Ok, det må nesten stemme når det kommer fra Classic audio. Da skal jeg teste dette, blir spennende å se om det gir resultater. Den fungerer nå, men synes det er litt lite krefter i motoren. Morsomt hvis dette er grunnen.Koblet slik som layout viser i post #10 men dette er lenge siden. Skisse / koblingen fikk jeg av Classic Audio - Thorens men er du i tvil så send classic audio gode bilder av spilleren din , jeg fikk i alle fall meget god hjelp . 124'n er solgt for lenge siden så jeg har ingen mulighet å sjekke visuelt men layout på tegning skal være rett .TakkSjekk link ligger et bilde der av kobling jeg fikk fra Thorens DK en gang i tiden, kanskje det kan være til noe hjelp om ikke annet .Hei
Jeg har lurer på noe ifm. Kobling av motoren på Thorens 124. Skal de gule kablene (125-150v) kobles sammen slik som de grønne eller er deti orden slik det er nå? Vis vedlegget 567355
Mvh
Mvh
https://www.hifisentralen.no/forume...4244-thorens-124-mk-ii-elektrisk-kobling.html
Den var lik min. Ser ut på bildet at de gule ikke skal kobles sammen og det var også slik den den var før jeg begynte å koble. Så på den ene tegningen at den grønne skulle kobles direkte på strøm inn. Gjorde du det? Som du ser på bildet mitt så er min koblet likt som din. En rød på strøm inn og de to grønne koblet sammen.
Mvh
Mads
Mvh
Takker for hjelpen så langt
Mvh
Mads