Enig!Dette til inspirasjon for Thorens-eiere. Etter min mening en av de mest velspillende vinylsnurrere! 2M Black er fantastisk på SME armen.
![]()
Stort bedre kan det ikke bli.
Jeg betalte kr 3600,- for min -Black.
Nå koster den 6000,- (-1).
Enig!Dette til inspirasjon for Thorens-eiere. Etter min mening en av de mest velspillende vinylsnurrere! 2M Black er fantastisk på SME armen.
![]()
Fine kontaktpunkter, har du link til hvor du fikk tak i disse??Måtte gjøre 160'en ferdig i dag.
Har satt på RCA
Vis vedlegget 365934
Trukket Cardas rett fra PU til RCA
Lagt ut jord fra arm og chassis.
Vis vedlegget 365935
Fine kontaktpunkter, har du link til hvor du fikk tak i disse??Måtte gjøre 160'en ferdig i dag.
Har satt på RCA
Vis vedlegget 365934
Trukket Cardas rett fra PU til RCA
Lagt ut jord fra arm og chassis.
Vis vedlegget 365935
Kontaktene er Neutrik, men pakninga/utforinga er ?????
Hei!
Noen som har formening om det ville være lurt å bytte kabling i armen på en original TP13 og TP16. De begynner jo å dra ganske bra på åra disse ... Noen som har gjort dette og registrert noen forskjell? Det ser jo veldig plundrete ut, så kanskje best å la være ...![]()
Den spilleren din har blitt skikkelig fin , helt etter min smak !Så må jeg komme med et spørsmål.
Jeg har den originale matta til Super. Er det noen som har byttet denne ut med en annen?
Vis vedlegget 368710
Jeg har aldri hørt spiller med den matten - kun gummimattene på de rimeligere utgavene, inkludert den relativt tykke på TD2001. På den ble det en bedring med omtrent hvasomhelst annetSå må jeg komme med et spørsmål.
Jeg har den originale matta til Super. Er det noen som har byttet denne ut med en annen?
Vel , siden jeg har frekventert Lenco tråden en stund trodde dere kanskje dere var kvitt meg her ? Sorry , men det er nok ikke tilfellet.
I WILL BE BACK :
Vis vedlegget 370463
Gammel kjærlighet ruster ikke. Videre progress kan nok ta en stund.........
Den var lekker!! Hadde gjort seg på en LB også !DAGENS INSPIRASJON.
Etter min smak en av de vakreste TD 125 jeg har sett. Har mailet til han som laget Plinthen og spurt om det er mulig å bestille en.
Har tidligere kjøpt en Plinth til en TD 160 fra samme fyren ( I Holland).
Vis vedlegget 370779
Vis vedlegget 370780
Lekkert !!!og hollenderen heter ????
Ser veldig flott ut! Har du valgt å ikke ha lokk i det hele tatt, eller har du en sånn du bare legger over uten hengsler?
GrattisMottatt TD 125 etter en hyggelig handel med sense på forumet her. Den mannen pakker så bra at han godt kan sende påske-egg uten problem
Etter litt utålmodig venting på svar fra Holland , endte jeg opp med et Plinth i massiv kirsebær fra Østerrike. Tror det blir bra - og kjenner jeg meg selv
så blir det vel en spiller til når jeg først er i siget. Kan jo da vurdere Valnøtt fra Holland .
Gleder meg til å stelle med denne. Armen ser skikkelig bad-ass ut , mye kulere "live" enn på bildene.'
'
Vis vedlegget 371822
Vis vedlegget 371823
Vis vedlegget 371824