Elizabeth Warren er vel en bra kandidatHåper for gud skyld Bernie Sanders stiller... en bedre kandidat skal man lete lenge etter!
Jeg påstår ikke at Demokratene stiller noe videre alternativ i amerikansk politikk ved å påpeke at de faktisk har et partiapparat og mange kandidater med mer substans enn en tv-vert. Sanders stod for den politikken DNC burde føre, men er selv en uavhengig senator som stemmer med Demokratene, men er ikke selv en registert Demokrat. Han ble sterkt motarbeidet av DNCs partiapparat som ønsket globalisten og Third Way kandidaten Clinton.«Hvilket gjør all fnysingen her inne om Winfrey latterlig.»
Kanskje det. Ikke lenge siden du selv ikke så særlig håp hva angikk Demokratene. Men det er jo ikke det det dreier seg om. Ledende publikasjoner der borte kjører dette på høyoktan i sine rapporteringer. Og det som slike som meg anser som det latterlige er nettopp at slik er tilstanden bitt der borte - det er hinsides når slikt ikke bare treffer førstesider, men behandles med den største seriøsitet.
Godt mulig at Demokratene har noe vesentlig i bakhånd; intet ville ha gledet mer.
https://www.politico.com/story/2018/01/08/democrats-oprah-winfrey-328512
Ikke på noen måte uenig med det da.Vis vedlegget 475196Vel, alle som prøver å bremse litt er er jo sjåvinister, fossiler, rasister, misogynister, potensielle overgripere eller forsvarere av slike, mannsgriser, imperialister, neo - etellerannet, etc.
Det peker alt mot idiocracy.
Må ikke bli for kresen i vår alder, Deph. Beggars can't be choosers...Ikke på noen måte uenig med det da.Vis vedlegget 475196Vel, alle som prøver å bremse litt er er jo sjåvinister, fossiler, rasister, misogynister, potensielle overgripere eller forsvarere av slike, mannsgriser, imperialister, neo - etellerannet, etc.
Men hvem som er eieren betyr nå litt for meg tross alt.
Flyfiller og de som fallbyr seg på telefonapplikasjoner fascinerer meg lite. Men kresenhet har sin pris ... det blir noen intervaller, men desto bedre
Hadde flere fått god mus eller god pikk så ville verden vært et bedre sted, garantert. Der er ikke bra med for lange intervaller, det bygger seg lett opp frustrasjoner.Ikke på noen måte uenig med det da.Vis vedlegget 475196Vel, alle som prøver å bremse litt er er jo sjåvinister, fossiler, rasister, misogynister, potensielle overgripere eller forsvarere av slike, mannsgriser, imperialister, neo - etellerannet, etc.
Men hvem som er eieren betyr nå litt for meg tross alt.
Flyfiller og de som fallbyr seg på telefonapplikasjoner fascinerer meg lite. Men kresenhet har sin pris ... det blir noen intervaller, men desto bedre
Oprah er langt inne i lala-land, og hun minner meg på en foruroligende måte om dokumentarer som handler om transvestittiske gateprostituerte i Brasil.Når det kommer til pseudovitenskap er Oprah nesten på nivå med Trump.
Oprah’s Record of Promoting Charlatans Should Perhaps Give Us Pause About Her Impending Presidency.
MeToo (pun intended).Oprah er langt inne i lala-land, og hun minner meg på en foruroligende måte om dokumentarer som handler om transvestittiske gateprostituerte i Brasil.Når det kommer til pseudovitenskap er Oprah nesten på nivå med Trump.
Oprah’s Record of Promoting Charlatans Should Perhaps Give Us Pause About Her Impending Presidency.
..
Jeg står over.
En venn av meg som har doktorgrad i sosioogi og forsker på kjønn og kjønnsroller hever at ABB (han du vet) sitt problem var at han var strukturelt undeult.Hadde flere fått god mus eller god pikk så ville verden vært et bedre sted, garantert. Der er ikke bra med for lange intervaller, det bygger seg lett opp frustrasjoner.
^ Undulat?
Dagens to beste til nå.^ Underpult
Hun har sendt fortroppene forlengst. Lille Johnny har bodd i Bel Air lenge allerede han.Får håpe Dronning Elizabeth tar skjeen i en annen hånd og gir amerikanerne streng beskjed om at "leikestove" nå er avsluttet og at "Kronen" tar over igjen hvis de ikke skjerper seg!
Hadde alle vært forskere på kjønn ville verden vært... , øh.... sannelig om jeg vet...En venn av meg som har doktorgrad i sosioogi og forsker på kjønn og kjønnsroller hever at ABB (han du vet) sitt problem var at han var strukturelt undeult.Hadde flere fått god mus eller god pikk så ville verden vært et bedre sted, garantert. Der er ikke bra med for lange intervaller, det bygger seg lett opp frustrasjoner.
Godt gjettet. Ja, det kom ut litt feil.....^ Underpult
En venn av meg som har doktorgrad i sosioogi og forsker på kjønn og kjønnsroller hever at ABB (han du vet) sitt problem var at han var strukturelt undeult.
Utenom kontekst og inn i drømmen; neppe ABBs problem, Fela!Vidunderpult.
Enkelte har skitten fantasi.En venn av meg som har doktorgrad i sosioogi og forsker på kjønn og kjønnsroller hever at ABB (han du vet) sitt problem var at han var strukturelt undeult.Utenom kontekst og inn i drømmen; neppe ABBs problem, Fela!Vidunderpult.
Man må først og fremst forvente at Dongen ikke sprekker. Da kan ting lett eskalere.Du er en skitten lokkemus, fela! Hva forventer du av en stakkars Dong?
Ja, sprekker du en Dong, blir det fort baluba!Man må først og fremst forvente at Dongen ikke sprekker. Da kan ting lett eskalere.Du er en skitten lokkemus, fela! Hva forventer du av en stakkars Dong?
Du glemte Ted Nugent.Oprah Winfrey
Chuck Norris
Rihanna
Bruce Willis
Hulk Hogan
Bob Dylan
Morgan Freeman
Sigourney Weaver
Tom Hanks
Robert DeNiro
Samuel L. Jackson
Bruce Springsteen
Halle Berry
^La meg legge til:
Oprah Winfrey har en av USAs største "talerstoler". TV-showene, bokklubben, nettfora trekker millioner og legger en slegge på vekstkålen, om så gjelder.
Hun gjør hva hun er ytterst dyktig til: taler med fynd om en sak som har engasjert henne hele livet.
Noen spekulerer i om hun ikke burde sikte seg inn på Det hvite hus.
Demokrater spørres om hva de syns om det. Hva gjør man da? Skal man totalt avfeie tanken, utbasunere at hun er uegnet? Eller skal man la det blåse over av seg selv, og kanskje si noen ting som gjør at man fortsatt får støtte fra en av USAs største påvirkningskanaler? I det minste unngå å støte henne vekk eller fornærme henne?
Surt og sint her for tiden.
Det viktigste er selvsagt din filmopplevelse.La folk få pes for overtredelser, all gloves are off, men ikke gi folk yrkesforbud. Noen tvilsomme folk er noen av de beste skuespillerne vi har. Det er et tap for oss alle om de bli førtidspensjonerte eller ferjebilettører.
Når illsinte feminister forlanger folk bortredigert fra filmer fordi de mener noe politisk ukorrekt eller har noen anklager mot seg så ... fuck off og reis til sydsverige. Menneskehetens Scrotum.
Jeg har intet til overs for Spaceys eventuelle indiskresjoner, men jeg synes fremdels at det er et tap for menneskeheten om åndssvake metooere og hjemlige sosialistiske femifjols forhindrer flere gode filmer og serier.^La meg legge til:
Oprah Winfrey har en av USAs største "talerstoler". TV-showene, bokklubben, nettfora trekker millioner og legger en slegge på vekstkålen, om så gjelder.
Hun gjør hva hun er ytterst dyktig til: taler med fynd om en sak som har engasjert henne hele livet.
Noen spekulerer i om hun ikke burde sikte seg inn på Det hvite hus.
Demokrater spørres om hva de syns om det. Hva gjør man da? Skal man totalt avfeie tanken, utbasunere at hun er uegnet? Eller skal man la det blåse over av seg selv, og kanskje si noen ting som gjør at man fortsatt får støtte fra en av USAs største påvirkningskanaler? I det minste unngå å støte henne vekk eller fornærme henne?
Surt og sint her for tiden.Det viktigste er selvsagt din filmopplevelse.La folk få pes for overtredelser, all gloves are off, men ikke gi folk yrkesforbud. Noen tvilsomme folk er noen av de beste skuespillerne vi har. Det er et tap for oss alle om de bli førtidspensjonerte eller ferjebilettører.
Når illsinte feminister forlanger folk bortredigert fra filmer fordi de mener noe politisk ukorrekt eller har noen anklager mot seg så ... fuck off og reis til sydsverige. Menneskehetens Scrotum.