet dine nye tanker her inne på asylet tenker jeg.
Devialet er jo spennende da. Og som du nevner; lite negativt å finne om dette produktet.
Noe jeg virkelig kunne tenkt meg å satse på, omveien ikke allerede er staket og jeg skulle satse på minimalisme.
Dette tror jeg skulle passe deg sammen med Galloene og VPI`n