Flott hus, barndomshjemmet til en jeg var mye sammen med i ungdomsåra, husker godt anlegget hans i kjelleren, Dali 18 og noen NAD forsterkereIkke plettfritt, men dette huset har saktens flere kvaliteter.
Autentisk funkisbolig i teglstein med vestvendte utsikts- og solforhold | Tilleggstomt l Høy kvalitet l Garasje
Eiendommen er beliggende i et etablert og barnevennlig boområde på Bjørnemyr i Nesodden kommune. Arkitekttegnet teglsteinsbolig med fantastisk utsiktwww.finn.no
Absolutt kvaliteter, flott tomt, store rom som slipper ute inn, og materialer som står seg.Ikke plettfritt, men dette huset har saktens flere kvaliteter.
Autentisk funkisbolig i teglstein med vestvendte utsikts- og solforhold | Tilleggstomt l Høy kvalitet l Garasje
Eiendommen er beliggende i et etablert og barnevennlig boområde på Bjørnemyr i Nesodden kommune. Arkitekttegnet teglsteinsbolig med fantastisk utsiktwww.finn.no
Fortjener en vask.Familien min verka totalt uinteressert i å leggja opp ferien for å sjå på europeisk modernisme, så det vart veldig lite interessant å sjå.
Uansett, siste stopp før ca 800 km E6 var i Malmö. Fin by, nydeleg vegetarisk meze til kvelds, koseleg vandrarheim. Men nabohuset var kledd i sitrongule fliser. Hot or not?
Vis vedlegget 1039919
Eg likte det ganske godt, andre meinte det såg ut som eit bad (det er litt sant). Kanskje eg berre likte det fordi det låg ein italiensk kafé på gateplan, og det var ein slik varm sumarkveld.
Det var ikke aktuelt å kjipe på inngangspartiet, vi måtte lete en stund før vi fant noen som kunne levere en kopi av originalen uten at huset måtte selges for å finansiere gildet. Ble frejo i stedet for bærekraftig teak, ble anbefalt det av kvalitetsmessige årsaker.
Ja, sant. Tenkjer at det skal vera god flis for å tola vestlandsvêr, med vind, salt luft og pollen og vask to-tre gongar i året.Fortjener en vask.
Det står vel i ingressen at dette er første eigarskifte … men du har rett. Eller i det minste prøvde seg med pigmentlut (-ish, veit ikkje kva det heiter). Då vert det jo fint og lyst, men all patina forsvinn.Rart at ikke noen har malt det hvitt...
Det gjeld vel dei fleste av oss, også dei som flytter inn i nye husAlt for mange bor i boliger som er forsøkt omgjort til det de vil ha, alt for få bor i boliger de vil ha som de er.
Vanskeleg å vera heilt kategorisk her, då. Det er slett ikkje alle hus der interiørflatene, eller ein gong romløysinga, er like bevaringsverdig som i villaen over.Vi malte hvitt vi, men burde latt takene være i fred. Men vi satte opp noen kule fondvegger da, og typehuset fra 1976 er mer praktisk nå enn da det var nytt.
Det finnes en universell forklaring, dette med å lære seg å like det man har framfor å streve mot noe man ( tror man ) ønsker seg.Alt for mange bor i boliger som er forsøkt omgjort til det de vil ha, alt for få bor i boliger de vil ha som de er.