He he, godt poeng.De er faktisk stilige og kvinner synes at ALT gjør høyttalere finere- alt som gjør at de ligner noe annet gjør at det blir sett positivt på
He he, godt poeng.De er faktisk stilige og kvinner synes at ALT gjør høyttalere finere- alt som gjør at de ligner noe annet gjør at det blir sett positivt på
Så det er gratis å ha kone? Lag en poll på temaet så skal vi se utslaget
Lystighet og lettsind er fordervende egenskaper som det ikke oppfordres til å utøve i dette pompøse forum.Nå var denne "mobbingen" ikke ondsinnet og Viking burde forstå det. Trådens er tone er jo i utgangspunktet lystig.
Denne kvinnen er ikke enig. Aldri om min bedre halvdel hadde fått satt en liten mus på høytalere som står midt i stua. Hvis den duppedingsen fungerer, hvorfor ikke lage en bedre design enn en rar liten mus som ser ut til å høre hjemme på et barnerom....De er faktisk stilige og kvinner synes at ALT gjør høyttalere finere- alt som gjør at de ligner noe annet gjør at det blir sett positivt på
Hæææ!!RODA sitt eget bidrag, tennisballer som kabelløftere?
Har 3 barn, så jeg forstår virkemåten til mus, ja ;Dog skjønner du ikke virkeområdet til musene så skjønner du ikke mye i dette livet.........men du kjenner bevegelse i "musa"
Så disse musene varmes opp under spilling med andre ord? Hvor varm blir den i løpet av en lyttekveld da? Lunken? Glovarm?Hva er morsomt når musene virker, de gjør om bevegelser/resonnanser til varme!
Nytt spørsmål: Hva gjør det om kabelen vibrerer? Ristes elektronene løs og faller ned på gulvet? Ristes de ut av bane, treffer nærliggende protoner og annihileres?...dra på og kjenn på høyttalerkablene ved høyttalerterminalene- mine vibrerte mye før- når vablewrapsene kom på så sluttet kablene å vibrere.
Jeg har heller ikke så mange vekttall fysikk og blir litt perpleks av dette, jeg er sikkert ikke den eneste. Jeg hadde satt pris på en utledning, gjerne med teskjemetoden, om hva som egentlig skjer med selve signalet når kabelen pakkes inn i Cable-Wraps. Jeg er ikke redd for tall og formler, men hold det gjerne på et intuitivt plan. Ser frem til forklaringen.Skjønner du ikke hvordan musene virker så er det verre stilt med deg enn NOEN hadde trodd tidligere- men forbauset blir jeg jo ikke. At du ikke kan de fysiske grunnlovene er jo litt morsomt da. (...)Lett å øatterliggjøre når man ikke skjønner en døyt.
Jeg finner det litt pussig Løkken at du skal så tvil om rottenes effekt og samtidig hardnakket påstå at Soundcare føtter fungerer.Så disse musene varmes opp under spilling med andre ord? Hvor varm blir den i løpet av en lyttekveld da? Lunken? Glovarm?
Dette var faktisk nevnt i stereophile for noen år siden. Enn så rart det høres ut så var det tommelen opp på alle som testet. Nok en ting som faktisk fungerer.Husker jeg leste en gang om et mynt-tweak (tror det var en web-side fra Singapore). Poenget var å legge mynter på komponenter og høyttalere, og man kunne tweake lyden i ulike retninger, avhengig av hvilken mynt man brukte.
Noen som vet hvor man finner denne siden?
Roy
Mister "timbre" testet dette i sitt nye lytterom. Selvlagede, husker ikke helt hva han konkluderte med. Men det var ihvertfall ikke noe "må ha" produkt. Sikkert litt endringer pga plasseringen, men er nok andre produkter som hjelper mer.Hallographene så jo, tja, ikke ut som om de var verdt 1000$. Her er det bare for de mer nevenyttige av oss (dvs. ikke meg) å sette igang produksjon. Tipper Low-Q kunne laget dem for 500$ glatt ;D Med mindre det er ett eller annet spesialmetall i dem som kun blir utvunnet i øvre mongolia av blinde munker som er venstrehendte.....
Jaja fokens det er sent på natten nå snart. God natt
Mvh
På lik linje med grønn tusj og frosne CD-plater? Selv hadde jeg stor glede av et lam som jeg ofret foran hifi-alteret. Bassen ble utrolig stram. I morgen skal jeg kverke en kylling til forsterkerens ære.Dette var faktisk nevnt i stereophile for noen år siden. Enn så rart det høres ut så var det tommelen opp på alle som testet. Nok en ting som faktisk fungerer.
Både grønn tusj(eller svart) og frosne cdplater funker som bare det! Veldig mange gode argumenter finnes for at akkurat disse tveakene fungerer. Ikke noe hokus pokus, bare gode argumenter for at cd mediet er langt fra perfekt.På lik linje med grønn tusj og frosne CD-plater? Selv hadde jeg stor glede av et lam som jeg ofret foran hifi-alteret. Bassen ble utrolig stram. I morgen skal jeg kverke en kylling til forsterkerens ære.
Jeg sier som Lahnstein: NEI; NEI, NEIBåde grønn tusj(eller svart) og frosne cdplater funker som bare det! Veldig mange gode argumenter finnes for at akkurat disse tveakene fungerer. Ikke noe hokus pokus, bare gode argumenter for at cd mediet er langt fra perfekt.
Synes det er en meget innsiktsfull observasjon!]
Det med allmengyldigheten er vel det jeg er aller mest skeptisk til når det gjelder tweaks.
Alt dette til den latterlig lave pris av 485 usDalereGood vibrations, Bad vibrations its all about vibrations!! RAM would like to introduce a new signature level knob developed for the mighty Silver Rock potentiometer. The standard bakelite knob is certainly the best sounding compromise... but now Audio Consulting has taken this aspect of the Silver Rock much further. The new knobs are custom made with beech wood and bronze where the bronze is used as the insert to mount to the stem of the volume pot. The beech wood is coated several times with C37 lacquer for best sound as pointed out by Dieter Ennemoser. How can this make a difference??? Well, hearing is believing as we always say. The sound becomes much more open and free flowing with a nice improvement in resolution. Dynamics are better and overall naturalness is improved. Here is a test for all you Silver Rock owners. Try removing the bakelite knobs and listen. You will be shocked by this! The signature knobs will have an even greater effect really amazing! The point here is the micro vibrations created by the volume pots and knobs find their way into the delicate signal path and cause degradation (Bad vibrations equal bad sound). With the signature knobs micro vibrations from the C37 concept of wood, bronze and the lacquer itself compensate for the volume pots and provide (Good Vibrations) our ear/brain combination like to hear way better sound!!
JO; JO, JO det fungerer. Har du foresten testet å brenne plater på sorte cd plater istedet for de vanlige i sølv?Jeg sier som Lahnstein: NEI; NEI, NEI