woodrand
Overivrig entusiast
Vil definitivt si ordentlig, klassisk trio, trommer, bass og kornett. Jeg har knapt hørt ordet kornett siden jeg spilte i korps, og det er jo noen år siden...Nymotens eller ordentlig jazz?
Vil definitivt si ordentlig, klassisk trio, trommer, bass og kornett. Jeg har knapt hørt ordet kornett siden jeg spilte i korps, og det er jo noen år siden...Nymotens eller ordentlig jazz?
Finnes på Tidal, sjekk selv da vel.Nymotens eller ordentlig jazz?
Øøøhhh Woody...Holder på med å varme opp til morgendagen. Kommer en delegasjon fra Hamar hit for en lytt. Som totning er jeg selvsagt grunnleggende skeptisk til folk fra feil side ta Mjøsa, men vi får satse på at de er edrue og blide på en søndag ;D Velkommen, karer!
Vis vedlegget 478768
Vis vedlegget 478769
Dæ ær itte støtt like enkelt å sjå forsjell på smiling/glising å knurring vet du....Edru er for mye å forlange, men blide er de helt sikkert.
Med de tankene så pass på anlegget. Mulighet for herping kan forekomme ???Holder på med å varme opp til morgendagen. Kommer en delegasjon fra Hamar hit for en lytt. Som totning er jeg selvsagt grunnleggende skeptisk til folk fra feil side ta Mjøsa, men vi får satse på at de er edrue og blide på en søndag ;D Velkommen, karer!
Vis vedlegget 478768
Vis vedlegget 478769
Da er det vel itte lenge før jeg hører en rustin Manta som står og ruser oppe i vægaskjellet. Noen skumle hedmarkinger som sitt godt tælbakelent i bøttesæten, mens sjåførn høll hardt rundt et lite GT-ratt i hvit skai. Og dæ ær sikkert et digert Pioneer-anlegg som dundrer for å overdøve hølet i potta. Je regne mæ at naboen blir skræmt..!Øøøhhh Woody...Holder på med å varme opp til morgendagen. Kommer en delegasjon fra Hamar hit for en lytt. Som totning er jeg selvsagt grunnleggende skeptisk til folk fra feil side ta Mjøsa, men vi får satse på at de er edrue og blide på en søndag ;D Velkommen, karer!
Vis vedlegget 478768
Vis vedlegget 478769
Ær de noe rart vi drekk? Je har nemli vøri inne i storstaden i dag på Snarøya bændi køpp med juniorn, såm fikk glæe ta å banke noen oppblåste småbæruminger utpå isen. Dom ska itte komma her å komma her nei. Da vi fant dænna isbiten mella en høv mæ pelsklædde kvinnfolk, Teslaer å andre børstraktorer, så vise dæ sei at dom fader itte har rå tel å lage skøjtebaner mæ tak å vegger rundt. Vi må faen mei stå ute!!!!! Å ær dætta før noe a?? I Hamar har vi i ælle fæll rå tel å sætta opp vegger og tak.
Æll dænna frysinga gjør jo at vi drekk oppat varmen i kroppen. Byne å kjinne mej varm nå, så da går kjøringa så mye lettere i mårra.
Vi glede øss stort. Itte mye vi ær uttafør stue døra gitt. En totning i villfarelse ær itte noe problem før øss hell. Du har i allefall vøksi opp me fin utsikt. Glæ mei stort tell å legge mine svette lanker på dætta blanke, kromme gasspådraget oppå den blanke dingsebomsen. Ser Sluket har slengt på en klomp på toppen å. Tydeli at gærninger har vøri bortpå før.
Nå ska je gi mei før i kvæll å spara siste slompen på plastkænna tell i morra. Blænde med ripssaft ær dætta fiiine saker. Trur du får hemlengsel je, når du få smaka dænni. Klare je itte å ståppe i kvæll, tar je me ei glassflaske "Kåt Råne". Ska visst vara bra dæ å.
Da sees vi plutsli i mårra, bære je får liv i dom andre kara og gaiden EIK ær vaken.
Ærbødigst RBNnn.....
En platespiller som inngir ærefrykt. Utrolig lekker - her bør ukjente, skjelvende pølsefingre holde seg på god avstandMed de tankene så pass på anlegget. Mulighet for herping kan forekomme ???Holder på med å varme opp til morgendagen. Kommer en delegasjon fra Hamar hit for en lytt. Som totning er jeg selvsagt grunnleggende skeptisk til folk fra feil side ta Mjøsa, men vi får satse på at de er edrue og blide på en søndag ;D Velkommen, karer!
Vis vedlegget 478768
Vis vedlegget 478769
Takk for tips. Hva tenker du om Fidelity Research sammelignet med SME V?Jeg opplever Fidelity Research FR 64 S som en utrolig anvendelig arm, som kan kan brukes med hell på veldig mange pickuper. Kjempedyr er den jo heller ikke.
Mvh
SME V er mer nøytral. FR 64 S mer gøy, med en formidabel bass.Takk for tips. Hva tenker du om Fidelity Research sammelignet med SME V?Jeg opplever Fidelity Research FR 64 S som en utrolig anvendelig arm, som kan kan brukes med hell på veldig mange pickuper. Kjempedyr er den jo heller ikke.
Mvh
Jeg gjentar det gjerne: SME V og Jan Aellerts hos deg låt jo formidabelt. Jeg tenker at Bluelectric er en sammenlignbar pickup og at det derfor kan være en god match. Men blir det kjedelig..?På generelt grunnlag er også DV507MKII mer moro enn SME V. Men så kom den Colibrien og SME V var helt fantastisk. Derfor jeg beholder den, tenk om jeg ikke får den bedre til i andre armer?
Kwil kan nok bidra med litt synsing der....Graham i forhold til KuzmaHmmm... Interessant lesning og bilder, takk bluesbreaker! Har du hørt Graham Phantom?
Takk for flere hyggelige ord, RBN. Jeg begynte å tenke litt på ny arm etter praten vi hadde på søndag. Skal bruke god tid og tenke meg godt om. Lykke til med å få orden på varmekilden!Her er allerede vurdering av ny arm i gang ser jeg. Det blir spennende da den kan gjøre en ganske stor forskjell i et fullrange anlegg som er så gjennomsiktig og oppløst som ditt. Har hørt store, positive forskjeller hos kamerater som har lagt ned litt arbeid, tid og ikke minst penger i meget gode armer. Lykke til.
Tenkte jeg skulle takke for at vi fikk besøke deg på søndag. God mat og stor opplevelse å høre på musikk hos deg. Ser Bluesbraker og Storp har skrevet her allerede og stiller meg bak hva de har skrevet. Ser du allerede har kommentert i min tråd på noen bilder og tekst jeg har lagt ut der. Tenkte jeg skulle være litt raskere å skrive i din tråd tidligere i dag, men her har kvelden gått med til å hente vifteovner og oljeovner fra familie og venner. Har en bergvarmepumpe som kompressoren gikk på for noen dager siden og i løpet av natten brant styringen opp. Det ble i overkant kaldt da man ikke har andre fyingskilder.
For de som vil se noen bilder fra besøket hos deg og Eik er det bare å besøke RBN`s tumleplass
Ha en fortsatt fin kveld
RBN
Du milde
Takk skal du ha, Powerpoint! Du er hjertelig velkommen til å se og høreDu milde
Når røslige karer som RBN og Bluesbreaker antar dvergform, skjønner jeg at disse Egglestone talerne stiller i mastodont klassen.
Takk for gode beskrivelser av lydreiser og samvær i denne tråd, og hos de herrer RBN og Bluesbreaker som kun er smått interessert i HIGH FIDELITY og musikk
Vanvittig lekkert oppsett Woodrand.
Jeg digger den "brutale" forsterker rekka de
Ser ut som något för mig, jag som sent men säkert upptäckt SteepleChase-katalogen.Spiller disse skivene i kveld og kom til å tenke på tråden din. Har du noe forhold til Duke Jordan?
Vis vedlegget 480759
Sannelig var det ikke en skvett rødvin igjen også.