Luxman gjorde likadant, ultimate high fidelity.
;D
;D
Vedlegg
-
131.4 KB Visninger: 904
En slik SL 150 Mk 2 står i skapet til undertegnede - med en Black Widow arm. Kjøpt ca. 1980. Nå står den (desverre) bare til pynt - men den går aldri "i søpla". Gode minner...Kjell Kranzberg skrev:Det är en sorts flytande chassie på den. Bottenplattan och resten av chassiet går lätt att dela på. Jag vet, jag gjorde det i samband med en mindre ombyggnad.
Modellen fanns dessutom utan tonarm. Då heter den SL 150 Mk 2. Tonarmsplattan var förberedd för SME, vill jag minnas.
Gi-bort priser. Hadde de hatt vett til å selge på Audiogon ville de fått mer, men de hadde sikkert ikke lyst til å bale med pakke det til forsendelse, og i mange tilfeller er det slektninger som sender slikt til Lauritz. Jeg var meget fristet.Burnt_Island skrev:3200 dkk for forsterkeriet og 2200dkk for spilleren; ca halvparten av verditaksering..
Gratulerer med knall god forsterker,sjeldne å se brukt.Ove W skrev:Ser ut som Sansui 907 må vike plass for denne !
Noen mener denne er hakket vassere enn sansui,hadde en lik i 1989 men husker ikke helt lyden i den.
Takk,det er innebygd DAC i den og fjernis. Vet ikke om den DACen er bedre enn dagens Cambridge dac magic men?motoren skrev:Gratulerer med knall god forsterker,sjeldne å se brukt.Ove W skrev:Ser ut som Sansui 907 må vike plass for denne !
Noen mener denne er hakket vassere enn sansui,hadde en lik i 1989 men husker ikke helt lyden i den.
mvh
Det blir et bytte bare med Sansui 907,tror denne spiller litt varmere enn 907 som er ganske så nøytral.JanR skrev:Men i alle....
Har du handlet nå igjen
Grats i så fall.
/jan
Flott Luxman settSjuris skrev:Får nesten slenge ut noen bilder her jeg også da... Gøy med vintage synes jeg også!
Har to stk Luxman M-02 og en C-02, en stk Marantz 250 og en Mcintosh mx115
Kenwood kr-?Rudi skrev:Et dårlig bilde til:
Dette vekker gammel minner, tilbake til 1977.Festus skrev:Men da viser vi et bilde
Mimring, nostalgi, flotte å se på og godlyd , holder for meg detsteinost skrev:Dette vekker gammel minner, tilbake til 1977.Festus skrev:Men da viser vi et bilde
Sansui AU 5900.
Dette var en knakende god amp, til en grei pris.
En venn av meg spiller på den fortsatt.
En fin tråd dette som får en til å mimre litt.
Steinar.
Ser jeg en sansui 907 bak der?Nailhead skrev:Dette Marantz-settet har jeg hatt siden det var nytt.
;Dniels skrev:Du ser Sansui alle vegne og på alle bilder du.... ;D