baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Det er sol i Bergen!
Bak et tøft ytre, skjuler det seg en noenlunde myk mann som smiler innvendig når han ser funklende barneøyneJeg har 7 års mellomrom som betyr at guttungen gikk sitt siste tog i fjor. I år starter vi neste 7 års periode med veslejenta.
Stopp pressen!Det er sol i Bergen!
Meget sannsynlig - hedenske matvaner, murkjellere, talglys, type gnaging av bein uten bruk av sivilisert verktøy er ikke vår greie.Begynner å bli en kjent og kjær Sluket-positur på HFS det der Gi en lyd hvis det er plass rundt bordet og planer om franske dypdykk i München på bekostning av noen lokale grisebein.....Hvis noen vinylentusiaster på HFS blir arbeidsledig er det godt det finnes alternative jobbmuligheter
Vis vedlegget 440261
Aahhhrrg.. Gåselever!
Vis vedlegget 440907
Nå er galskapen i gang
PS: grattis.
Sol på 17 mai i Bergen, og jeg med platespiller. Det er sannelig skremmende og urolige tiderStopp pressen!Det er sol i Bergen!
Takker! Hehe, jeg er ganske så avbalansert og tykkhudet.......så lenge det bare gjelder en hobbyGratulerer, plug and play er fine ting. Og sort, lekker liten tass. Blir helt ok dette. La ikke andre fortelle deg noe annet
Gratulerer med ny amp,ser jo unektelig snasen ut
O
Woooow, fått deg en speller ny Assistent 50
Nå trur je vi snakker godlyd, dette vil jo bli perfekt på dine nye talere
Dette blir stas å ta med hjem til Bergen!!
Grattis Kos deg på tur
gismo
Takk skal dere ha!Grattis med flott amp
mvh
Tilogmed..... mye bedre EvoAlt ser bedre ut gjennom et glass rødt
O
Kjenner ikke til Viva,men håper det for karmana sin skyldTilogmed..... mye bedre EvoAlt ser bedre ut gjennom et glass rødt
O
Men Karmana har fått en knall kombo til sine Viva trur je
gismo
Han leverHepp .....lever du? Vet det er mange "ufyselige kammerater" der nede????????????
gismo
Endelig gøtt soaHan leverHepp .....lever du? Vet det er mange "ufyselige kammerater" der nede������������
gismo
Kjekt at det interesserTakk for at du deler bilder/inntrykk fra messa Karma.
Myser og ser litt ekstra på bildene med platespillere, og det er ikke noe jeg kjenner.
Har du noen fakta?
Grattis også med egen platespiller til seniorplatesamlingen.
Virker som et fornuftig valg.
Også Assistent!
(Trodde det var ei kjøkkenmaskin?)
Kjekt at du liker det, motoren Kommer nok til å dryppe en god del mer de neste par dagene. Alt låt langtfra veldig bra, men med såpass korte turer innom hvert rom og med et utall ukjente variabler synes jeg det blir litt for useriøst å gruse utstyret. Synes det da er bedre å heller skriver et par ord ekstra om det som vekket min oppmerksomhet i positiv forstandMoro å se alle bildene av flotte oppsett i den høyere prisklasse,låt alt like bra karmana?
mvh
Hehe, kjekt å høreFlott at du deler med øss hjemmesittere Karmana, artig å se hvordan "eliten" har det på tur
Moro og se bilder!
gismo