Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    En knall bra konsert av min store helt :)
    Sitter nå og vurderer på om jeg skal hive meg på et fly lørdags morgenen og få med meg konserten i Stocholm også!
    Billetter ser jeg er mulighet til å få tak i!

Han har jo hintet med at dette kan være hans siste turne ?

Mvh: Espen L
    Kan ha atskillig verre helter enn Roger Waters! Sikkert mulig å kombinere en Stocholm-helg på dårligere måte enn med nok en konsert med mannen :)

Roger Waters og The Glimmer Twins er vel stort sett like gamle. Vi får se hvem som drar frem fyrstekaken først ;)
    Da var billetter i boks til Stocholm på lørdag også for meg karmana :)
    Rad 13 så bør bli greit dette (Friends Arena)

Mvh: Espen L
    En mann med handlekraft!
    Ha en riktig god tur! Jeg får heller spille The Wall og nøye meg med det :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjøpte for en god stund siden en Schiit USB kabel for å teste ut om det var forskjell på den og balansert mellom streamer og DAC. Når jeg endelig skulle sjekke det ut, hadde jeg rotet bort kabelen. Fikk i posten i dag en brukt Cardas kabel fra en hyggelig kar fra feile siden av fjellene. Så vil tiden vise om jeg klarer å rote den bort før jeg får forsøkt den ;)

5BC14817-44D2-4AF9-9E1F-32AD58AAB627.jpg

Figge

Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Antall liker
    5.438
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Da er pakken åpnet. Plater fra Skvis.no. Hadde hørt mye om dem tidligere angående dårlig lagerbeholdning, sammenlignet med hva de har ute på sidene. Stemte bra da de hadde en av 16 plater på lager :p Etter vel en uke fikk de resten inn fra Warner så det er til å leve med.

Pakken virket litt tilfeldig og uprofesjonelt pakket, men innholdet kom trygt frem. Pluss i boken for at alle platene kom i eget plastomslag. Det som ikke var pluss i boken var at alle platene skulle være i esken ifølge kvitteringen, men en manglet. Ikke helt overraskende egentlig da jeg ser at akkurat den heller ikke finnes på lager hos Platekompaniet. De ordner vel opp når jeg har sendt dem en mail.

Da er jeg innehaver av 15 av 16 utgitte studioalbum med Nick Cave and the Bad Seeds. Jeg bor vel da i det man må kunne kalle et delvis møblert hjem :) Et ekstra pluss med Skvis er at de har lave priser på Nick Cave og nå har de dem attpåtil på tilbud og med fri frakt. En no brainer for en blodfan som meg :)

Vis vedlegget 498094
    Blev fyra av Nick Cave idag samt en med the Soul Queen Aretha Franklin. Respect

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da er pakken åpnet. Plater fra Skvis.no. Hadde hørt mye om dem tidligere angående dårlig lagerbeholdning, sammenlignet med hva de har ute på sidene. Stemte bra da de hadde en av 16 plater på lager :p Etter vel en uke fikk de resten inn fra Warner så det er til å leve med.

Pakken virket litt tilfeldig og uprofesjonelt pakket, men innholdet kom trygt frem. Pluss i boken for at alle platene kom i eget plastomslag. Det som ikke var pluss i boken var at alle platene skulle være i esken ifølge kvitteringen, men en manglet. Ikke helt overraskende egentlig da jeg ser at akkurat den heller ikke finnes på lager hos Platekompaniet. De ordner vel opp når jeg har sendt dem en mail.

Da er jeg innehaver av 15 av 16 utgitte studioalbum med Nick Cave and the Bad Seeds. Jeg bor vel da i det man må kunne kalle et delvis møblert hjem :) Et ekstra pluss med Skvis er at de har lave priser på Nick Cave og nå har de dem attpåtil på tilbud og med fri frakt. En no brainer for en blodfan som meg :)

Vis vedlegget 498094
    Blev tre av Nick Cave idag samt en med the Soul Queen Aretha Franklin. Respect
    Kan jo aldri bli feil med NC :) Spilles her nå. Antar Respect er et samlealbum med Aretha. Bra navn! Ikke min musikk, men damen var en musikalsk bauta!

Ha en trivilig helg, Figge. En gang skal jeg også snurre på en NAS. Hvorfor? Aner ikke, men jeg har alltid syntes NAS var helt sjef :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har startet ettermiddag og kveld riktig så legendarisk :)

La Chouffe faller helt klart inn under definisjonen.....

4F9473E6-226B-482D-98AB-8BA80DF5D0A8.jpg

....og akkompangert med streaming av Nazareth sin legendariske Hair of the Dog, må det jo bli bra. Helt klart et potensielt øde øy album.

16D19B59-65D5-48E7-8A51-47E494FC5DAC.jpeg

Men, fredag og pissregn tilsier jo at det også må snurres plater. Herr Cave er jo selvfølgelig legendarisk, og jeg skjønner jeg må ha gjort noe riktig når han synger God is in the House :)

4E407D13-0DFD-4950-AF56-D6ECF2E51101.jpg

Legendarisk drikke er med å løfte både Cave og kvelden.

EFBB6432-3489-4AF5-9750-6C77BBA54C2F.jpg

Spørsmålet er om jeg skal våge meg inn på en smått legendarisk variasjon i spilliste.

8372F3D3-8411-480C-92CB-256011190DD5.jpg

Urettferdig om dette ikke blir en legendarisk kveld :D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Birthday Party/Cave var det noe for deg?
    Vis vedlegget 505215
    Må med skam melde at jeg igjen er på hørt om, men tror ikke jeg har hørt av. Har lagt Hits inn på Tidal så det ikke går i den store glemmeboken. Tør ikke sette den på nå. Kona kommer til å slakte meg hvis jeg ødelegger hennes Cave og GT ;)

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.772
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Alle som har interesse for Nick Cave bør ha denne i hylla.
    220px-The_Birthday_Party_and_Lydia_Lunch_-_1982_split_EP.jpeg

Det var liksom starten dette. Birthday Party.
    Splitt EP med Lydia Lunch på andre sida.
    Kjøpte min på Electric Circus i Oslo det herrens år 1982.

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.165
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Fra han som plonka på et konvertert oljefat til Hair Of The Dog på kun kort tid, imponerende musikalsk bredde.
    Må si jeg tenkte WTF, som ungene sier, men har da googlet Leo og legger planer for å lytte. ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Alle som har interesse for Nick Cave bør ha denne i hylla.
    Vis vedlegget 505258
    Det var liksom starten dette. Birthday Party.
    Splitt EP med Lydia Lunch på andre sida.
    Kjøpte min på Electric Circus i Oslo det herrens år 1982.
    Hehe. Jeg antar majoriteten av dem som har interesse for Cave fikk det etter Murder Ballads. Tror mange av dem vil oppleve en kraftig buklanding med The Birthday Party ;) Hvis man er mest glad i gammel Cave fortoner det seg nok litt annerledes.

Selv har jeg vel foten litt i begge leire. Hørte på samlealbumet deres i morges. Var litt rask i avtrekkeren i går, og har nok hørt litt av det tidligere. Fikk vel antageligvis samme opplevelsen da som i morges, dette krever tilvenning og er enda mer utfordrende enn de første platene til mannen. Kanskje jeg er blitt for gammel, men gir det sikkert et forsøk til senere (og sannsynligvis da ikke rett etter at jeg har stått opp) ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Holder ikke abonnement på Bergens Tidende. I dag skulle jeg ønske jeg gjorde det! Reportasje om han fyren her. Ville vel ikke forundre meg om han hadde et nick på HFS :D

172A9A7D-E142-4389-A310-6133ED02905C.jpg

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.667
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Kjører du forbi Nordheimsund, må du be om audiens hos Arild Kaareid (Han i reportasjen. Du finner han på facebook) I tillegg til voksent anlegg i stuen, har han en gigantisk radio/receiver samling!
    Meget hyggelig kar.
    J

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.116
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Holder ikke abonnement på Bergens Tidende. I dag skulle jeg ønske jeg gjorde det! Reportasje om han fyren her. Ville vel ikke forundre meg om han hadde et nick på HFS :D

Vis vedlegget 505368
    -Det skulle ikke forundre meg om han har en diger betongskulptur av en and (?) stående foran huset sitt.

Mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjører du forbi Nordheimsund, må du be om audiens hos Arild Kaareid (Han i reportasjen. Du finner han på facebook) I tillegg til voksent anlegg i stuen, har han en gigantisk radio/receiver samling!
    Meget hyggelig kar.
    J
    Takk for tipset! Synd han ikke kommer fra den rettmessige hovedstad, men Norheimsund er jo et sted man innimellom passerer. Plutselig er det også en grunn til å stoppe :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Vis vedlegget 505368
    -Det skulle ikke forundre meg om han har en diger betongskulptur av en and (?) stående foran huset sitt.

Mvh
    Det ser ut som han har duftlys på platespilleren, så det skulle ikke forundre meg om han også har en kjempeand i hagen ;)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.116
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2

Vis vedlegget 505368

Mvh
    Det ser ut som han har duftlys på platespilleren, så det skulle ikke forundre meg om han også har en kjempeand i hagen ;)
    Jeg tror at jeg har kjøpt et sett høyttalere av ham for mange år siden. Hvis det er samme mann, så var det noen "gode venner" som spanderte betongskulpturen på ham. De overleverte den midt på natten- med kranbil! ;)

mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Vis vedlegget 505368

Mvh

Jeg tror at jeg har kjøpt et sett høyttalere av ham for mange år siden. Hvis det er samme mann, så var det noen "gode venner" som spanderte betongskulpturen på ham. De overleverte den midt på natten- med kranbil! ;)

mvh
    Mener å huske den historien. Genialt ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Litt jazz på platespilleren etter en tur i finværet :)

Kjøpte for en stund siden en liten samling med haifai-plater. Mye spennende musikk. Mye jazz, og litt klassisk. Nå er det Ray Charles som regjerer i stuen. Dette låter på alle måter veldig bra. Foten beveger seg i takt med musikken, og stopper bare de gangene det kommer noen dynamiske utsving som gjør at jeg skvetter i stolen :D

CA1FB46C-12CC-4F44-9B97-9F3D687FF421.jpg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Fin skive det der. Tror jeg skal fiske den frem her. Og så fint med en liten oase i alt tarmskyllinga som tidvis oppvises i kabel hjørnet..

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fin skive det der. Tror jeg skal fiske den frem her. Og så fint med en liten oase i alt tarmskyllinga som tidvis oppvises i kabel hjørnet..
    Hehe, er et tankekors når de fire øverste trådene på feeden min handler om kabler. Grunnen til at de havner der finnes vel best ved hjelp av et speil, men det er jo tidvis litt underholdene ;)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    De fleste normale mennesker ville ha tenkt at om noe ikke er viktig for meg, så gidder jeg ikke å engasjere meg i det, og iaf ikke bruke tid og krefter på det. Men den gjengen der - noen presterer å kunne grave opp bøttevis av tråder og sitater fra en eller annen skrulling fra en eller annen tid - har virkelig dedikert sitt liv til dette, mens de hele tiden står hardnakket på at det har sååå lite betydning, at de egentlig ikke bryr seg! The Real Fucked Up! :rolleyes:

Ellers er det å merke seg at det er stas å få tommelen opp fra noen som, etter egne innrømmelser, har defekte ører/redusert hørsel (feks innenfor visse frekvensområder). Skal ikke påstå at mine egne er SOTA, men jeg ville lagt null vekt på tilbakemeldinger fra slike, med mindre de har med seg målemikrofoner. Kanskje. Litt som å ikke lytte til restauranttips fra en 90-åring som hadde fått tunga si etset nesten bort:p. Hadde jeg fått konstatert utilstrekkelig hørsel, så hadde jeg iaf holdt en lav profil fremfor å braute meg frem her og der. Men lett er det jo ikke! ;)

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    De fleste normale mennesker ville ha tenkt at om noe ikke er viktig for meg, så gidder jeg ikke å engasjere meg i det, og iaf ikke bruke tid og krefter på det. Men den gjengen der - noen presterer å kunne grave opp bøttevis av tråder og sitater fra en eller annen skrulling fra en eller annen tid - har virkelig dedikert sitt liv til dette, mens de hele tiden står hardnakket på at det har sååå lite betydning, at de egentlig ikke bryr seg! The Real Fucked Up! :rolleyes:

Ellers er det å merke seg at det er stas å få tommelen opp fra noen som, etter egne innrømmelser, har defekte ører/redusert hørsel (feks innenfor visse frekvensområder). Skal ikke påstå at mine egne er SOTA, men jeg ville lagt null vekt på tilbakemeldinger fra slike, med mindre de har med seg målemikrofoner. Kanskje. Litt som å ikke lytte til restauranttips fra en 90-åring som hadde fått tunga si etset nesten bort:p. Hadde jeg fått konstatert utilstrekkelig hørsel, så hadde jeg iaf holdt en lav profil fremfor å braute meg frem her og der. Men lett er det jo ikke! ;)
    Det er direkte fasinerende å se aktivitetsnivået. Stort sett samme gjengen og en ensom svale eller to som uenig. To små tema jeg finner fasinerende er:

Vi må opplyse folk slik at de ikke blir lurt. Tror de fleste nå har tatt poenget, men det er jo prisverdig at nye medlemmer som ikke kan google får seg en 100 pager så de ikke blir lurt :rolleyes:;)

Hvis alle skjønner hvor overpriset kabler er vil markedskreftene gjør at de blir priset normalt. Det er vel strengt tatt å overvurdere egen betydning, HFS og kongeriket når det gjelder markedsinnflytelse. Hvis man er på en «mission from God» er det vel kanskje fornuftig å gå ut litt bredere enn gjentagende kakling på HFS :rolleyes::D

Litt synd at mange kunnskapsrike mennesker legger hovedaktiviteten sin på noe så marginalt som kabler. På den annen side så er ikke jeg så mye bedre som stort sett holder meg til vennetråder :)

By the way; denne siden klarer seg uten videre kabel-diskusjon. Jeg er jo i den lykkelige situasjon at jeg kan si A og ikke B i egen tråd ;)

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.165
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Det begynner å bli lenge siden Bjarte postet dette legendariske innlegget.
    Men fortsatt er forslaget hans om en template på dette temaet godt tenkt. 8) ;D ;D ;D

"Ånei.. ikke en gang til.

Noen burde lage en kabel-template som sjefen her kunne auto-poste hver gang et kabelspørsmål dukket opp. Det kunne kanskje være omtrent slik :

Sven Palvig :
    > Du bare MÅ ha de kablene som jeg tifeldigvis selger. De er laget av sølv, og surret i gamle filler og dyppet i vann^H^H^H^H hemmelige væsker. Det blir bare så utrolig mye hull gjennom, altså. >

Robert Blindheim:
    Uansett hva du velger, må det i alle fall være tykke greier. Og sølv. Ikke så rent ulike de jeg selv lager og selger, egentlig.

Ivar Løkken:
    Ser man på geometriegenskapene til induktansbærende konstruksjoner, i relasjon til 3.generasjons linchousen-forgreininger, er det åpenbart at zzzzzz...zzzzzzz

Grace:
    Det kan på nåværende tidspunkt ikke utelukkes at herværende person, på et gitt tidspunkt i frem- eller fortid kan påtvinges et indre ønske om å uttale seg i relasjon til metalliske ledere i den hensikt å gi en yttring i sakens anledning. Konklusjonen i så henseende blir at nevnte produkt ikke kan rettferdiggjøres i et nøkternt kost/nytte perspektiv, untatt i de tilfeller der konklusjonen blir fremsatt i motsatt fortegn.

R Solhaug:
    Den superbillige kabelen som jeg selv har laget er den beste. Uansett! Selv mot kabler som koster 3.1415 ganger mer pr cm. Hvis du ikke skjønner det er du enten halvt døv, kjører på billig anlegg eller så er du dum i hodet. Sannsynligvis det siste.

Duelund:
    har nå laget en mk.3 av verdens beste kabler, som bare jeg (og nesten Sven) skjønner noe av. I tillegg til å dyppe dem i vann^H^H^H^H hemmelig væske, sover jeg med dem under puta i en uke. I tillegg til å måtte spilles inn, må kablene også ligges inn. Hvorfor kan ikke vitenskapen forklare, men for meg fremstår det som den rene selvfølgelighet.

Listen kunne vært lengre, men nå har jeg vel stukket hodet langt nok ut ? "

NB! Ikke som et innlegg i kabeldebatt, bare ment å bidra til humring og mimring ;)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Moohahaha! Må være fra den perioden jeg meldte meg ut av haifai-sirkuset, selv om jeg husker godt de nick'ene. Angrer litt på at jeg kom tilbake :p

Jajaja, nye tider, nye helter. Same shit, new wrapping. Same jokes, new clowns osv!:D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det generelle kabelkjøret og Paradox-trådene er knallbra! Har solgt et par BJC og har en som er interessert i Mogami-kablene mine ;) Hvis det stemmer at Paradox skrus sammen på kjøkkenbenken på Kampen av en sjarlatan, hjelper det visst på salget av mine billigkabler :)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Paradox er for folk som ikke har fulgt med i timen. Ingen nevnt, ingen glemt ;)

Men man vet at det blir en god dag når man ser dette

Skjermbilde.PNG

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Paradox er for folk som ikke har fulgt med i timen. Ingen nevnt, ingen glemt ;)

Men man vet at det blir en god dag når man ser dette

Vis vedlegget 505711
    Jepp, det er opptil flere julekvelder på rad nå for kabelfanatikerne ;)

Jeg har tidligere eid to sett med høyttalerkabler fra Paradox, så jeg har vel heller ikke fullt helt med i timen :D Hørte vel ikke forskjell hverken den ene eller andre veien, og jeg antar det aldri har blitt solgt en kabel fra Paradox til prisene de opererer med på nettet. Jeg kjøpte i hvert fall mine brukt til pølsepris, og fikk vel stort sett samme pølsen tilbake da jeg solgte :)

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.088

Vis vedlegget 505368
    Stereo + gutta har vært en tur innom denne karen her (dvs. Ståle Wintherskjær om du husker ham fra vår bejublede taxitur hem til hotellet sammen med Kise i Munchen for en del år tilbake), og laget en lengre reportasje. Jeg har ikke hvilket nummer det var i hodet akkurat nå, men mener det var 2017 årgangen. Let i arkivet :rolleyes:

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Vis vedlegget 505368
    Stereo + gutta har vært en tur innom denne karen her (dvs. Ståle Wintherskjær om du husker ham fra vår bejublede taxitur hem til hotellet sammen med Kise i Munchen for en del år tilbake), og laget en lengre reportasje. Jeg har ikke hvilket nummer det var i hodet akkurat nå, men mener det var 2017 årgangen. Let i arkivet :rolleyes:
    Hehe, har nok et fragmentert bilde av turen, men Ståle og hurlumhei med Kise husker jeg da :) Får bla litt i arkivet og se om jeg finner reportasjen. Fikk etter hvert tak i magasinet i Bergens Tidende med bilde av anlegget over en dobbeltside. Det er ikke fritt for at det må tørkes litt sikkel når jeg ser på de høyttalerne :)

Har akkurat kommet hjem fra en strategisamling på Bekkjarvik Gjestgiveri. Ansvarlig for kokkeleringen der er tidligere verdensmester Ørjan Johannessen. En fordel å ikke spise der hver dag når sausen nesten har samme konsistens som potetmosen ;)

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.088
    Power'n; var ikke du på trykk på papir i forløperen til Stereo+ ?
    Har glemt navnet på blekka ???
    Jo, det stemmer det.
    Det var mens jeg bodde i den lille leiligheten i boretårnet på odden med >800 meter oppoverbakke :rolleyes::p

"Det var det året det vars så glatt, jeg spiste fårikål og snubla mens jeg datt!"

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Livet går litt i 200 km/t for tiden og da er det bare å bite seg fast og gjøre så godt man kan. Da passer det jo å spille en gave fra hifi-girl med en passende tittel. Mer enn en tanke melodramatisk ;)

F6A873D6-BB8C-401E-B897-F6EF3156A596.jpg

Ble jaget inn i stuen da kona regjerer kjøkkenet med noen venninner. Ha blitt jaget verre steder ;) Fikk lugget med meg litt mat og noe rødvin så jeg klarer meg sikkert en stund foran anlegget :D

220F0A5B-3946-4C50-A69F-185C2FA67A5C.jpg

Kom noe overskuddsmateriale fra ptb’s samling med posten i dag. Skulle derfor ha nok av nostalgiske toner å snurre i kveld :) Den mannen har pakket plater før!

15355992-716D-40BA-BE7E-53E737DE88A3.jpg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Får håpe innholdet er greit også, og ikke bare emballasjen:)
    Du er jo en stødig kar, så det er jeg trygg på :) Fikk meg et lite kink i ryggen i ettermiddag. Medisinerer med rødvin slik at jeg etter hvert klarer å bøye meg og sprette plasten ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn