Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, dere fil-nisser blar nok mye i cover om dagen.. Og med begynnende senilitet og uten oppfriskning ved å lese cover blir dere snart musikk-anaLfalbeter.. Eller noe slikt.. ;)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.282
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Ja, dere fil-nisser blar nok mye i cover om dagen.. Og med begynnende senilitet og uten oppfriskning ved å lese cover blir dere snart musikk-anaLfalbeter.. Eller noe slikt.. ;)
    Fil-nisser er jo det hotteste av det hotteste HC, senile...pøhhh;)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.426
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Godt å se general boksen også er tilstede.. hvordan er tilgangen på slikt der nede?
    Snus er en viktig del av lytteopplevelsen :p:) Tilgangen på snus her nede er ikke-eksisterende. Må basere meg på å bunkre når jeg er hjemom, samt instruere gjester på hva de skal ta med seg i ryggsekken. Har gått greit så langt :)
    Snus er en tweak jeg tror på :) kansje er det placebo, men jeg liker det ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jepp, viktig med infoen på coveret siden de ikke fikk plass på Internet :rolleyes: ;)

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Jepp, viktig med infoen på coveret siden de ikke fikk plass på Internet :rolleyes: ;)

Tøff i trynet sålenge routeren din funker du.. :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    I morgen er jeg på vei til Bergen. Mye gøyale haifai-ting som skal hentes. Monoblokker, DAC, hodetelefoner med forsterker og noe kabelgreier. Kjekke ting :)

I dag er det behov for å få skuldrene ned fra ørene. Hva passer vel da bedre enn en liten whisky og denne.

image.jpeg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Miniblokker? Får du med deg gromme store beist på flyet, eller er Klasse D helt ok? :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.282
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Miniblokker? Får du med deg gromme store beist på flyet, eller er Klasse D helt ok? :)

Sikkert noe sånn klasse D greier, litt større enn ei røykpakke.....:rolleyes:
    Er vel det som plutselig er i vinden nå skjønner je....:cool::cool::p

gismo

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    2x2 watt? Neida, artig at du prøver ut. Er Blomster høyttalere på blokka enda? :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    2x2 watt? Neida, artig at du prøver ut. Er Blomster høyttalere på blokka enda? :)
    Må jo være det siden du minner meg på det hele tiden ;) Har ikke fått meg en demo, men er alene hjemme i midten av juli.....

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Klasse A!
    Hvis du har noe veldig stort og tungt, har jeg tom bil fra Bergen i september. Tror ikke at jeg rekker å komme sørover før det......:(

mvh
    Hvis det blir så jævla lenge til tror jeg bare jeg setter den opp (på min måte) og knuser til med noen gamle punk-singler jeg har liggende fra slutten av 70-tallet ;)

Takk for tilbudet, men jeg klarer ikke å vente så lenge :cool: Skal vel likevel ikke se bort fra at jeg trenger noen andre greier i september :)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.166
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Klasse A!
    Hvis du har noe veldig stort og tungt, har jeg tom bil fra Bergen i september. Tror ikke at jeg rekker å komme sørover før det......:(

mvh
    Hvis det blir så jævla lenge til tror jeg bare jeg setter den opp (på min måte) og knuser til med noen gamle punk-singler jeg har liggende fra slutten av 70-tallet ;)

Takk for tilbudet, men jeg klarer ikke å vente så lenge :cool: Skal vel likevel ikke se bort fra at jeg trenger noen andre greier i september :)
    Nei, du rekker vel knapt å høre på kjøpene dine før de forsvinner ut døra igjen.......:)

mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

mvh

Nei, du rekker vel knapt å høre på kjøpene dine før de forsvinner ut døra igjen.......:)

mvh
    Det kan så være, men meg bekjent har ikke du engang hørt på kjøpet ditt :cool:;)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Er det med tanke på flytting til Bergen alt dette testes ut ? Gjerne rommet stæsjet skal stå i som er premissleverandør numbero uno.... Men de færreste følger dette.. Meg selv inkludert... :). Og når du sier klasse A mener du da klasse A eller slik jukse a'la Karan ? No hard feelings, men det å oppgi "de første wattene" i klasse A, for så å gå over til A/B... Jæ BS 8)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Er det med tanke på flytting til Bergen alt dette testes ut ? Gjerne rommet stæsjet skal stå i som er premissleverandør numbero uno.... Men de færreste følger dette.. Meg selv inkludert... :). Og når du sier klasse A mener du da klasse A eller slik jukse a'la Karan ? No hard feelings, men det å oppgi "de første wattene" i klasse A, for så å gå over til A/B... Jæ BS 8)
    Mest lek og moro. Kunne jeg valgt, ville jeg nok heller lekt meg med forskjellige høyttalerprinsipper, men det blir så kilent å dra med seg på flyet :)

De første wattene :mad: På Karan er det vel over 200W før de må lenger ut i alfabetet :D Monoblokkene som kommer inn er fylt med noe lyspæregreier som skal kompensere for et manglende sexliv på vinteren og gi mellom 60-80W. Er vel ikke godt nok det heller så lenge det ikke er 300B :mad:;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det kan så være, men meg bekjent har ikke du engang hørt på kjøpet ditt :cool:;)
    Nei, men jeg har rukket å holde et heidundrende utdrikningslag over SMEen. :D

Dessuten samler jeg fortsatt deler.......

mvh
    Høres bra ut ;) Slitan med ny arm! Skal røre rundt i Polen i siste uken av september, men foruten det ser den måneden grei ut. Kanskje planen din går i orden :) Mulig jeg kjøper høyttalerne til Rudi hvis du kan slenge dem med i bilen ;)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.166
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2

mvh
    Høres bra ut ;) Slitan med ny arm! Skal røre rundt i Polen i siste uken av september, men foruten det ser den måneden grei ut. Kanskje planen din går i orden :) Mulig jeg kjøper høyttalerne til Rudi hvis du kan slenge dem med i bilen ;)

Takker, og bare si ifra!

Kjører Mitsubishi Grandis med grønne skilter. Det er plass til en hel hjørnesofa baki den.

mvh

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hva skal en med en forsterker som brilijerer på en magisk mellomtone når en besitter høyttalere som har diskant som den ypperste disiplin ? :).

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hva skal en med en forsterker som brilijerer på en magisk mellomtone når en besitter høyttalere som har diskant som den ypperste disiplin ? :).
    Kompenseres med velbehaget av å sitte i en stue istedenfor å være forvist til en garasje. Du skal ikke underkjenne hvordan mellomtonen kan låte når du slipper å sitte på en gressklipper i diesellukt :cool:

• Liker

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

mvh

Takker, og bare si ifra!

Kjører Mitsubishi Grandis med grønne skilter. Det er plass til en hel hjørnesofa baki den.

mvh
    Off, dette kan bli dyrt ;)

• Liker
    Reaksjoner: tkr

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kompenseres med velbehaget av å sitte i en stue istedenfor å være forvist til en garasje. Du skal ikke underkjenne hvordan mellomtonen kan låte når du slipper å sitte på en gressklipper i diesellukt :cool:

Dårligste skjulte misunnelse i dag ja .. :). Når jeg driver med hobbyen min vil jeg ikke belemres med stue-kunst, broderier og fruens snakk om pms og middags-rester.. At noen ser dette som en nødvendighet er bare å beklage for deres del ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Dårligste skjulte misunnelse i dag ja .. :). Når jeg driver med hobbyen min vil jeg ikke belemres med stue-kunst, broderier og fruens snakk om pms og middags-rester.. At noen ser dette som en nødvendighet er bare å beklage for deres del ;)
    Ah, da skjønner jeg. Hvis man gjør dårlige valg har man behov for å ha stereoen andre steder enn i stuen :cool:;)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.648
    Torget vurderinger
    23
    En kjent sak at HCS er landsforvist til garasjen med hobbyen sin :D Omtrent som gartnerfuglen som bygger flott rede for å få seg dame - for deretter å bli kastet ut!

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.470
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En kjent sak at HCS er landsforvist til garasjen med hobbyen sin :D Omtrent som gartnerfuglen som bygger flott rede for å få seg dame - for deretter å bli kastet ut!

Så han som sitter i radon-tåka og tror han hører lyset.. ;)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.648
    Torget vurderinger
    23
    Hehe.... her er det radonfritt! Men mørkt er det.

• Liker

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da har jeg kommet meg til solskinnsbyen :) men uten å ha anledning til å få med meg Bergenfest :mad:

Har fremdeles ikke fått høyttalerkabler og hodetelefoner med forsterker i hus. Kan bli tøffe tak på flyplassen på lørdag ;)

image.jpg

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.426
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Hehe, folk reiser normalt med koffert.. Tom reiser i esker.. ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn