TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Nei hva kan det komme av?
Jobbet som tatovør i 26 år men klart å styre unna over kragen
Det var nok lurt.Jobbet som tatovør i 26 år men klart å styre unna over kragen
Det var det samme her i går men litt sol og regn i dagStille etter Ingunn
Det var kraftige vindkast og vind her i går (i Indre Ø målestokk), men nå er det sol og helt vindstille. I dag er planen om å ta turen nordvestover og hanke inn noen LP og kanskje treffe noen likesinnede. Men først litt kaffe og musikk. Ønsker alle en fin dag og kanskje vi sees?
(Danske) Michael Lington - Lovely day
Takk det samme F. Håper formen er bedre i dagDet var det samme her i går men litt sol og regn i dag
Ha en fin dag A
mvh
Ja, raus serru! Gjorde det jeg måtte for å unngå en klemSløste bort en hel krone gjorde du også
Ja dette var noe helt annet de som stod her tidligere i dag. Skikkelig trøkk, punch og høy morofaktor. Her får jeg FOT umiddelbart!Flotte høyttalere. JBL har jeg virkelig sansen for. Fantastisk lyd.
Herlig når det klaffer ! De burde jo matche både musikken du spiller og forsterkeren . Bare å la foten gåTusen takk alle sammen. Har ikke fått spilt så mye enda, da jeg er reiseleder for en tur om en uke og måtte gjøre noen endringer på bookingen, men å har jeg åpnet en øl og satt meg godt til rette. Dette er bare så gøy!
Luxmanen er strømsterk, så det låter veldig bra, men jeg har ikke skrudd skikkelig opp enda.Herlig når det klaffer ! De burde jo matche både musikken du spiller og forsterkeren . Bare å la foten gå