Vad er planen etter Gold Note?
Hvis det blir noe "etter Gold Note", så blir det med fokus på en totalløsning som passer rom og budsjett bedre. En bedre RIAA blir det nok ikke, isolert sett. Det ville blitt veldig dyrt.Vad er planen etter Gold Note?
Redd for det jaDa utgår alle hi-fi salg? Gratulerer som landeier![]()
Ingenting å sørge for. Tror du er på et fint stedRedd for det ja
Takk!
Vi hadde festet tomt på både hus og hytte. Det var en lettelse når begge ble løst inn. Ikke minst en hyggelig investering - når kan du kjøpe noe til 40% av verdien og umiddelbart selge til minst 100%? Og i tillegg vil jo du med all sannsynlighet få verdistigning videre. BankersOg derrr kom det beskjed fra grunneier på hytta om at hyttetomta vi har festet i alle år endelig er til salgs. Har bare ventet i 4 år på saksbehandling i jordstyret
Med andre ord: der røyk en hver plan om å oppgradere anlegget i år i hvert fall
Vis vedlegget 1111620
Definitivt bedre investering enn hifi jaVi hadde festet tomt på både hus og hytte. Det var en lettelse når begge ble løst inn. Ikke minst en hyggelig investering - når kan du kjøpe noe til 40% av verdien og umiddelbart selge til minst 100%? Og i tillegg vil jo du med all sannsynlighet få verdistigning videre. Bankers![]()
Jepp. Skrinlegger salg (og kjøp) inntil videre.Du trekkte tilbake riaa'n fra børsen? Ser Mala har en til 10k høyere.
Betyr det at vi skal lide for at du har løst ut tomten. UrettferdigJepp. Skrinlegger salg (og kjøp) inntil videre.
Du har så rett, men her skal det uansett maskinpoleres snarlig, så en eneste runde i løpet av en vinter går nokHer-inne så klager jo folk om alt mulig, men ingen negative kommentarer på at han vasker i bilen i en sånn hall ?
Definitivt no og klage på !!!
@vim Grattis med tomt til hytta, et slikt rekreasjonsted er veldig godt og ha!
Lover å underholde med tullete platekjøp og annet rusk snarligBetyr det at vi skal lide for at du har løst ut tomten. Urettferdig![]()
Les en gang til daHåndvask på vinteren og !!
Få av saltdritten, bruk Salty eller tilsvarene... helt gull og den seige glya renner av, høyttrykk med lunka vann og bilen blir ren uten maskinvask![]()
Tullete platekjøp kan kompensere for mye. Synes det blir (litt) for galt at du skal selge en nyre, og ser jo at du nå må kvitte deg med akustikk-remedier, så jeg skal forsøke å holde igjen min utålmodighet på underholdningsverdiLover å underholde med tullete platekjøp og annet rusk snarlig
Men skjønner at det oppleves urettferdig. Må ta det med i vurderingen, når jeg teller på knappene og sjekker konsekvensen av å selge en nyre.
Alt for generøstTullete platekjøp kan kompensere for mye. Synes det blir (litt) for galt at du skal selge en nyre, og ser jo at du nå må kvitte deg med akustikk-remedier, så jeg skal forsøke å holde igjen min utålmodighet på underholdningsverdi![]()
Der har du meg i et nøtteskallAlt for generøst![]()
Kjempe lurt Deng1Håndvask på vinteren og !!
Få av saltdritten, bruk Salty eller tilsvarene... helt gull og den seige glya renner av, høyttrykk med lunka vann og bilen blir ren uten maskinvask![]()
Du er en forbruker du og - fei for egen dør og slutt og dømme andre, jeg må ta vare på den bilen jeg har fordi staten vil ødelegge den.Kjempe lurt Deng1
Få av all dritten med vidundermidler og høytrykksspyler på gårdsplassen.
Mer tungmetaller, organiske mikroforurensninger og mikroplast transportert via avrenning til nærmeste resipient er det vi trenger
Eller infiltrert i grunn lokalt. Juhu....i bilvaskehallene er det håp om at dritten samles opp.
MEN en ting er vi nok enig om at dette helvetes påfunnet med å salte norske veier med sånn ca. 300 000 tonn salt hver vinter, det er ikke særlig smart om man skal ta vare på kjøretøy og miljø. Vei nære innsjøer langs sterkt trafikkerte veier (spesielt i Sør-Norge) har allerede "sjøvann" i dypet (de nederste 2-5 meterne).
Med litt gunstige vinder, og god omrøring av hele vannsøylen på våren, så risikerer mye av livet i innsjøen å ta kvelden.
Ja da, så nei da så!
Og dette kan dere ta i en annen tråd takkDu er en forbruker du og - fei for egen dør og slutt og dømme andre, jeg må ta vare på den bilen jeg har fordi staten vil ødelegge den.
Det er kum med såpeavskiller her... case closed.
Nope. Set ut som den ankommer Norge i morgen. Og så begynner kgl. norsk postvesen sitt lyntempo…Har FT1 dukket opp etterhvert, eller…?
Det er Time after time, fra live around the world.Takk for at dere deler inntrykk fra besøket.
Av nysgjerrighet og interesse lurer jeg på hvilket live-opptak med Miles Davis som nevnes. (?)
Mvh