pahf
Hi-Fi freak
Til dere som har laget egen psu til dacen, hvor har dere kjøpt chassiet hen? Funderer på å ta den "enkle" veien å gå for en LC Audio regulator og koble på min, men trenger ett kurrant chassis som gjerne huser både psu og dac.
Har fjernet ferritt-kjernene fra Kimber usb-kabelen. Får ingen støy, hverken med eller uten ferritt. Nå er ikke jeg sikker på, hvilken type støy det skulle være snakk om her, men synes som sagt ikke jeg hører noe galt.Dette med USB-kabel er spennende. Jeg vil gjerne høre om det er mye forskjell på kablene. Jeg _tror_ at AB-1.2 er mindre følsom enn annet utstyr fordi den kjører asynkront.
Børge
En bruger på DIY-Audio: "Right just measured the current over the pads where R26 used to be - total current draw is only 24.4mA."Hvor mye strøm trekker egentlig dac'en fra usb-porten?
Gratulerer! Får vi se en PDF, eller?Hi-Fi Choice sier 5 stjerner og Recommended
Børge
Fin artikkel i på klikk . no– Jeg jobber også med en high-end USB-DAC til 3–4 ganger prisen, og som må bli så bra at den kan forsvare det. Men målet er å videreutvikle denne CD-spilleren til et high-end-produkt og få den veldig, veldig bra, avslutter han.