Jeg synes du hadde et fint rack før i tida, sjøl om det ble litt trangt
|
Alltid kjekt med bildene til RoDa! Bildene hans er klarere enn hva tilfellet var med verten på store deler av besøket
Kanke selge hjertet i oppsettetRiktig som du sier karma; Både RoDa`s bilder og Finite-racket er topp kvalitet, og platespiller hadde du fått på toppen.
Bricasti og Auralic kunne du solgt
Sånne kabelløftere bør man kunne lage sjøl, om man har en bit med Huntonitt.
Selg syntes jeg det estetiske var lite vellykket. Fikk senere lagt en svart krympestrømpe rundt kableneHva skal de hjelpe på, annet enn det rent estetiske?
Jeg husker at på 90-tallet så var mange opptatt av å "mekanisk isolere kabler fra gulvet" -jeg har sett mange kreative løsninger med papp-kryss og bruk av eggekartong.Selg syntes jeg det estetiske var lite vellykket. Fikk senere lagt en svart krympestrømpe rundt kableneHva skal de hjelpe på, annet enn det rent estetiske?Som sagt, jeg fulgte dårlig med og husker lite av utlegningene om kablenes fortreffelighet. Det var noe med å bestille kabelen fra en gitt produsent som hadde noe spesiell NOS kabel på lager. I tillegg var det noe med paralelle strekk på de fire lederne gjennom hullene i kabelløfterne. Det var helst han som laget kablene som var engasjert i det tekniske og hvor mye bedre de låt en annet på markedet. Selv var jeg mer opptatt av å være høflig, og forsikre meg om at kablene ikke kostet meg mer enn en lagringsdyktig rødvin
![]()
Arait, dom var kule åkkesåm!Hei SvulloKablene med «integrerte» løftere ble laget til meg av Karan-importøren/forhandleren. De på bildet var et lite demo/DIY prosjekt for hans eget kabelmerke. En masse teorier om materiale og konstruksjon som jeg knapt husker noenting av i dag. Hvorvidt han kjøpte disse kabelbukkene eller spikket dem selv aner jeg ikke
![]()
Finnes nok helt sikkert verre hobbyer enn portvin. Blir raskt dyrt når flaskene er eldre enn oss selv. Sikkert «snop» det som er på den flasken der, men tror jeg får nøye meg med å kraftsamle på haifaiKan virkelig anbefale Kopke Portvin av god gammel årgang, Fikk denne av kona. Nesten like dyr "hobby " som Hifi
Vis vedlegget 495676
Joda, måtte betale meg inn i loungen til KLM, så nå krummer jeg ryggen og forsøker å drikke meg rikFinns det inget att dricka på Schiphol?
Så du var på messe. Du så jo ut som en ungfole i selskapetAndre er på mini - messe, prater mye musikk, kjøper litt vinyl og henter pick up... Må vel påregne litt venting når utkanten av kongeriket skal nås?. Vel hjem!
![]()
Dæm prøvd, Trønderan. Dem ska dem ha. Dæm prøvd.
Vel, jeg skal ikke ta på meg æren for denne versjonen. Vi bruker den i Bergen hver gang vi gruser Rosenborg.Å kopiere en sjefsuttalelse fra en historisk begivenhet (innenfor fotballsegmentet), over til en middelmådig fotballkamp er vel ikke særlig oppfinnsomtNår det er sagt, det minst dårlige laget vant vel fortjent
Dæm prøvd, Trønderan. Dem ska dem ha. Dæm prøvd.
Eventuelle sorger skal ikke tas på forskuddNyter det mens man kan, og da mener jeg ikke været! ;D
Hehehe, jeg har flere bergensere i min omgangskrets. Har til gode å støte på en som tar sorger på forskudd!Eventuelle sorger skal ikke tas på forskuddNyter det mens man kan, og da mener jeg ikke været! ;D![]()
Hadde ventet noen syrlige kommentarer fra medgangssupporteren samme kveld. Varmen får vel ta skylden for at det tar litt tidVæret og CUP-resultater gjør noe med en... 8).
Her er det for varmt til at jeg gidder noe som helst når jeg har fri. Akkurat slik en SOMMER skal være... God helg!