TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Får ta en "Sunny Side Up" her også Smooooth
Freddy Ravel
Freddy Ravel
En Tuborg er aldri langt unna, men akkurat nå tyller jeg i meg litt rødt. Men Tuborg til middagen blir det, uten kokte gulrøtterTa deg en Tuborg så har du vunnet du også
Rødt???En Tuborg er aldri langt unna, men akkurat nå tyller jeg i meg litt rødt. Men Tuborg til middagen blir det, uten kokte gulrøtter
Villmann du!Rødt???
Jeg droppet forøvrig middagen i dag for å drikke Tuborg! Har ikke spist siden frokost…
Trøst deg med at den sannsynligvis var en 50 kroners fanfare...Av og til kan man kjenne at livet er litt urettferdig.
var en tur i butikken nå og hadde med en del pant. Trykket på "lotteriknappen" og fikk "ingen gevinst". Ja ja, tenkte jeg, uflaks som alltid Gikk videre til grønnsaksavdelingen og da så jeg en kar med en brusboks i hånden ved panteautomaten og rett etterpå kom det en slags "fanfare" derfra. Han hadde tydligvis vunnet, men hvor mye vites ikke! Jævxx typisk! .
Chris Standring - As luck would have it
Snart leggetid her, litt sliten i dagHer går det klassiske R&B i kveld. Ya mo be there - James Ingram & Michael McDonald (1983)
Sov godt F, så snakkes vi senere.Snart leggetid her, litt sliten i dag
Natta A
mvh
Så absolutt ikke A , aldri et kjedelig øyeblikk i denne tråden God jakt i morgenGleder meg, selv, om jeg muligens kjeder de som er innom tråden.
De var vanlige på den tiden, for en yngre aldersgruppe.Vel ... Jeg hadde nok ikke ventet å se New Kids On The Block i kurven
Måtte fylle opp for å passere rabatten ved 50 stk kjøpte, men det er ikke den som er den rareVel ... Jeg hadde nok ikke ventet å se New Kids On The Block i kurven
Rar kassett, kan det være på gang 30, den står feil vei.
de så helt ubrukte ut. Det var også en treseter. Send PM og du får adressen hvor de står.Tøffe de 70-tallsstolene
Tøffe de 70-tallsstolene