- Ble medlem
- 07.11.2008
- Antall liker
- 1.130
Absolutt!Trompetnerd skrev:Er helt enig alt du skriver
Jeg synes det er bra at det faktisk er forskjeller på ulikt prisede produkter. Man er i tvil noen ganger og derfor er det hyggelig med produkter som man hører er dyrere.![]()
Det finnes imidlertid nok av eksempler på det motsatte, hva pris/ytelse angår, så man kan ikke umiddelbart ta dette for gitt.
Nettopp, og det er ganske interessant å få slike inntrykk og synspunkter på bordet.Trompetnerd skrev:Grunnen til denne sammenligningstesten var jo bare for å vite svart på hvitt hvor langt man kan komme med det beste i 10 tusen kronersklassen mot referansen til Gryphon. Bare for å ha sagt det så er nok mine ankepunkter til Hegel- dacen mye en matchinggreie også.
Minst like interessant er det jo også å få et lite innblikk i hvor små forskjellene ser ut til å være, med de begrensningene som ligger i en såpass enkel test.
Sagt uten å tvile på at du helt sikkert har lagt hele sjela di i dette!
At ikke utfallet hva HD20 angår ble udelt positivt tar jeg med stoisk ro.]
Slike forhold hva forskjellige konstruksjoner / produkter / matching angår, vil nær sagt alltid kunne variere. Et par av dem har du jo nevnt allerede.
Ikke noe dårlig motto det nei! 8)Trompetnerd skrev:At det ikke er ferdigdiskutert er hvertfall HELT sikkert. Det er nærmest mitt livsmotto at standpunkter kun er til for å forbedres ;D