Bra!roger skrev:Har ikke hørt seriøst på HR-X, men kan bekrefte at Classic'en min svinger.
Mvh Roger
Nice, fikk du det jeg skrev om pris på armer?VilhelmW skrev:Det gjør Scout'en min også!
;D
Jess!VilhelmW skrev:Nei, men jeg fikk pris fra importør, meir korrekt enn den første. Husker ikke prisen helt eksakt,men tror ei laus arm med motvekt, kom seg på rundt kr. 3.600,-. Jeg kommer til å bestille ei ekstra arm. Og din snurrer funker bra, vil jeg anta? Jeg er storfornøyd med Scout'en. Den blir nok værende leeenge her!
;D
Jeg har hørt seriøst på Scout , scoutmaster , superscoutmaster & HRX , og kan bekrefte at desverre så er det slik at jo dyrere det blir og bedre blir det også....Skink_123 skrev:Bra!roger skrev:Har ikke hørt seriøst på HR-X, men kan bekrefte at Classic'en min svinger.
Mvh Roger
Jeg ville ha ventet med slike kjøp til det er kommet tilbakemeldinger på sammenlikningen Classic og HR-X/SSM.VilhelmW skrev:Aries 3 er fristende....noen som har hatt gleden av å høre en sånn? Eller har en???
;D
Så enig, så enig....let's see the thing!!Skink_123 skrev:Vil takke SSM for en hyggelig kveld der han hjalp meg med å sette opp min Scoutmaster II. Vi slang liksågodt på antiskatedelene mens vi var i gang.
Er overbevist om at jeg har funnet en spiller som kommer til å stå lenge!
Nå må jeg bare få tak i et skikkelig kamera så jeg kan ta bilder av herligheten xD
Kompis var innom i dag med kameraet sitt og tok masse bilder, så nå kan jeg endelig love å få ut noe straks!VilhelmW skrev:Så enig, så enig....let's see the thing!!Skink_123 skrev:Vil takke SSM for en hyggelig kveld der han hjalp meg med å sette opp min Scoutmaster II. Vi slang liksågodt på antiskatedelene mens vi var i gang.
Er overbevist om at jeg har funnet en spiller som kommer til å stå lenge!
Nå må jeg bare få tak i et skikkelig kamera så jeg kan ta bilder av herligheten xD
;D
gut_man skrev:En sånn du mener ssm?
Kan skrive under på at det låter knall med super platter
Det var supert xDssm skrev:gut_man skrev:En sånn du mener ssm?
Kan skrive under på at det låter knall med super platter
der er det gut ! ;D
Skal bestille meg en slik en om ikke alt for lenge.....jeg har trua på denne , rimdrive utsetter jg litt , moro å dra det ut litt , mangler jo bare de to delene , men det koster jo flesk...
gleder meg , tar en tallerken istedenfor pu oppgradering denne vintern,.,,,,,
så får jeg ha en Lyra skala på ønskelista , hørte en hos skink 123 og det låt meget bra !
litt mere varme og enda bedre klang enn argo i , skala er min neste knitrespiker,.... ;D
HeiVilhelmW skrev:Aries 3 er fristende....noen som har hatt gleden av å høre en sånn? Eller har en???
;D
Du hadde vel ikke ventet å finne noe mer der?Zomby_Woof skrev:Noen som lurer på hvordan 'junction box ser ut inni?
Bildekvaliteten er mildt sagt tvilsom, men.. Ikke kompliserte greier akkurat, selv om de ikke sparer på Valhallakablene.
xDValentino skrev:Hvordan kunnskap om innhold påvirker opplevelsen.
8)
Jeg har en av hver av disse VPI "junctionboksene" (RCA og XLR), kan jo sjekke hvis interessert..Zomby_Woof skrev:Jeg tar det ikke veldig tungt, Valentino. ;D
Jeg var mest ute etter hvordan det var utført mtp muligheten for å lage en tilsvarende med XLR. Det finnes en og annen RIAA med muligheten.
Skal få tatt nye bilder når den nye platteren er i hus og!VilhelmW skrev:Ser riktig så lekkert ut, Skink!!
;D
Hehe, den kan ha kommet, men jeg har ikke rukket innom Tor i torggata! Kansje på fredag! Nå nytes det musikk!VilhelmW skrev:Hæ?? Har du ikke fått den enda???
Da vil Parelius gjerne ha beskjedssm skrev:Egentlig har jeg forbasket lyst på en HRX , men jeg er ikke så skråsikker på at den spillerså mye bedre at det er verdt pengene fra min spiller til hrx....rett og slett. , så det blir vel med tanken på HRX , jeg har en kompis som har en , skal han selge , oppgraderer jeg... ;D