bjornh skrev:
Hvordan gikk det med testingen?
Den bedrives daglig
Nei, var ikke så lett dette.. Men har ihvertfall noen foreløpige synsinger. (Rangert fra best til dårligst, noen er kun prøvd en gang så ta det for hva det er.)
George F. Trumper Violets, barberingssåpe - lukter veldig godt og gir nydelige barberinger, samt en god følelse i huden i etterkant. Den gjør noe spesiellt jeg ikke klarer sette ord på. Min favoritt.
Omega, barberingskrem - Visstnok proraso som lager denne, jeg liker denne bedre enn proraso. Gir nydelige barberinger, og en veldig frisk følelse etterpå.
Bodyshop, barberingskrem - Gir en nydelig barbering, og lukter litt mer moderne enn mange av de andre. Helt kurant følelse i huden i ettertid, men ikke noe hokuspokus.
Proraso, barberingskrem - Gode barberinger, ikke like bra som overstående men gir en veldig frisk følelse i huden etterpå.
Wars, barberingskrem - Denne lukter mildt sagt gammel mann, ganske voldsom lukt. Grei nok barbering, og en veldig ålreit følelse i huden etterpå. Den er billig, jeg skjønner hvorfor....
Lider, barberingskrem - Koster det samme som den over, lukter ikke voldsomt, men lukter ikke godt heller. Kjedelig krem.
UHD Deluxe, barberingssåpe - Dårlig inntrykk av denne, lukten trekker nok mest ned.
Forøvrig, Trumpers skin food er nydelig. Gir en glatt fin hud, og lukter veldig godt. Which Hazel flasken dere ser koster nesten ikke no, 3$ ca. Den lukter fælt med en gang, men svir ikke og lukten forsvinner så fort det tørker - men den gir også en nydelig hud i etterkant. Ingen av disse gir fet hud, bare myk og god.
Nå er det bestillt enda et par såper.. og ny kniv.. og ny strop.. og diamant paste.. og ny slipestein.. fylla har skylda