Hehe..hva med å bygge egen horn sluse til nasse...Vermin skrev:Jeg har opptil flere, og en DIGER under planlegging 8)
;D ;DGago skrev:der folk snakker om eget lytterom, snakker vermin om egen lyttelåve.
For oss som er noe uvitende om målinger og sånn. Er dette brukbare målinger?LMC skrev:her er svaret fra DT om acoustical output:
Leif Christensen,
Thanks for your recent email to Definitive Technology. We have measured the maximum output of the SuperCube Reference at 118 db and the SuperCube Trinity Signature at 126 db. Both of these measurements were taken at a distance of 1 meter and at 50hz. The subwoofers were also placed 6 inches away from the corner of the listening room. (We have not made any other specific maximum output measurements on these subwoofers.) Since both subwoofers have a flat response up to 100hz, Im sure they would blend well with your main speakers.
Thanks,
Chet Pelkowski
Definitive Technology
knall-ide er de 6m i diameter kan du lage full-bølge 20hZ horn!Vermin skrev:Hehe, jeg kan bruke siloene som basshønn
LMC skrev:når jeg virkelig drar på bunner både basstårn og subber
mvh
Leif
4stk på 6m D og en på 8m D, til grumset under 20 ;DLMC skrev:knall-ide er de 6m i diameter kan du lage full-bølge 20hZ horn!Vermin skrev:Hehe, jeg kan bruke siloene som basshønn
Flott gård!Vermin skrev:Jeg har opptil flere, og en DIGER under planlegging 8)
Tenk å få haifaien sin sponset av distriktenes utbyggingsfond. Da snakker vi seriøs haifai da ;D ;DLMC skrev:knall-ide er de 6m i diameter kan du lage full-bølge 20hZ horn!Vermin skrev:Hehe, jeg kan bruke siloene som basshønn
...Jens ramla uti da bildet ble tatt. ;Dprnesse skrev:Hadde nesten ventet å se Jens nede ved elva med fluestanga på bildet. ;D
TAS skrev:...Jens ramla uti da bildet ble tatt. ;Dprnesse skrev:Hadde nesten ventet å se Jens nede ved elva med fluestanga på bildet. ;D
Nice!Jens skrev:
olaps skrev:Så, er det noen som vet om Mezzoer til salgs, er det bare å si ifra!
LMC skrev:får kjøpt mye fine modeller i glassfiber for tiden... ;D
utrolig realistisk!
mvh
Leif
Stiller du som bookingansvarlig og finans er jeg med jeg, husk bare og invitere Kaizer's og andre band som har vokalister som damene er gærne etter. Så skal jeg fylla løa med høy ;DErosLoveking skrev:med det jordet der Vermin, kan du arrangere din egen festival.
Noe å tenke på?
det var myntet på fisken til Jens, TÅKA!Gago skrev:LMC skrev:får kjøpt mye fine modeller i glassfiber for tiden... ;D
utrolig realistisk!
mvh
Leif
øyh, jeg skal pushe mezzoene mine på olaps, så nå måkke du komme med sånne ideer, da!
synes høvding burde fjerne innlegget ditt, da det ødelegger bruktprisen min.
LMC skrev:det var myntet på fisken til Jens, TÅKA!Gago skrev:LMC skrev:får kjøpt mye fine modeller i glassfiber for tiden... ;D
utrolig realistisk!
mvh
Leif
øyh, jeg skal pushe mezzoene mine på olaps, så nå måkke du komme med sånne ideer, da!
synes høvding burde fjerne innlegget ditt, da det ødelegger bruktprisen min.
mvh
Så, så...........LMC skrev:får kjøpt mye fine modeller i glassfiber for tiden... ;D
utrolig realistisk!
mvh
Leif
herregud! det var litt av en rugg! hvor mye veide den?Jens skrev:Så, så...........LMC skrev:får kjøpt mye fine modeller i glassfiber for tiden... ;D
utrolig realistisk!
mvh
Leif
Har forøvrig tatt avstøpning av storebroren som jeg håper å ha på veggen på hytta før jul så da blir det glassfiber ja ;D
http://www.taelektronikk.no/privat/laks16.jpg
Reiser land og strand rundt og leter etter storlaksen, men jeg det er i Suldalslågen jeg pleier å lure de største.Elektron skrev:Det var litt av en rugg Jens. Hvor tok du den?
Elektron
Hornfluer formoder jeg ;DJens skrev:Reiser land og strand rundt og leter etter storlaksen, men jeg det er i Suldalslågen jeg pleier å lure de største.Elektron skrev:Det var litt av en rugg Jens. Hvor tok du den?
Elektron
Fiskene bildene veide forøvrig henholdsvis 12,6 og 16kg.
Begge tatt på flue selvsagt
For øyeblikket spiller jeg bare på de "små" basshornene, men alt er koblet og klart og så snart jeg får skikkelig måleutstyr i hus starter jeg prosjektet med å prøve å integrere begge basshornsystemene.Elektron skrev:Bruker du Mezzobassene som suplement til de store bassene? Spennende.
Elektron