Jeg er enig i at du bør lete etter en 381, eller den eldre 861 (med, eller uten SE). Til og med 860 synes jeg er en god maskin. Sistnevnte er en billig inngangsbillett til Wadia-lyden. Jeg ville hoppet over 581-modellene som har SACD-drev.
Sikkert en knallgod spiller, men en CD-spiller til 75k er nok dessverre ikke det heteste på markedet om dagen.Min 781i er nå for salg. Får ikke den oppmerksomheten den fortjener om dagen...
Ser den, men man må huske på at Wadias teknologi og kompetanse har historisk blitt uviklet ved å satse stenhardt på det aller beste og mest påkostede av komponenter. Så har teknologien etter hvert blitt kopiert nedover i produktrekkene. Uten denne viljen til kompromissløs produktutvklingen vil nok ikke de rimelige produktene bli like gode heller.Kan det være boksen til venstre på bildet?
Alltid artig med toppserier, men synes 3-serien er fin da den er i et prissjikt som er tilgjengelig for vesentlig flere.
Er dog småskeptisk til at de skal styre med forsterkere, men kanskje de overrasker. Eller så blir det fort standard svitsjede moduler i et flott kabinett, som flere andre har gjort det.
Føler wadian vart noe rotete etter min smak. Lyden var for all del varm og detaljert, men litt rotete i bunn.. Etter min smak. I forhold til densen b 420 var det ein mykje mørkare klang og meir tyngde i bunn, men alstå ikkje like ryddig. Detaljene i toppen var ikkje heilt der eg vil ha dei. Eit par kompiser av meg var veldig fornøyde med lyden, det skal seiast!Har nettopp bestillt meg ein, lurer på det samme. Men skal prøve å opplyse over helgaNoen som har noen inntrykk av Wadia 121 sett opp mot andre dacer i sammenlignbar prisklasse?
spørs jo på streamer og kabel og!Er det noen her med erfaring om tilkobling av streamer til Wadia 321 dac.?
Har prøvd både coaks/spdif og usb kabel,det låter forskjelig men hva er best.?
Har tidligere kjørt USB fra pc og en lengre periode med Bluesound Vault via Toslink. Fungerer fint begge deler.Er det noen her med erfaring om tilkobling av streamer til Wadia 321 dac.?
Har prøvd både coaks/spdif og usb kabel,det låter forskjelig men hva er best.?
Har vært lenge til den prisen, men sikkert uansett mye for pengene.Har nylig gått til innkjøp av en Wadia di122 dac med en bra! volumkontroll. Ville bare hinte om at den er til halv pris nå, og den fortjener å få en plass i en musikkelskers hjem som er på søken etter en musikalsk, oppløst, dynamisk, dac. Den har et hav av detaljer og by på, men blir aldri hissig eller kantete i lyden. Veldig ren lyd uten irriterende knuter.
Burde sjekkes ut for den interesserte!
Vet ikke hvor lenge Soundgarden kjører denne prisen.
Jeg er veldig fornøyd med den. En helt annen verden enn Hegel HD11, intern dac i H300 og HD20. De er riktignok endel år nå, men allikevel. Jeg kjører den med en SBooster lineær strømforsyning og det gjør nok sitt. Dette er så nærme mitt lydiedeal og mål for lydkvalitet at jeg ikke vil høre storebroren 322/321 av frykt for å ville ha de.Har vært lenge til den prisen, men sikkert uansett mye for pengene.Har nylig gått til innkjøp av en Wadia di122 dac med en bra! volumkontroll. Ville bare hinte om at den er til halv pris nå, og den fortjener å få en plass i en musikkelskers hjem som er på søken etter en musikalsk, oppløst, dynamisk, dac. Den har et hav av detaljer og by på, men blir aldri hissig eller kantete i lyden. Veldig ren lyd uten irriterende knuter.
Burde sjekkes ut for den interesserte!
Vet ikke hvor lenge Soundgarden kjører denne prisen.
Er meget fornøyd med min 321.