Nei den gikk vi glipp av!Hadde han bikkja med?![]()
Men han hadde med seg en flyvende gris
|
Nei den gikk vi glipp av!Hadde han bikkja med?![]()
En mann med handlekraft!Da var billetter i boks til Stocholm på lørdag også for meg karmanaKan ha atskillig verre helter enn Roger Waters! Sikkert mulig å kombinere en Stocholm-helg på dårligere måte enn med nok en konsert med mannenEn knall bra konsert av min store helt
Sitter nå og vurderer på om jeg skal hive meg på et fly lørdags morgenen og få med meg konserten i Stocholm også!
Billetter ser jeg er mulighet til å få tak i!
Han har jo hintet med at dette kan være hans siste turne ?
Mvh: Espen L
Roger Waters og The Glimmer Twins er vel stort sett like gamle. Vi får se hvem som drar frem fyrstekaken først![]()
Rad 13 så bør bli greit dette (Friends Arena)
Mvh: Espen L
Blev fyra av Nick Cave idag samt en med the Soul Queen Aretha Franklin. RespectDa er pakken åpnet. Plater fra Skvis.no. Hadde hørt mye om dem tidligere angående dårlig lagerbeholdning, sammenlignet med hva de har ute på sidene. Stemte bra da de hadde en av 16 plater på lagerEtter vel en uke fikk de resten inn fra Warner så det er til å leve med.
Pakken virket litt tilfeldig og uprofesjonelt pakket, men innholdet kom trygt frem. Pluss i boken for at alle platene kom i eget plastomslag. Det som ikke var pluss i boken var at alle platene skulle være i esken ifølge kvitteringen, men en manglet. Ikke helt overraskende egentlig da jeg ser at akkurat den heller ikke finnes på lager hos Platekompaniet. De ordner vel opp når jeg har sendt dem en mail.
Da er jeg innehaver av 15 av 16 utgitte studioalbum med Nick Cave and the Bad Seeds. Jeg bor vel da i det man må kunne kalle et delvis møblert hjemEt ekstra pluss med Skvis er at de har lave priser på Nick Cave og nå har de dem attpåtil på tilbud og med fri frakt. En no brainer for en blodfan som meg
Vis vedlegget 498094
Kan jo aldri bli feil med NCBlev tre av Nick Cave idag samt en med the Soul Queen Aretha Franklin. RespectDa er pakken åpnet. Plater fra Skvis.no. Hadde hørt mye om dem tidligere angående dårlig lagerbeholdning, sammenlignet med hva de har ute på sidene. Stemte bra da de hadde en av 16 plater på lagerEtter vel en uke fikk de resten inn fra Warner så det er til å leve med.
Pakken virket litt tilfeldig og uprofesjonelt pakket, men innholdet kom trygt frem. Pluss i boken for at alle platene kom i eget plastomslag. Det som ikke var pluss i boken var at alle platene skulle være i esken ifølge kvitteringen, men en manglet. Ikke helt overraskende egentlig da jeg ser at akkurat den heller ikke finnes på lager hos Platekompaniet. De ordner vel opp når jeg har sendt dem en mail.
Da er jeg innehaver av 15 av 16 utgitte studioalbum med Nick Cave and the Bad Seeds. Jeg bor vel da i det man må kunne kalle et delvis møblert hjemEt ekstra pluss med Skvis er at de har lave priser på Nick Cave og nå har de dem attpåtil på tilbud og med fri frakt. En no brainer for en blodfan som meg
Vis vedlegget 498094
Må med skam melde at jeg igjen er på hørt om, men tror ikke jeg har hørt av. Har lagt Hits inn på Tidal så det ikke går i den store glemmeboken. Tør ikke sette den på nå. Kona kommer til å slakte meg hvis jeg ødelegger hennes Cave og GTBirthday Party/Cave var det noe for deg?
Vis vedlegget 505215
Hehe. Jeg antar majoriteten av dem som har interesse for Cave fikk det etter Murder Ballads. Tror mange av dem vil oppleve en kraftig buklanding med The Birthday PartyAlle som har interesse for Nick Cave bør ha denne i hylla.
Vis vedlegget 505258
Det var liksom starten dette. Birthday Party.
Splitt EP med Lydia Lunch på andre sida.
Kjøpte min på Electric Circus i Oslo det herrens år 1982.
-Det skulle ikke forundre meg om han har en diger betongskulptur av en and (?) stående foran huset sitt.Holder ikke abonnement på Bergens Tidende. I dag skulle jeg ønske jeg gjorde det! Reportasje om han fyren her. Ville vel ikke forundre meg om han hadde et nick på HFS
Vis vedlegget 505368
Takk for tipset! Synd han ikke kommer fra den rettmessige hovedstad, men Norheimsund er jo et sted man innimellom passerer. Plutselig er det også en grunn til å stoppeKjører du forbi Nordheimsund, må du be om audiens hos Arild Kaareid (Han i reportasjen. Du finner han på facebook) I tillegg til voksent anlegg i stuen, har han en gigantisk radio/receiver samling!
Meget hyggelig kar.
J
Det ser ut som han har duftlys på platespilleren, så det skulle ikke forundre meg om han også har en kjempeand i hagen-Det skulle ikke forundre meg om han har en diger betongskulptur av en and (?) stående foran huset sitt.Holder ikke abonnement på Bergens Tidende. I dag skulle jeg ønske jeg gjorde det! Reportasje om han fyren her. Ville vel ikke forundre meg om han hadde et nick på HFS
Vis vedlegget 505368
Mvh
Hadde vært mye verre hvis det var omvendt!!!Vi med små nusselige høyttalere må velge rett perspektiv vet du Karmana.. Ting er ofte annerledes, avhengig av vinkel det sees i..
Ønsker deg en fin lørdag
Vis vedlegget 505376
Jeg tror at jeg har kjøpt et sett høyttalere av ham for mange år siden. Hvis det er samme mann, så var det noen "gode venner" som spanderte betongskulpturen på ham. De overleverte den midt på natten- med kranbil!Det ser ut som han har duftlys på platespilleren, så det skulle ikke forundre meg om han også har en kjempeand i hagen-Det skulle ikke forundre meg om han har en diger betongskulptur av en and (?) stående foran huset sitt.Holder ikke abonnement på Bergens Tidende. I dag skulle jeg ønske jeg gjorde det! Reportasje om han fyren her. Ville vel ikke forundre meg om han hadde et nick på HFS
Vis vedlegget 505368
Mvh![]()
Mener å huske den historien. GenialtJeg tror at jeg har kjøpt et sett høyttalere av ham for mange år siden. Hvis det er samme mann, så var det noen "gode venner" som spanderte betongskulpturen på ham. De overleverte den midt på natten- med kranbil!-Det skulle ikke forundre meg om han har en diger betongskulptur av en and (?) stående foran huset sitt.Holder ikke abonnement på Bergens Tidende. I dag skulle jeg ønske jeg gjorde det! Reportasje om han fyren her. Ville vel ikke forundre meg om han hadde et nick på HFS
Vis vedlegget 505368
Mvh
Det ser ut som han har duftlys på platespilleren, så det skulle ikke forundre meg om han også har en kjempeand i hagen![]()
mvh
Hehe, er et tankekors når de fire øverste trådene på feeden min handler om kabler. Grunnen til at de havner der finnes vel best ved hjelp av et speil, men det er jo tidvis litt underholdeneFin skive det der. Tror jeg skal fiske den frem her. Og så fint med en liten oase i alt tarmskyllinga som tidvis oppvises i kabel hjørnet..
Det er direkte fasinerende å se aktivitetsnivået. Stort sett samme gjengen og en ensom svale eller to som uenig. To små tema jeg finner fasinerende er:De fleste normale mennesker ville ha tenkt at om noe ikke er viktig for meg, så gidder jeg ikke å engasjere meg i det, og iaf ikke bruke tid og krefter på det. Men den gjengen der - noen presterer å kunne grave opp bøttevis av tråder og sitater fra en eller annen skrulling fra en eller annen tid - har virkelig dedikert sitt liv til dette, mens de hele tiden står hardnakket på at det har sååå lite betydning, at de egentlig ikke bryr seg! The Real Fucked Up!
Ellers er det å merke seg at det er stas å få tommelen opp fra noen som, etter egne innrømmelser, har defekte ører/redusert hørsel (feks innenfor visse frekvensområder). Skal ikke påstå at mine egne er SOTA, men jeg ville lagt null vekt på tilbakemeldinger fra slike, med mindre de har med seg målemikrofoner. Kanskje. Litt som å ikke lytte til restauranttips fra en 90-åring som hadde fått tunga si etset nesten bort. Hadde jeg fått konstatert utilstrekkelig hørsel, så hadde jeg iaf holdt en lav profil fremfor å braute meg frem her og der. Men lett er det jo ikke!
![]()
Jepp, det er opptil flere julekvelder på rad nå for kabelfanatikerneParadox er for folk som ikke har fulgt med i timen. Ingen nevnt, ingen glemt
Men man vet at det blir en god dag når man ser dette
Vis vedlegget 505711
Stereo + gutta har vært en tur innom denne karen her (dvs. Ståle Wintherskjær om du husker ham fra vår bejublede taxitur hem til hotellet sammen med Kise i Munchen for en del år tilbake), og laget en lengre reportasje. Jeg har ikke hvilket nummer det var i hodet akkurat nå, men mener det var 2017 årgangen. Let i arkivetHolder ikke abonnement på Bergens Tidende. I dag skulle jeg ønske jeg gjorde det! Reportasje om han fyren her. Ville vel ikke forundre meg om han hadde et nick på HFS
Vis vedlegget 505368
Hehe, har nok et fragmentert bilde av turen, men Ståle og hurlumhei med Kise husker jeg daStereo + gutta har vært en tur innom denne karen her (dvs. Ståle Wintherskjær om du husker ham fra vår bejublede taxitur hem til hotellet sammen med Kise i Munchen for en del år tilbake), og laget en lengre reportasje. Jeg har ikke hvilket nummer det var i hodet akkurat nå, men mener det var 2017 årgangen. Let i arkivetHolder ikke abonnement på Bergens Tidende. I dag skulle jeg ønske jeg gjorde det! Reportasje om han fyren her. Ville vel ikke forundre meg om han hadde et nick på HFS
Vis vedlegget 505368![]()
Jo, det stemmer det.Power'n; var ikke du på trykk på papir i forløperen til Stereo+ ?
Har glemt navnet på blekka ???
Du er jo en stødig kar, så det er jeg trygg påFår håpe innholdet er greit også, og ikke bare emballasjen![]()