Hadde vært flott å høre ditt oppsett, men tenkte i eget anlegg.Takker, om du er i område så ordner det seg med test men du tenkte kanskje i eget oppsettImponerende hyggelig og konstruktivt innlegg.Min datter pekte på bildet av dei stolene og skrek "bæsj" !! er jo litt bæsjete farge på dei hihi
hadde det forresten ikkje vore betre med tanke på lyden med låg rygg på stolene?
Flott rom, anlegg og tråd.
Hadde vært spennende å teste A1 en gang, har troa på den konstruksjonen.
Fint verktøy du har skaffet deg. Blir artig å se benken ferdig.Ikke kommet så langt som planlagt med stereobenken, begynte å lekke fra oppvaskmaskinen.
Den gamle var 18 år ish, så den ble kastet ned fra balkongen, hadde gjort sitt.
En ny er kommet i hus.
Vis vedlegget 369534
Har såvidt kommet i gang med benken, fresen er testet og godkjent
Vis vedlegget 369535 Vis vedlegget 369536
Takk for at du deler din erfaring. Har kjøpt flybiletter til Bangkok og booket KC Grande. Satser på at det blir en bra tur.Thailand... For de som skal dit, om ikke KC Grande på Koh Chang er snudd helt på hodet siste årene, kan jeg trygt anbefale det. Bodde der i en bungalow på stranden 2-3 uker for 4-5 år siden. Helt suverent. Og ikke minst er strandas fasiliteter der en opplevelse i seg selv. Men som sagt noen år siden jeg var der.
Blir supert dette. Liker eik. Frister litt å komme seg ut i garasjen igjen når jeg ser sånt Skruer du noe, eller blir alt limt sammen? Og den saglinjalen... er anlegget til fresen på noe vis kompatibelt med den?Begynner å ta form, gjenstår noen detaljer, kant fresing, hull taking og de ytterste sideplatene skal freses ut av midtpartiet.
Vis vedlegget 369671 Vis vedlegget 369672
Det der ser veldig lovende ut. En slik benk hadde nok kostet mange kroner.Begynner å ta form, gjenstår noen detaljer, kant fresing, hull taking og de ytterste sideplatene skal freses ut av midtpartiet.
Det går propellfly fra Bangkok til Trat, men da må vi vente 5 timer på flyplassen. Som du sier tar det rundt 5 timer å kjøre, og selv synes jeg det er mye bedre å gjøre noe enn å sitte å vente. Å vente er ikke min sterke side. Det er ikke mangel på valgmuligheter for transport videre. Buss, taxi eller feks leie en S-Klasse med sjåfør.SRM: Tok drosje fra Jomtien. Tror jeg betalte 3500 baht og da holdt sjåføren meg med øl hele turen. Var med helt fram så jeg slapp ny drosje på øya. 3,5-4 timer om jeg husker rett. Tok i alle fall 5 timer tilbake til Bkk, men den sjåføren kjørte som et svin. Med fly må dere vel fra Don Muang kanskje? (fbh71. håper det er greit med litt reiseprat i tråden din?)Begynner å ta form, gjenstår noen detaljer, kant fresing, hull taking og de ytterste sideplatene skal freses ut av midtpartiet.
Takker, det begynner å hjelpe nå.Her begynner det å skje ting! Ser knall bra ut!
Takker, fikk med meg litt så jeg skal ha kakeSer veldig bra ut ja! Jeg fikk lyst på kaker....
Haha kakene har min søster baket, å hun lurte på om jeg trengte hjelp med alle kakene til min datters konfirmasjon.Har freseutstyr til å gjøre det samme som deg. Men hadde jeg fått det like fint hva detaljer/toleranser angår - i praksis? Neppe!
Har du i tillegg laget kakene? I så fall mottar du min; Genierklæring 2016
Tenkte det ja, hva er bakdelen med å benytte flere kurser?Flink gutt!(veldig imponert av hva du skaper)og kreativ ser ut som søsteren din er det også.Tenker du å bruke anlegget på forskjellige kurser eller missforsto jeg?i så fall er det kansje ikke bare av det gode.
Meget pent må jeg siDa var det musikk igjen etter oljing av benken.
Kan ikke høre noe negativt med separate kurser.
Noen andre som har erfaringer med sånt?
Det har blitt antydet at det ikke er bare positivt.
Vis vedlegget 370855