Jeg kjøpte denne 150mk2 av en Thorens entusiast i høst,men pga oppussing hjemme har jeg ikke fått hørt den.
Koblet den opp for noen dager siden, og jeg ble positivt overrasket. Litt små justeringer gjenstår, men søren så bra den spiller.
Pen sak!! Klart den spiller bra
Hei
jeg la ut en ønskes kjøpt annonse, men siden det virket som om den ble borte, prøver jeg her også:
Noen her inne som kan skaffe en 1:1 tegning/mal til utskjæringen i plinthet til Thorens 124?
mvh. Ole G
Hei
jeg la ut en ønskes kjøpt annonse, men siden det virket som om den ble borte, prøver jeg her også:
Noen her inne som kan skaffe en 1:1 tegning/mal til utskjæringen i plinthet til Thorens 124?
mvh. Ole G
Jeg har en. Du kan få låne den. Vi tar det på PM.
Vis vedlegget 418477
Vis vedlegget 418478
Tåler vel et bilde også?
GunnarS
Det spm der er det vel egentlig kun mulig å synse noe om.Bare et teoretisk spørsmål til Thorens guruene her; Tror dere en ...osv
Vi er helt på linje der.Men synes ikke de er like flotte som de litt eldre/retroutseendet Thorens spillerne.
^ Ja, den Thorens´n er vel lagt ut for salg for å finansiere en ny sånn hvit en
Du har for så vidt rett i detEr ikke td 350 egentlig mer videreføring av td 2001.
Bare litt pirk fra en som er stolt av sin td 3001 med tpn 2000psu
Skal nok få frem Platespiller fetisjen i deg ser du Den blir ultra-sexy !Gleder meg til å se sluttresultatet (spent på fargevalget kjenner jeg )
Ja , med sme 3009 var det skikkelig bra rigg for pengene. Jeg valgte å selge armen da jeg fikk bud på den , og trengte for så vidt en spiller for å få brukt ATP-12T armen.Flott spiller og også svært god, slik jeg kjenner den. Utrolig at ingen slo til da den lå ute.