Det blir nok det, men her ute er de flinke til å strø. Det som er verre, er alt regnet som kommer og ikke har noe sted å gjøre av seg, da alle sluk og kummer er utilgjengelige pga snø og frost. Det er lokalveiene som blir utfordringen, hovedveiene er stort sett allerede bareBlir festlig hvis det blir holke.. ;-)
Fortsatt mye her, men det hjelper på nåHer er hele snøen vekke Deilig rett og slett
mvh
Og endelig er den bevegelse.Toll/Tull
Har vært i kontakt med Posten nå og de hadde registrert med som Anne og ikke Arne . Vel, de manglet personnr og tollfaktura (proformafaktura), enda jeg hadde fylt ut dette hos post i butikk. Nå er det i hvertfall sendt inn og så får jeg krysse fingrene for at den blir fikset opp og retunert meg i rimelig tid.
Ang været, så har det smeltet mye i løpet av natten og resultatet vises i form av 20 cm dypt vannbasseng foran inngangen. Får uansett ikke gjort noe med det. Strøbilen har vært her, så jeg er ikke isolert. Det blir innedag som planlagt, men ikke noe kontorarbeid, da det allerede er unnagjort
Ha en hyggelig mandag
Bob James - After the rain
Takk for det. Skal forsøke å få tatt noen bilder underveis.God morgen A Kos deg på tur så blir det spennende å se hva du drar hjem denne gangen
mvh
Ca. like irriterende som at en potensiell kjøper sender masse meldinger og til slutt skriver "har vel bestemt meg for din (plate-)spiller" og deretter fordufter fra jordens overflate...Fantastisk irriterende å legge inn en forespørsel på et objekt på Finn, for så å se at selger har lest meldingen, men ikke svarer.
Ja, nettopp, men jeg forsøker å være seriøs og har som intensjon å kjøpe en vare som tibys, er dessuten høflig i tilnærming, men helt dødt.Ca. like irriterende som at en potensiell kjøper sender masse meldinger og til slutt skriver "har vel bestemt meg for din (plate-)spiller" og deretter fordufter fra jordens overflate...
Ja, jeg vet at dette hadde vært easy peasy, men jeg har ikke noe sted å stå for å holde på med dette og siden det innebærer bensinsøl, ønsker jeg ikke å gjøre det i Værste i 2 etg. Det som er den største utfordringen er faktisk å få propellhus (nedre del) og stamme (resten) sammen igjen. Det er fire ting som skal stemme overens, drivaksel, kjølevannsrør t/r og pakning og det klarer jeg ikke alene. Jeg har rett og slett ikke armer nok. Nå får jeg fikset dette av andre og får garanti på utført arbeid og en bekymring mindre. Hadde jeg fortsatt hatt boden (som jeg ble pålagt å rive) eller vært i min gamle jobb, kunne jeg stått der og i tillegg fått hjelp ved sammenstilling.Den motoren er du jo fullt ut kapabel til å fikse selv.
Og trolig klarer du å få tak i delene til langt lavere priser.
Om du gidder da...
Jeg er alltid klar for F1 og om jeg kjeder meg, ser jeg løpet fra Abu Dhabi 2021 i opptak.Begynner du å bli klar for ny formel 1 sesong? Ser det er trening 21-23 feb og 1 løp 2 mars. Blir å se det i speedoen nedi Granka samme som i fjor Enig i Madonna sangen, kul i qsound på immaculate collection
Gøy løp, spennende! Og takk, reiser 16 feb til 8 mars så deilig so klima flykting Bare håpe at ikke gjør samme tabbe som i fjor før løpet og låser meg ute av airbnb leiligheten og glemte tlf i tilleggJeg er alltid klar for F1 og om jeg kjeder meg, ser jeg løpet fra Abu Dhabi 2021 i opptak.
Vis vedlegget 988985
Riktig god tur til Granka etterhvert
Ok, men avslutningsløpet i Dhabi i 2021 er helt episk!Har alle løpene fra sist sesong på opptak.