|
Jepp, dere har noen fine knatter på andre siden av broenDet er fint oppe på Pyttane.
mvh
Jeg er en kreativ jævel når det gjelder å sluntre unna hagearbeid^^Hva gjør man ikke for å slippe unna litt hagearbeid??!!
Når det gjelder kvinnevokal vet jeg du er en hard nøtt, men du kan jo spille den for fruen.
(På Tidal så lenge det varer)
Fin sang! Plata kan kjøpes på Bandcamp.com for en 50-lapp; så støtter du bandet litt også ...Jeg er en kreativ jævel når det gjelder å sluntre unna hagearbeid^^Hva gjør man ikke for å slippe unna litt hagearbeid??!!
Når det gjelder kvinnevokal vet jeg du er en hard nøtt, men du kan jo spille den for fruen.
<video>
Lett for at det blir perler for svin når det gjelder damestemmer og meg, ja. Hørte på den siste til hun Loreena et eller annet i går. Kona likte den, mens jeg syntes det var samme sangen hele tiden. Dreamwalker sjekket jeg ut tidligere ut fra tips i tråden din. Den som du linket til er jo riktig så fjong, men mener å huske jeg syntes albumet var litt mer ujevnt
Nå skal jeg se Brann vinne igjen, og deretter blir det litt sjampis og folk i Drotningsvik. Ha en strålende morgendag, BB![]()
Det ville jo vært særdeles pinlig om Brann ikke skulle vinne i kveld![]()
Neida ikke pinlig. Spesielt på 17. mai må man holde fanen høyt hevetDu skulle se Brann hvafornoe?
Meanwhile, in Bartistan, 6-1 totalt for begge kampene![]()
For meg er det vel ikke platen som står øverst på kjøpslisten. Har hørt om, men ikke brukt Bandcamp. Tror jeg foreløpig klarer meg med streaming fra Tidal og litt (u)vanlig platekjøpingFin sang! Plata kan kjøpes på Bandcamp.com for en 50-lapp; så støtter du bandet litt også ...Jeg er en kreativ jævel når det gjelder å sluntre unna hagearbeid^^Hva gjør man ikke for å slippe unna litt hagearbeid??!!
<video>
Lett for at det blir perler for svin når det gjelder damestemmer og meg, ja. Hørte på den siste til hun Loreena et eller annet i går. Kona likte den, mens jeg syntes det var samme sangen hele tiden. Dreamwalker sjekket jeg ut tidligere ut fra tips i tråden din. Den som du linket til er jo riktig så fjong, men mener å huske jeg syntes albumet var litt mer ujevnt
Nå skal jeg se Brann vinne igjen, og deretter blir det litt sjampis og folk i Drotningsvik. Ha en strålende morgendag, BB![]()
![]()
Et par mål til Tollungan og et uavgjort resultat til Brann, og medgangssupporterene våkner og begynner å bruse uhemmet med sine halvvisne fjær. Publikumstall handler vel om at Bergen er en storby med mange tilbud, mens i en provins som Trondheim er det lite annet som skjerTja,nedturen har startet registerer jeg for Brann sin del.. Disse strilene er rett og slett ikke tøffe nok I hodet til å tåle medgang.. Og når publikums antallet er lavere nå enn når de spilte en divisjon lavere er svaret gitt... En synkende skute..
Ha en fin 17 mai uansett, fotball har uansett minimal betydning ifht hifi![]()
Hehe, har en god tjommi som hadde samme opplevelsen som din søsterHora for sjotta mai
Snart bærer det avsted til odden for å feire Lillesøsters halve århundre.
Hun koste seg i mange år som liten med at så mange hyllet henne på bursdagen, inntil det gikk opp for henne at det var konglerikets nasjonaldag.
Det har vi hatt mye moro med.
Ha en fin dag folkens, og en god langhelg!
Ble ikke noe DIY rack på meg likevel. Penger har forsvunnet fra kontoen, og kjøperack er etter hvert på vei. Var egentlig ikke planen, men penger på haifai-konto er jo ikke noe gøyalt![]()
Ble en Solid Tech Radius Solo HT i litt moddet utgaveBle ikke noe DIY rack på meg likevel. Penger har forsvunnet fra kontoen, og kjøperack er etter hvert på vei. Var egentlig ikke planen, men penger på haifai-konto er jo ikke noe gøyalt![]()
Spennende , og hva bestemte du deg for ?
Rolf
Hadde vel blitt noe rekved og gamle stålbiter fra TirpitzGikk tregt å oppdrive de materiell til benk til deg, så sikkert like greit. Gratulerer med et sort rack![]()
Lillesøster er en hard negl, og mente det var helt uhørt at vi forlot schelskaphet ahhhlllererede kjokken 03:30 på natten. Jeg er litt usikker på om hun da var på vei nn i sin 5 liter med hvite viner. Dog har det i dag hvert bemerkelsesverdig stille fra den kanten. Det ble både sigar og konjaffe før midnatt, og Konemor koste seg storveis. Nygelig mat og drikke, og overdådige hjemmelagde kaker.Hehe, har en god tjommi som hadde samme opplevelsen som din søsterHora for sjotta mai
Snart bærer det avsted til odden for å feire Lillesøsters halve århundre.
Hun koste seg i mange år som liten med at så mange hyllet henne på bursdagen, inntil det gikk opp for henne at det var konglerikets nasjonaldag.
Det har vi hatt mye moro med.
Ha en fin dag folkens, og en god langhelg!
I Drotningsvik har det vært minimalt med bunader og nasjonalromantisk massehysteriKvelden i går ble drukket godt inn utenfor huset med et par gode venner, champagne og bålpanne. I dag har vi bare slikket sårene, foruten litt oppdressing når den nærmeste familien var innom for 17. mai lunsj. Deilig med litt stillhet nå, bare avbrutt av en sløy Coltrane og litt konsert med Manu Katche
Kos deg med 50-års lag min venn![]()
Lillesøs er ikke sÅ tøff, hun hadde bare drukket seg til en liiiten smule overmot ila tredje eller fjerde hvite literLillesøster er en hard negl, og mente det var helt uhørt at vi forlot schelskaphet ahhhlllererede kjokken 03:30 på natten.
Se her ja, ute og handler i alkoholpåvirket tilstand igjenHelt greit med litt Alvarinho siden jobben sender meg til Portugal neste uke.
Vis vedlegget 494956
Den er så frisk og god at jeg halveis nedi flasken begynner å få skikkelig fot for litt blues.
Vis vedlegget 494957
Penger har skiftet eier og nytt rack blir etter hvert levert i Drotningsvik. Har bestilt det med vel 8 cm lengre ben enn standardutgaven. Hjelper litt på kongsbergknekken ved platesnurring.
Vis vedlegget 494958
Da blir det sidemonterte oppsettet historie, og en solid og fin benk, som er litt for liten for meg, skal etter hvert få en ny eier.
Vis vedlegget 494959
Plassering for det nye racket blir her. Mellom bokhyllene er det 190 cm og racket som er på vei er 186 cm. Tror det blir riktig så bra, og mentalt har jeg allerede bestemt for hvor de forskjellige greiene skal plasseres.
Vis vedlegget 494960
Rosinen i pølsen er at jeg har avtalt kjøp av en ekstra hylle fra en hyggelig kar i Telemark. Da blir beina på platespilleren plassert i ca 73 cm høyde, og kongsbergknekken blir enda mindre påtagelig.
Vis vedlegget 494961
Tror dette skal bli riktig så ålreiten, og det har igjen vært hyggelig å handle med Paul hos PM Audio![]()
Er nok ikke det værste kjøpet en full sjømann har gjortSe her ja, ute og handler i alkoholpåvirket tilstand igjenHelt greit med litt Alvarinho siden jobben sender meg til Portugal neste uke.
Vis vedlegget 494956
Den er så frisk og god at jeg halveis nedi flasken begynner å få skikkelig fot for litt blues.
Vis vedlegget 494957
Penger har skiftet eier og nytt rack blir etter hvert levert i Drotningsvik. Har bestilt det med vel 8 cm lengre ben enn standardutgaven. Hjelper litt på kongsbergknekken ved platesnurring.
Vis vedlegget 494958
Da blir det sidemonterte oppsettet historie, og en solid og fin benk, som er litt for liten for meg, skal etter hvert få en ny eier.
Vis vedlegget 494959
Plassering for det nye racket blir her. Mellom bokhyllene er det 190 cm og racket som er på vei er 186 cm. Tror det blir riktig så bra, og mentalt har jeg allerede bestemt for hvor de forskjellige greiene skal plasseres.
Vis vedlegget 494960
Rosinen i pølsen er at jeg har avtalt kjøp av en ekstra hylle fra en hyggelig kar i Telemark. Da blir beina på platespilleren plassert i ca 73 cm høyde, og kongsbergknekken blir enda mindre påtagelig.
Vis vedlegget 494961
Tror dette skal bli riktig så ålreiten, og det har igjen vært hyggelig å handle med Paul hos PM Audio![]()
Denne gang var det PM Audio som fikk "lide"
Detta blir nok fett, ja sågar estetisk skal du se.
Men akk så ubeleilig med jobbreise til Portugal.
Det blir et slitt å slepe hjem et halvt dusin godsaker fra Duro distriktet
Noen må jo lide overlast i hverdagen og tilværelsens uutholdelige letthet.
Jeg hadde tidligere en kamerat som jobbet i Galicia i Spania. Han introduserte meg til Albarinho/Alvarinhoens fortreffelighet. Hvitvin er vel egentlig ikke helt min greie og vinho verde synes jeg ofte kan bli litt surt, men når det treffer er det skikkelige godsaker i solen og til litt sjømat@ karmana: på tredje forsøk/tur til opphavslandet landa jeg merkelig nok på at vinho verde f*en ikke er så ille likevel![]()
Hvordan gikk det med monteringen av racket?Helt greit med litt Alvarinho siden jobben sender meg til Portugal neste uke.
Vis vedlegget 494956
Vis vedlegget 494957
Vis vedlegget 494958
Vis vedlegget 494959
Vis vedlegget 494960
Vis vedlegget 494961
Bandcamp er en liten gullgruve; men som man jo vet, så er det ikke alltid like lett å finne gullet ...For meg er det vel ikke platen som står øverst på kjøpslisten. Har hørt om, men ikke brukt Bandcamp. Tror jeg foreløpig klarer meg med streaming fra Tidal og litt (u)vanlig platekjøpingFin sang! Plata kan kjøpes på Bandcamp.com for en 50-lapp; så støtter du bandet litt også ...Jeg er en kreativ jævel når det gjelder å sluntre unna hagearbeid^^Hva gjør man ikke for å slippe unna litt hagearbeid??!!
<video>
![]()
![]()
Praktisk. Antar det da blir dobbelt bredde på hyllen i midten. Vanlig bredde gjør at det akkurat er plass til min sub, men foreløpig er ikke det planen. Kan godt være at det er planen til min koneJeg har planer om å utvide mitt Solo 3 med et Solo 3 til og en ekstra plate slik at det det praktisk sett vil likne Cinema 8 men være høyere og en plate mindre i midten. Da kan jeg få plass til senter i midten, subwooferen under, LP spiller og alt mulig.
Jeg likte egentlig ikke utseendet på dette racket tidligere, men kanskje det er fleksibiliteten som gjør at jeg nå liker designetEr fantastisk fleksible rack dette. Mitt er blitt ombygget flere ganger etter hvert som behovene er blitt endret...
Vis vedlegget 495135
Høyttalerene er ikke akkurat "mainstream" nei. Tror de to eneste parene av Blue Heron II i Norge er her i Bergen Vest. Et par hos meg, og et par i VadmyraJeg likte egentlig ikke utseendet på dette racket tidligere, men kanskje det er fleksibiliteten som gjør at jeg nå liker designetEr fantastisk fleksible rack dette. Mitt er blitt ombygget flere ganger etter hvert som behovene er blitt endret...
Vis vedlegget 495135Spesielt når man bytter litt komponenter er det stusselig når det ikke passer med racket. Da er det kjekt med litt «legoklosser».
Mye snop i hyllene dine!Høyttalerne i signaturen hadde jeg aldri hørt om så der måtte det googles litt. Spennende
![]()
Etter litt om-og-men her, har jeg omsider startet med å bestille meg et Radius Solo 2, og skal kjøpe meg ytterligere Radius Solo 1 og 4 stk. 150 mm hjørnebein så snart neste lønning går inn. Det hele blir seende ut omtrent som dette, men med en hylleplate på toppen som skjøter disse sammen til et rack.Praktisk. Antar det da blir dobbelt bredde på hyllen i midten. Vanlig bredde gjør at det akkurat er plass til min sub, men foreløpig er ikke det planen. Kan godt være at det er planen til min koneJeg har planer om å utvide mitt Solo 3 med et Solo 3 til og en ekstra plate slik at det det praktisk sett vil likne Cinema 8 men være høyere og en plate mindre i midten. Da kan jeg få plass til senter i midten, subwooferen under, LP spiller og alt mulig.![]()